Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Facut revizie la logan saptamana trecuta, au intrat cica 4,5 litri si pe joja uleiul e aproape de maxim, dar sub el. Cum de la altii au intrat doar 3 litri? Care e spilul?

    PS. 20k in 3 luni jumatate, GPL de la 1000 km, merge foarte bine, consumul chiar mic.
    Last edited by ssilviu; 29th October 2018, 13:22.

    Comment


    • Ai stat lângă mașina sa vezi ca atât au intrat sau atât au trecut pe deviz? Pare exagerat. Colegul vali2008 spunea că au intrat 2,8-2,9l... Încep să mă întreb dacă îmi va ajunge un bidon de 4l când voi merge la revizie

      Comment


      • Originally posted by ssilviu View Post
        Facut revizie la logan saptamana trecuta, au intrat cica 4,5 litri si pe joja uleiul e aproape de maxim, dar sub el. Cum de la altii au intrat doar 3 litri? Care e spilul?

        PS. 20k in 3 luni jumatate, GPL de la 1000 km, merge foarte bine, consumul chiar mic.
        Salut. Vreau sa ii pun si eu GPL.... ai idee...poti pierde garantia? T-au zis ceva la service? Merci

        Comment


        • 3 litri intra, asa scrie si in certificatul de conformitate/carnetul de intretinere. Desigur, vor intra doar 2.8 -2.9..
          Silviu, la 4.5 litri e jecmaneala pe fata..asa ti-au scris si in factura? Miroase a ANPC..dar mai intai intreaba la Vocea Clientului.
          Tind sa cred ca revizia nu a fost facuta la reprezentanta, bestia de 1.0 SCE nu are GPL din fabrica..

          Comment


          • Cu tot cu filru de ulei intra 3,3l.Atat am pus si nivelul era la maxim.

            Comment


            • Ieri am facut si eu revizia la 1 an la al meu Logan 1.0 sce Sl Prestige Plus, la reprezentanta Auto Europa Timisoara. Costul total al reviziei a fost de 612. Atasez factura si o poza cu placuta de frana de la roata dreapta fata. Ulei a intrat cam 3,3 l, cum a mentionat si colegul, mai sus Verificat uleiul si in acesta dimineata, nivelul este ca si ieri, dupa schimb, la nivelul maxim indicat pe joja. Initial au vrut sa imi puna ulei Dacia premium 5w30 A5/B5, dar le-am arata fisa de intretinere si mi-au pus Elf 900 Nf 5w40 A3/B4. Mi-au completat si antigelul, acum nivelul fiind peste marcajul de maxim de pe borcan... E vreo problema?
              Attached Files

              Comment


              • De ce ai pus 5w? De la vocea clientului am informatia ca din fabrica masina vine cu 10w.

                Comment


                • Sincer, mi se pare mult, preturile reprezentantei sunt umflate bine. Imi pastrez ideea de a aduce piesele mele(factura) si doar manopera sa ramana in seama lor, iar dupa garantie-renuntat definitiv la serviciile lor. E parerea mea stricta si personala( sa dai aproape 60 ron pe o completare la lichidul de racire, in conditiile in care un litru costa 20 ron(pur), o saiba de cupru la pretul filtrului de ulei (la fostul logan), uleiul-filtrele dublu ca pret) , drep urmare nu pot sa accept jaful practicat de ei. Multa sanatate!
                  Last edited by alex1ioan; 30th October 2018, 11:37.

                  Comment


                  • Da, asa este. Preturile din reprezentanta sunt exagerate. Dar, am zis ca nu am nevoie de discutii si probleme daca se intampla ceva in perioada de garantie. Nu am fost pe faza cand a turnat antigelul... Voiam sa il completez eu ulterior. Eu am gasit antigel la 13 lei litrul, la ei e 60 lei. Ulei le fel, 75-80 lei in comert, la ei 165 lei. 5w scrie si in fisa de intretinere. Dupa expirarea perioadei de garantie, voi renunta si eu la ei...

