Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Facut revizia de 60k.

    Ulei Elf 5W40, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, placute frana, bujii (pe masina erau bujii Champion REA8MX, s-au pus bujii Renault 224018760R)

    Piesele au fost aduse de mine si au costat 331 Ron, iar manopera a fost 160 Ron.

    Stand in service, am observat ca la uleiul Dacia s-a schimbat ambalajul si provenienta. Interesant.



    Attached Files

    Comment


    • "Fabricat de o binecunoscuta companie petrolierea" , si care-i compania ? era atat de greu sa scrie ? gluma de ambalaj.Vad ca le-a schimbat culoarea la bidoane , forma imi pare identica cu cele vechi.

      Un pret sa zic decent pentru o manopera de revizie uzuala facuta in service.
      Last edited by prometheus; 4 December 2018, 19:01.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Originally posted by MacAndrew View Post
        Facut revizia de 60k.

        Stand in service, am observat ca la uleiul Dacia s-a schimbat ambalajul si provenienta. Interesant.
        E importat de Castrol Romania. Poate fi Edge sau BP.
        Probabil o clauza contractuala, stabilita cu ocazia parteneriatului Castrol BP si Renault Sport.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Mai putin important cine îl produce sau cine îl importa in Romania, pt muritorii de rând, atâta timp cât Dacia îl recomandă și îl garantează. Dacia nu se poate juca cu, calitatea uleiului pt motor, nu-și permite acest "lux"!
          Last edited by alex1ioan; 4 December 2018, 19:56.

          Comment


          • Mai putin important cine îl produce sau cine îl importa in Romania
            Zici? N-as crede...

            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Parteneriat cu Castrol si pe luneta spate...stickerul cu Elf (sau nu mai apare?!) Eu am masina noua de vreo 2 luni da' nici sa ma tai nu-mi dau seama la ora asta daca mai am pe luneta stickerul cu ELF(mi-e lene sa merg pana in fata casei sa ma uit acum la masina...)
              Dar oricum ,sa inteleg ca binecunoscuta sintagma "fabricat de o binecunoscuta companie multinationala " NU se mai "traduce" prin Total ci Castrol /Edge/BP ?O fi si asta imbutelliat la Brasov ...?!

              Comment


              • iancu Nu stiu ce s-a intamplat , dar ai devenit foarte sceptic, de la o vreme, insa,sa crezi ca Dacia si-ar face rau cu buna stiinta, platind benevol zeci de mii de motoare in garantie......

                Comment


                • Originally posted by radiantm View Post
                  Parteneriat cu Castrol si pe luneta spate...stickerul cu Elf (sau nu mai apare?!) Eu am masina noua de vreo 2 luni da' nici sa ma tai nu-mi dau seama la ora asta daca mai am pe luneta stickerul cu ELF(mi-e lene sa merg pana in fata casei sa ma uit acum la masina...)
                  Dar oricum ,sa inteleg ca binecunoscuta sintagma "fabricat de o binecunoscuta companie multinationala " NU se mai "traduce" prin Total ci Castrol /Edge/BP ?O fi si asta imbutelliat la Brasov ...?!
                  Au renuntat la Elf, cel putin in F1.
                  @alex
                  Ziceam si eu si ma gandeam, ca unii au fugit de "posirca" de dacia oil, fiindca era fabricat la brasov de Total Lubricants. Daca ar fi fost fabricat de ExxonMobile sau de Castrol in UK, eu cred ca lucrurile n-ar fi stat la fel.
                  Asadar conteaza, orice s-ar zice.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • .....sa imi fie cu iertare, dar posirca de Dacia oil, era aceeasi cu Elf, doar ambalajul facand diferenta, uleiul venind vrac, la butoaie. Bine si asta o putem contesta in continuare...

                    Comment


                    • Salutare. Logan 1.0 sce 7500 km sambata nu a mai pornit. Luata cu platforma in service schimbat bujii la prima cheie a pornit.
                      Problema era una cunoscuta in service la modelul1.0 sce.
                      Asistenta dacia doar la telefon, vocea clientului astepti 1 ora sa vorbesti jalnic intr un cuvant. Cel mai bine sa nu ai nevoie de ei.

                      Comment


                      • Ciudat fenomen , chiar de la bujii sa fie problema ? ori din soft ?
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Salutare!
                          S-a intamplat si la mine minunea, martorul antipoluare nu mai vrea sa se stinga..
                          S-a intamplat azi, dupa un drum mai lung de vreo 40 km, la revenirea in oras am oprit intr-un hypermarket si, la repornirea spre casa nu s-a mai stins.
                          Masina are 6100 km, recizia de un an a fost luna trecuta, cu mazina nu merg pe distante mai mici de 3-4 km, e folosita aproape zilnic..acum, cu martorul aprins, nu se simte altfel motorul, dar nici nu cred ca diar din soft..
                          La revizie am intrebat daca e vreo rechemare in service pentru schimb catalizator, dar au spus ca este campanie, schimba la toti la care apare problema..sa inceapa show-ul..

                          Comment


                          • ...ca soft-u` nu stie sa gestioneze perioada de regenerare. m3z!
                            pe de alta parte, nu te supara, pentru fiecare drum de 3-4 km iti iei un taxi si tii aparatul de taxare pornit pina ajungi acasa. masina aia nu se incalzeste (pur si simplu), catalizatoarele nu stiu ce e aia "temperatura de lucru" si sondele lambda nici macar nu viseaza despre ceea ce ar putea insemna "o viata buna".
                            si toate "falsitatile" pleaca fix invers pe aceeasi cale.

                            Comment


                            • Regenerare, la ce?..au pus pe ascuns filtru de particule?..
                              DA, merci pentru comentariu..dar am precizat ca distantele cele mai scurte sunt de 3-4 km..si nu e nici prima masina noua si nici singura pe care o utilizez.
                              Dar e singurul motor la care am auzit sa se schimbe catalizatorul de la 5.000 km. Si, fara suparare, motorul de 1.0 e facut cu predilectie cam pentru oras..
                              Legat de taxi, eu iti urez sa stai dimineata cu copilul pe un traseu fara transport in comun si sa astepti sa vina..sau sa mergi la Urgente pe la 11 - 12 noaptea si sa astepti, la fel, taxiul..
                              Eu am vrut sa subliniez ca luna trecuta , la revizie, mi-au spus ca sunt mai multe loturi cu rechemare, de aceea i-am rugat sa verifice si sa schimbe daca este cazul..

                              Comment


                              • Deci aceste mașini... sau mă rog, mașinile în general, sunt făcute să meargă pe distante mai lungi de câțiva km, ca sa nu se strice ceva la ele? Interesant. În manual scrie ceva de treaba asta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google