Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by CostiC View Post
    Va salut!

    Ma poate ajuta cineva cu un cod de soclu bec ceata spate ( Logan II 2018 ) ( partea de jos ). se pare ca acea mufa pe care o am eu, nu mai functioneaza si nu reusesc sa identific ce mufa ( soclu) ar fi necesara.

    Multumesc!
    Am reusit.. pana la urma cu sau fara ajutorul celor care mi-au raspuns ( niciunul) ... exista un cod de la hella 8KB 193 607 001.

    O zi buna!

    „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

    Comment


    • Originally posted by dizy82 View Post
      Chiar ar fi interesante mai multe detalii. De ce s-a prajit garnitura? Supraincalzire pt ca s-a intamplat ceva cu antigelul sau altceva? N-or fi motoarele astea ce trebuie cum zice cineva mai sus dar tot tin macar 200k de Km pana se reface motorul.
      daca a fost servisat uleiul de 2 ori, poate fi si asta o cauza. Motorul de aluminiu se incalzeste repede, se raceste tot repede teoretic daca se indeplinesc conditii: agent de racire ok si ulei. Uleiul transfera caldura catre exterior, iar antigelul duce mai departe caldura, astfel pastrand temperatura motorului in parametri. Eu asa o gandesc. Daca uleiul e pa, mi se pare normal sa apara probleme, mai ales la motoarele noi din aluminiu.

      Comment


      • "am avut ghinion" - replica celui de la reprezentanta atunci cand a vazut cu ochii lui istoricul meu de service. doar la reprezentanta va repet. a cautat si el, la fel ca voi, vinovatul de serviciu- intotdeauna clientul. de doua ori pe an am schimbat uleiul, mai mult de 10mii nu am facut cu acelasi ulei. masina a fost cumparata de mine de la meridian sud cu 18.000 de km. loganul 1 pe care l-am avut 11 ani merge si acum printr-un sat din oltenia. tot la reprezentanta service-ul. acum ar trebui sa aleg - o bag in dambovita sau ii dau foc in fata la dacia, pe preciziei. ca daca ai iesit din garantie esti clar vinovat de ceva. drumuri bune.

        Comment


        • Tot timpul exista un risc cand cumperi SH, n-ai idee cum s-au rulat acei 18k, daca s-a schimbat uleiul cand trebuia, etc, sunt x variabile de luat in calcul, iar la faza cu "Ai avut ghinion", ceva imi spune ca cei de la Meridian sau cum se numesc, posibil sa fi stiut istoricul real al acestei masini. Ce credeti ca toti proprietarii stau langa masina cand se face revizia la reprezentanta/service ? nici vorba, revizia apare ca fiind facuta in sistem/istoric, dar fizic ?!?
          In 18.000 de km, se pot intampla multe, mai ales ca este un motor foarte mic si in 3 pistoane ! Eu daca eram in situatia ta, de a cumpara o alta masina, nu ma uitam la una cu motor in 3 pistoane ! sunt motoare chinuite rau de tot, fie ca este cu turbina sau aspirat, putea sa fie Ford, Skoda, Volkswagen, etc, nu luam in 3 pistoane ! mai bine una mai batrana dar cu minim 4 pistoane !
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Va salut! M-am apucat sa schimb azi suportul de la cutie si am intampinat problema urmataoare: din cauza spatiului ingust si poate a sculelor nu am reusit sa strang la cuplu surubul numarul 5 -62Nm. Ma poate ajuta cineva cu procedura de stragere a suruburilor. PS-ATENTIE unde va schimbati suportul ca la mine surubul 5 nu era strans deloc,l-am desfacut cu degetele. Multumesc!
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • Salut Catalin12345 , legat de suportul ridicare/suspendare motor (250 lei) te citez:

              Originally posted by Catalin12345 View Post
              L-am cumpărat. M-am saturat ca toți nepricepuții sa bage cricul sub baia de ulei și să-l ridice până în slava cerului astfel slăbind și suportul de la cutie. M-am apucat de meșterit că nu se poate cu mecanicii ăștia. Nu mai zic de cheie dinamometrica sau să cunoască și ei cuplurile de strângere. Mulțumesc Gil pentru informații!


