Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut, ai deschis un topic nou cu acest subiect chiar daca informatii /discutii despre martor, erori, adaptor sonda, etc. la motorul 1.0 SCe gasesti atat in acest topic dar si in topicul:
    Salut, Loganiști! Povestea începe de mai mult timp, în urma cu vreo 2 luni s-a aprins martorul "check engine" și am pus diagnoza mea de 27 de lei și îmi a apărut eroarea P0420. Cam după o săptămână s-a stins După iar s-a aprins, iar s-a stins și așa mai departe câteodată la câteva ore, câteodată la câteva zile. Din

    ...

    Comment


    • LE: la topicul acesta m-am referit:
      Salut, am un motor 1.0 Sce 75 cp abia achizitonat, are 13.000 de km. Am martorul de catalizator aprins, masina se conduce normal si se accelereaza ok, as vrea sa sting martorul si din ce am inteles sunt niste adaptoare care ajuta la citirea corecta a valorilor, respectiv sa stinga acel martor. Stiti unde se mai poate gasi asa

      (deschis inutil, vezi si Punctul 9 din Regulament)
      Last edited by Gil26; 24 June 2025, 21:08.

      Comment


      • Salutare lume,

        Am cautat informatii despre pornirea grea a masinii cand sta mult in soare. Am gasit un post dar niciun raspuns la el. Mai jos postul in care omul explica in detaliul si problema mea.

        Salutare tuturor si imi cer scuze daca mai exista post cu aceasta problema, de jumatate de ora mi-am facut contul. Acum 3 saptamani am cumparat, de la o ruda, un Logan MCV II SL Plus din 2020, motorizarea 1.0SCE cu 27.300km. Am fost in service, i-am facut o verificare completa pe parte mecanica+tester, valori ok la absolut tot.


        Multumesc!

        „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

        Comment


        • Usile fata de la sandero 2 si logan mcv 2 sunt la fel ca cele de la logan 2 nu? Am comandat un set de paravanturi fata climair, dar in descriere nu are si logan 2.

          Comment


          • Merg perfect. Recomand climair, scumpe intr-adevar le-am gasit mai ieftin la 245. Nu e nevoie de clipsuri ca la heko si satsuma. Par mai putin casante fata de cele doua mentionate.

            Comment


            • Originally posted by CostiC View Post
              Salutare lume,

              Am cautat informatii despre pornirea grea a masinii cand sta mult in soare. Am gasit un post dar niciun raspuns la el. Mai jos postul in care omul explica in detaliul si problema mea.

              Salutare tuturor si imi cer scuze daca mai exista post cu aceasta problema, de jumatate de ora mi-am facut contul. Acum 3 saptamani am cumparat, de la o ruda, un Logan MCV II SL Plus din 2020, motorizarea 1.0SCE cu 27.300km. Am fost in service, i-am facut o verificare completa pe parte mecanica+tester, valori ok la absolut tot.


              Multumesc!
              Nimeni?!?! Nimic? Chiar nu stie niciun om de pe forum ce ar putea cauza acest lucru?

              „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

              Comment


              • Păi e simplu, cu o sculă diagnoza în brațe, vezi ce se întâmplă.

                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Va salut!

                  Ma poate ajuta cineva cu un cod de soclu bec ceata spate ( Logan II 2018 ) ( partea de jos ). se pare ca acea mufa pe care o am eu, nu mai functioneaza si nu reusesc sa identific ce mufa ( soclu) ar fi necesara.

                  Multumesc!

                  „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                  Comment


                  • Salutare. Am cautat o masina ieftina si usor de intretinut. dupa 11 ani de logan 1, am crezut ca o sa am inca 11 cu un sandero 1.0 sce 2019. acum am 64mii, intretinerea o fac doar la reprezentanta. motorul merge greu si cu trepidatii la relanti. cei de la service imi spun ca un cilindru a pierdut compresia (e pe la 4), probabil din cauza garnitura chiuloasa. mi-au propus reparatie care la reprezentata ajunge la 10.000 lei sau inlocuire motor cu unul nou - 15.000 lei. eu am fost un client care nu-si bate joc de masina, dar dacia si-a batut joc de mine. daca aveti o alta idee sau recomandare de service in Bucuresti in care sa rezolv cumva problema, va rog sa ma ajutati. daca nu, eu vreau sa scap cat mai repede de asemenea produs de tip teapa, numai bine.

                    Comment


                    • Păi caută un alt service care să schimbe garnitura și să refacă chiulasa care e posibil deformată + ce s-o mai găsi pe acolo..., probabil vei ieși la un preț de 30-50% față de cel de la reprezentanță...

                      Și în ce privește motoarele 1.0 SCe..., nu au fost și NU SUNT ce trebuie, nu le recomand la nimeni.
                      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                      Comment


                      • 1.0 SCe ak B4D4xx, compresie scăzută/mică pe unul din cilindrii implică:
                        - demontare motor (nu de pe mașină)
                        - supape arse/sparte, se mai înlocuiesc - ultima dată erau 600ron/bucata cele de evacuare *6= ?
                        - chiulasa deformată = bloc motor deformat (aluminiu și ăla) - nu prea ai ce să planezi
                        - capacul de culbutori(plastic) nu rezistă la supraîncălzire motor (bec apă aprins doar 1 dată) deci încă 500ron
                        - dacă tot ai umblat acolo se pune și de o distribuție (sper că ai rude în brazilia patria lui 1,0SCe cu etanol ) piesele sunt cam unobtanium

                        și mai sunt si altele dar ce mai contează


                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Multumesc pentru raspuns. cu asta ma ocup, caut o solutie la aceasta problema, nu am 3 masini ca altii. dar nici nu am idee de service-uri, nu sunt samsar, nu sunt mecanic. sunt un oarecare cu multe alte lucruri de facut. din ce stiu doctorii de motoare nu sunt pe toate drumurile. acum e la moda inlocuirea, nu reparatia. Numai bine.

                          Comment


                          • Multumesc Torquemada pentru raspuns. Desi nu te cunosc, apreciez tot ce ai postat aici de-a lungul timpului. Deci, pe scurt valoarea reparatiei va fi apropiata de 50% din valoarea masinii, oriunde te-ai duce. n-am decat sa o dau la fier vechi, ma indoiesc ca cineva ar da bani pe o asemenea epava asa cum e, desi eu merg zilnic cu ea. Multumesc. Numai bine.

                            Comment


                            • Mai multe detalii despre masina ? ai luat-o SH ? acei 64.000 km, sunt km totali sau facuti de cand ai masina ?
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Chiar ar fi interesante mai multe detalii. De ce s-a prajit garnitura? Supraincalzire pt ca s-a intamplat ceva cu antigelul sau altceva? N-or fi motoarele astea ce trebuie cum zice cineva mai sus dar tot tin macar 200k de Km pana se reface motorul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google