                    Comment


                    • Originally posted by alex1ioan View Post
                      Sincer, mi se pare mult, preturile reprezentantei sunt umflate bine. Imi pastrez ideea de a aduce piesele mele(factura) si doar manopera sa ramana in seama lor, iar dupa garantie-renuntat definitiv la serviciile lor. E parerea mea stricta si personala( sa dai aproape 60 ron pe o completare la lichidul de racire, in conditiile in care un litru costa 20 ron(pur), o saiba de cupru la pretul filtrului de ulei (la fostul logan), uleiul-filtrele dublu ca pret) , drep urmare nu pot sa accept jaful practicat de ei. Multa sanatate!
                      Daca aduci tu piesele atunci pretul la manopera este mai mare decat in situatia in care folosesti piesele lor. Trebuie sa cumperi piesele la un pret foarte bun pentru a avea un avantaj semnificativ. Faptul ca reprezentanta accepta sa foloseasca piesele aduse de tine nu inseamna ca nu o sa invoce acest fapt in situatia in care ai probleme cu motorul in garantie. Se va incerca sa se dea vina pe uleiul adus de tine. Stiu faza cu completarea lichidului de racire si a celui pentru spalarea parbrizului. Inainte de a merge in service pentru revizie (nu conteaza daca masina este in garantie sau daca mergi in reprezentanta) umple pana la capac rezervorul pentru lichidul de spalat parbrizul si pana putin peste maxim rezervorul pentru antigel.

                      Comment


                      • Nu se va intampla nimic ,in perioada garantiei ,datorita pieselor aduse de tine , pt ca si ei tot asta pun, desi iti specifica scris ca iti asumi raspunderea(piese aduse de client). E doar o forma de a te pune pe ganduri, inainte de revizie, sa cumperi de la ei . Atata timp cat accepta(la inceput nu acceptau) parerea mea e ca nu merita efortul.
                        Bine, acum o sa vina cineva si o sa zica :"dar, daca se intampla, raspunzi tu"?

                        Reprezentantele de unde credeti ca isi fac necesarul de piese, nu tot de la producatori, cu discountul aferent etc?
                        Last edited by alex1ioan; 30th October 2018, 12:30. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Am fost la Dacoserv si am scos uleiul si am pus la loc doar 3 litri. Am sunat la reprezentanta initiala, au recunoscut ca a fost greseala lor, ca s-au uitat gresit in program, mi-au oferit viitoarea revizie gratis. Probabil daca as fi facut plangere la Vocea Clientului i-ar fi ars bine de tot.


                          Originally posted by f_vladut View Post
                          Salut. Vreau sa ii pun si eu GPL.... ai idee...poti pierde garantia? T-au zis ceva la service? Merci
                          Eu am pus la Andrei GPL, nu prea are importanta unde pui. Importanta are unde iti faci reviziile oficiale. Si evident, daca apare vreo problema, cum se comporta. Eu la Dokker am schimbat garinutra de chiulasa pe garantie dupa ce s-au ars supapele de la gpl. Daca reprezentata nu da poze la Dacia, ea accepta reparatia. Deci conteaza cat e bine te intelegi cu ei. La alta reprezentanta am schimbat si bateria pe la 98k, desi aveam iar gpl pe el.

                          Comment


                          • In principiu daca reclami atunci se aplica legea. Cine a gresit este sanctionat (conform legii) iar tu primesti despagubiri (cat prevede legea, daca prevede asa ceva). Evident totul se face in urma unei constatari si mai ales urmand o procedura (de regula indelungata). Daca aplici intelegerea amiabila nu se aplica nicio sanctiune (pentru ca nu exista nicio reclamatie) dar partea vatamata primeste un beneficiu (de regula mai consistent si imediat, depinde cum s-a negociat). Acum depinde ce iti doresti si ce abilitati ai. Orice ai alege nu are rost sa regreti ulterior.
                            Last edited by 77sky; 30th October 2018, 20:40.

                            Comment


                            • Dar ce s-a intimplat ca apus decit 3 litrii ? A patit ceva motorul ?

                              Comment


                              • Originally posted by ssilviu View Post
                                [...]au recunoscut ca a fost greseala lor, ca s-au uitat gresit in program, [...]
                                scrie chiar acolo, in postu` omului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google