Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • apy
    replied
    Am gasit raspunsul intre timp, nu stiu cum sa sterg postarea

    m1.jpg
    Attached Files

    Leave a comment:


  • apy
    replied
    Folosec de aproximativ o saptamana un filtru de aer neoriginal.

    Dimensiunea garniturii de cauciuc este potrivita pe suportul de plastic, dar filtrul este mai ingust si are un burete in plus.
    Prin locul ingust nu intra aer, este putin mai lata garnitura fata de original.

    Pe site-ul oficial scrie ca este compatibil.

    Pot sa apara probleme pe termen lung?
    Deocamdata nu se simt diferente.

    Attached Files
    Last edited by 77sky; 2 days ago.

    Leave a comment:


  • moru
    replied
    Originally posted by alex1ioan View Post
    La multi ani si bine ai revenit! Fiind printre useri cu cei mai mulți km cu un 1.0 sce, as îndrăzni să te intreb ,daca ai întâmpinat vreodată (nu mereu) ,trepidatii la plecarea de pe loc, la prima pornire din zi, mai ales cu "iarna" asta "atipica"?
    Multumesc!

    Da, dar mi-a facut destul de rar si doar daca nu o las sa se incalzeasca putin inainte sa plec la drum. Intradevar face asta in zilele cu umiditate ridicata.
    Last edited by moru; 2 days ago.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Același lucru îl fac si eu,ca remediu, am observat ca face asa mai ales cand e umezeala mare(slava domnului) si o alta remarca ,fata de răposatul 1,4, care pornea destul de turat, la asta ajunge f repede la turatia de relanti , adică mortacina, deci , da-i turatie nene

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    da, era si o discutie la un moment dat. Daca am rabdare, sa plec usor, pot controla acele trepidatii, dar in cele mai multe cazuri, pornesc motorul, pun centura si in maxim 30 de secunde plec, cand trepideaza, apas un pic ambreiajul si maresc turatia. M am obisnuit cu ea, nu ma mai deranjeaza.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    La multi ani si bine ai revenit! Fiind printre useri cu cei mai mulți km cu un 1.0 sce, as îndrăzni să te intreb ,daca ai întâmpinat vreodată (nu mereu) ,trepidatii la plecarea de pe loc, la prima pornire din zi, mai ales cu "iarna" asta "atipica"?

    Leave a comment:


  • moru
    replied
    Originally posted by pistritu View Post
    Pai și cum ai făcut revizia la ei de 60mii km?
    Cand ai schimbat plăcuțele de frana trebuia sa schimbi si antigelul. Nu e mare inginerie
    Nu le-am schimbat la service. De cand a iesit masina din garantie, schimburile de ulei le fac acasa.
    Cat despre lichidul de racire, am zis sa il schimb cand va fi ceva mai frumos afara.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    De obicei ardelenii sunt intepati, ca ardeiul iute la gura. Când ii enervezi nu ii mai opresti

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Eu am scris ce să faci, partea cu programul de lucru nu mă privește.

    La niște defecte atipice, pe care vrei să le prinzi în fapt, oprirea motorului echivalează cu încheierea unui ciclu de conducere și orice probleme care se manifestă dar nu suficient cât să genereze o eroare stocată se vor pierde, deci pierzi și dovada
    Stiu ce vrei sa spui si ai perfecta dreptate...dar ” filmul bate viața”....ce era sa fac, eu sunt un ardelean tipic care foarte greu se enerveza, desi acum trebuia sa ma enervez, dar sunt eu probabil mai moale...asta e acum a trecut sa fim numai sanatosi ca le-om rezolva....sper sa ajunga unul de la DACIA la mana mea sa spun la fel....acum am fost rau....scuze....

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Originally posted by moru View Post
    Salut si multumesc.
    Masina nu mai este in garantie de 1 an. A avut 3 ani.
    Pai și cum ai făcut revizia la ei de 60mii km?
    Cand ai schimbat plăcuțele de frana trebuia sa schimbi si antigelul. Nu e mare inginerie

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Eu am scris ce să faci, partea cu programul de lucru nu mă privește.