              iar despre cuplul de strangere:
              Attached Files

              Comment


              • Exact acesta procedura am urmat-o și cuplurile de strângere, mai puțin pentru unul dintre șuruburi, am eliminat toate elementele care susțin cablajele etc..doar că credeam că mai este ceva in plus de facut. O sa mai aprofundez sa vad unde am greșit cu șurubul minune. Daca as găsi pe cineva care să facă treaba conform acestor proceduri as plati dublu, dar...mă opresc aici. Seara buna! Mulțumesc încă o dată!

                Comment


                • Informatii sunt, iar cu dispozitivele /sculele potrivite si indemanare se poate strange si surubul minune nr. 5, chiar daca accesul este mai greu, un mecanic bun poate strange chiar si "la mana" cu aprox 62 Nm, ....

                  Comment


                  • Originally posted by prometheus View Post
                    ........... Eu daca eram in situatia ta, de a cumpara o alta masina, nu ma uitam la una cu motor in 3 pistoane ! sunt motoare chinuite rau de tot, fie ca este cu turbina sau aspirat, putea sa fie Ford, Skoda, Volkswagen, etc, nu luam in 3 pistoane ! mai bine una mai batrana dar cu minim 4 pistoane !
                    Awwww...., ce drăguț......, încă unul care crede că numărul de cilindri este ceva magic și îl scapă COMPLET de orice problemă cu mașina sa......

                    Mașinile cu motoare în 4 cilindri "nechinuite" care ne otrăvesc cu fum, particule și ulei ars în trafic nu se văd..., alea's cazuri speciale, ieșite din context, nuuuuuuuuu? ;)
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • Nr de pistoane si capacitatea cilindrica, DA....pot face minuni, am adus in context acei "minim 4" in situatia lui, evident ca nu te scutesc 100% de orice problema dar reduce mult probabilitatea, daca isi permitea ceva electric....cu siguranta nu-l mai vedeam pe aici postand despre revizii/reparatii la 1.0 SCE.
                      La tine orice masina cu 4 pistoane "nechinuita" te lesina cu fum si ulei ars ?
                      Unde am scriu eu ca-l scapa COMPLET de orice problema ?
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Originally posted by prometheus View Post
                        ........acei "minim 4" in situatia lui, evident ca nu te scutesc 100% de orice problema dar reduce mult probabilitatea .............
                        Ai o statistică de probabilitate a defectelor în funcție de nr. de cilindri? Sau vorbim doar vorbe?
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • Inca se fac schimburi la 30k, poza cu logan la vanzare pe olx. Eu la 28k am 5-6 schimburi facute .
                          Intre timp am schimbat si amortizoarele pe fata la 370k acum, bineinteles ca erau praf si bineinteles ca chitaia ceva la denivelari, probabil protectia anti praf, protectii care erau rupte, crapate.
                          Interesant ca arcuri nu se gasesc pe original, asam la greu si premier.
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.
                          Last edited by Cristi822; 22 August 2025, 14:08.

                          Comment


                          • Salutare,

                            Dupa ce am schimbat catalizatorul la 40000 acum 3 ani in garantie pe banii Dacia, dupa alti 60000 de km se pare ca inca odata va trebui schimbat de aceasta data pe banii mei. Aveti ceva sugestii de catalizatoare ( marca, serie OE)? Sincer sunt putin dezamagit ca mizeria asta de catalizator a fost printre putinele lucruri care m-au deranjat la masina.

                            Multumesc!

                            „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                            Comment


                            • Mergi la mesteri faci dpf off si vinzi masina, scapi de grija,

                              Comment


                              • Baga un adaptor la sonda din amonte și nu se va mai aprinde nimic. Adaptor care se găsea pe olx cu 70-100lei.
                                Eu îl am montat de la 150k km și merge bine mersi pana acum la 374k.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google