Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alex1ioan
    replied
    Mulțumesc pt tot, promt ca de obicei.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Salut alex1ioan si felicitari pentru efectuarea reviziei in regie proprie , pe langa costul mult mai mic este si satisfactia lucrului bine \conform facut . Ma bucur si ca masina ta in continuare se prezinta foarte bine, fara probleme tehnice, piesele fiind cele de prim montaj si totul functioneaza corespunzator, inca o dovada ca cei de la Dacia au facut masini bune pe platforma X52, indiferent de model si motorizare acestea sunt fiabile.

    Referitor la reseterea intervalului de service cu aplicația "Dacia reset oil" nu esti singurul care a “patit” asta cu Reward Video, citez doar un exemplu:

    Originally posted by emilian_rks View Post
    Din PyClip se poate reseta intervalul de schimb? Intreb doar de curiozitate, ca din ECU Tweaker se poate.
    La Dacia Service Reset mi-a mers prima data in Februarie dar zilele trecute cand am ajutat un coleg sa isi faca schimbul de ulei nu mi-a mers, imi zicea ca trebuie sa urmaresc un Reward Video, dar nu mi-a aparut nimic.
    Pentru asta fie folosesti aplicatia dezvoltata de Eugen Niculescu versiunea initiala fara add-on Dacia Service Reset, fie folosesti un program derivat Dacia Renault ex PyRen \PyClip, ddt4all \EcuTweaker (cu variante pentru laptop sau telefon \Android), vezi ex si postul meu 300 din acel topic, sau dintr-un topic dedicat ex https://www.loganclub.ro/forum/forum...ei#post3635565
    ori in alte topicuri unde s-a mai discutat despre asta, sau daca doresti putem discuta si in privat (pe PM).


    Last edited by Gil26; 4 days ago.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Salutare tuturor! Asa cum am promis, la ieșirea din garanție, am efectuat schimbul de ulei si filtre în regie proprie, la curte, fără probleme. Masina , în continuare se prezintă foarte bine,fără probleme tehnice, la aproximativ 60k km, cu piesele originale, chiar și becurile. Doar un singur lucru nu mi.a ieșit; resetarea intervalului de service cu aplicația "Dacia reset oil", care, mai nou, îmi cere sa vizionez un video și după ,nu efectuează restul. A pățit cineva asa, este ceva ce nu fac bine? Mulțumesc și drumuri bune!

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Hai ca a mai trecut un timp dupa ce am patit acum 2-3 saptamani. Am bagat cheia sa ii dau talpa si..... black out. Nu se aprindea bordul, dar mergeau doar geamul dreapta, toate stopurile si farurile, a si se mai auzea un click cum actiona electromotorul. Problema ar fi fost faptul ca uch-ul masinii nu mai comunica cu ecu-ul masinii. Solutia rescrierea uch iar problema s-a rezolvat.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Asta intră la facepalm

    Leave a comment:


  • Bogbil
    replied
    Bună seara, zilele acestea am testat bateria și încărcarea acesteia la logan 1.0 sce. Mașina este din aprilie 2017, este echipata cu bateria rombat de 60 ah. Mașina pornește și se comporta normal însă la un test cu multimetru, valoarea bateriei îmi indica 12,3 iar la ralanti și o accelerare 13,3/13,4 dar nu mai mult. Mă repet masina pornește normal, nu știu dacă mai este vre-un post deschis în privința încărcării însă mă neliniștește valoarea cu motorul pornit, valoarea normală am înțeles că ar fi între 13,8 și 14,4. M-ar ajuta niște păreri, mulțumesc!

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Da corect. Doar ca din cele 3 dealeri autorizati dacia, nici unul nu poate diagnostica asa rapid o problema si sincer nu am chef sa imi fac nervi pe bani multi, asta dupa ce asculti si citesti comentarii despre dealerii vechi.
    Mai am de curatat cu grija clapeta de acceleratie electrica, senszorul de presiune aer era foarte curat dar l-am curatat si nimic, tot am acele probleme de intrerupere la 2k rpm.
    Last edited by 77sky; 27 November 2023, 13:00. Reason: Te rog, NU cita postul anterior (Este logic cui te adresezi...)

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Daca se foloseste cheia dinamometrica pentru cele doua sonde trebuie un "adaptor" special.
    Despre identificarea cauzelor testerul de diagnosticare ajuta in mod clar la eliminarea variabilelor daca este folosit in mod corespunzator, iar cine a facut diagnoza aceea cu CLiP pe langa "citirea" erorilor putea sa faca si asta, plus toate verificarile necesare.

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Interesant cuplu de strangere. Am cheltuit cam mult pe gandirea romaneasca de a elimina cauzele, chiar daca pe tester arata altceva . Bobine, bujii laser iridium si sonda de dupa catalizator schimbata si tot intrerupe. Dar puterea de strangere e de retinut, o sa caut pe cineva sa o stranga la acest cuplu. Multumesc mult de informatii.
    Nu imi pare rau ca am schimbat bobinele si sonda, in conditiile in care motorul are aproape 300k km.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Salut, ceea ce ai atasat cu erorile sunt unele generice multimarca (nu cred ca te ajuta prea mult), dar captura din CLiP este clara, vezi atasat procedura de diagnosticare a erorii DTC013613 =Sonda de oxigen aval pentru motorul tau B4D411, locatia (inclusiv cuplul de starngere 44 Nm), procedura de demontare \montare pentru masina ta si o schema electrica pentru o injectie asemanatoare, poate te ajuta, sau pe alti colegi de forum (problemele cu sondele de oxigen fiind destul de intalnite din pacate).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Tot nu ii dau de cap la intreruperile de putere in mers. Se intampla undeva intre 2000-2500rpm in a 4-a dar mai mult in a-5a. Daca am gasit bine codul de eroare, care sper sa fie valabil pentru toate masinile ca echivalent, problemele pot fi mai multe. Acum intrebarea mea e din acea lista, senzorul de aer, valva pcv? unde este acest sistem de recirculare cu tot cu sonda banuiesc ca e? O poza cu pozitia lui plus furtune ar fi de ajutor, poate furtunele sunt infundate cu gazele recirculate.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    In postul 776 am atasat o fisa de intretinere pentru 1.0 SCe, iar daca cauti in topicul acesta dar si in altele din aceasta sectiune au mai fost oferite fise de intretinere (inclusiv pentru 1.0 SCe).

    Leave a comment:


  • maryn76
    replied
    cine mă poate ajuta cu o fișă întreținere la logan 1.0sce 2018, cînd am cumpărat mașina nu am primito.

    Leave a comment:


  • maryn76
    replied
    salut colegi cine îmi poate da o fișă de întreținere pentru logan2 2018 1.0sce?nu am primit nicio fisă cînd am cumpărat mașina.

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Inca nu am rezolvat problema cu pierderile de antigel pentru ca intre timp aparuse alta problema si anume intreruperi de putere in mers. Pe tester aparea ceva cu sonda de oxigen si ecu. Dar am schimbat bobinele de inductie si se pare ca totul e ok momentan, operatie facuta la 287k km.
    Urmeaza sa schimb si termostatul plus frutunul de sus cel gros cu cot pe fiecare capat, furtunul pentru ca a stat sub rampa de injectoare gpl ce au frecat si subtiat destul de serios acel racord/furtun. Amandoua piesele 250 cu 250lei fiecare, iar bobinele 350 bucata pe original toate.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google