    La niște defecte atipice, pe care vrei să le prinzi în fapt, oprirea motorului echivalează cu încheierea unui ciclu de conducere și orice probleme care se manifestă dar nu suficient cât să genereze o eroare stocată se vor pierde, deci pierzi și dovada

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    [QUOTE=t0rquemada;n3657901]
    Originally posted by cbota View Post

    În momentul în care TdB-ul mai face figuri, îi suni și te duci direct la ei fără a mai opri motorul astfel problema se manifestă, e recunoscută și probată și nu mai sunt suspiciuni.
    A recunoscut-o in 29 decembrie, asa am facut, nu am oprit motorul,,au vazut dar m-au trimis acasă până pe 4 ianuarie că ”nu mai lucrează nimeni la DACIA până atunci” (citat exact). Din acest motiv am si pus intrebarea azi...si raspunsul a fost ”pe masura”....Glumesc acum...oare trebuia sa-l las motorul pornit de pe 29 decembrie pînă pe 4 ianuarie... cand cei de la DACIA lucrează? Acum lăsând gluma la o parte sper ca daca se mai intamplă sa fie in zile lucratoare sa vad cum se mai scot.....

    Leave a comment:


  • moru
    replied
    Originally posted by pistritu View Post

    Scoti furtunul. Mergi la service reprezentanta, ești in garanție. Sa te duci la ei cu 3 bidoane de 1L antigel Dacia Glaceol RX Typ D și inca 3 bidoane de 1L de apa distilata.
    Nu iti ia multi bani, normal trebuia sa o faci cand ti-a facut revizia la masina la 60.000km.
    Salut si multumesc.
    Masina nu mai este in garantie de 1 an. A avut 3 ani.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    [QUOTE=cbota;n3657889]
    Originally posted by cbota View Post

    Eu totusi o sa ma duc maine cum mi-au spus cand am fost in 30 decembrie sa vad ce zic si ei....cel putin electricianul (care a vazut si el bordul mort - si a dat verdictul ”tablou ars”) mi-a spus ca s-ar putea sa-si revina dar pana la urma va murii definitiv...acum vad ce zice maine si daca isi ”mentine declaratiile”.....[

    Am fost azi la ora 8.45 am ajuns. Programul lor era de la 8.00. Am asteptat pana la 9.30(in condițiile în care lucra efectiv un singur om la o singura masină aflată în hală) sa fiu preluat de catre electrician care si-a adus aminte de mine si a zis ca-i face o ”reinitializare” si daca mai apare problema sa revin, Am vazut prin geamul de acvariu cam ce a facut, masina era langa geam, A lucrat efectiv 3 minute din momentul ce a pus testerul pe masina dupa care a plecat din raza vizuala vreo 30 minute, La final a venit si mi-a predat masina spunand ca daca mai am probleme sa revin. Am intrebat daca nu era mai bine sa puna testerul in 29 decembrie cand tabloul de bord era mort (si a observat asta) a spus ca fiind in garantie orice operatiune trebuia supervizata de reprezentantii DACIA Pitesti care nu au lucrat atunci....

    Eu nu stiu ce sa zic, va las sa trageti dv concluziile...mie m-i se pare cusut cu ață....roșie....chiar asa de digtalizată e rețeaua DACIA....
    În momentul în care TdB-ul mai face figuri, îi suni și te duci direct la ei fără a mai opri motorul astfel problema se manifestă, e recunoscută și probată și nu mai sunt suspiciuni.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Originally posted by moru View Post
    Salutare, am ajuns la 60.500 Km cu 1.0 SCe-ul, si aproape 4 ani. Pana acum nu am schimbat decat placutele ( la 60.000 km), bujiile (acum 1 an), si uleiul + filtre, la fiecare 18-20.000 Km.

    Acum, vine timpul sa schimb antigelul, conform tabelului de intretinere.
    A mai facut cineva aceasta operatiune ? Exista un buson de scurgere pe radiator, sau va trebui sa dau furtunul jos ?

    Va multumesc.
    Scoti furtunul. Mergi la service reprezentanta, ești in garanție. Sa te duci la ei cu 3 bidoane de 1L antigel Dacia Glaceol RX Typ D și inca 3 bidoane de 1L de apa distilata.
    Nu iti ia multi bani, normal trebuia sa o faci cand ti-a facut revizia la masina la 60.000km.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google