Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alex1ioan
    replied
    Era mai bun, dar tot e altceva decât Dacia oil. Nu face mofturi, merge brici, parca sa zic ca si-a dat drumul mai bine la 20k km. Personal sunt f mulțumit, costuri mici, impozite mici, fiabilă in ciuda titlului topicului " Revizii/ Reparatii" .

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Pret f bun.
    Dar, pana nu vede stii tu cine, nu era mai bun elf rn tech ?
    E mai scump, dar parca erau ceva diferente la caracteristici.
    Dar dace e doar un schimb pe an ...
    Oricum, dupa garantie si eu schimb foaia, ulei gen 900sxr (este si la supermarket) si schimb la perioade / km mai mici.
    Asta daca nu face mofturi.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Piesele sunt de origine, manoperă in reprezentanta 120 ron. Ce mai vrei, romane?

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Costuri revizie 2, cu piese client , fara manoperă:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Depinde cum este folosita masina. Daca mergi preponderent in oras e bine sa schimbi mai devreme uleiul, dar daca mergi mult in afara orasului poti schimba linistit la 20000.

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Daca din anumite motive nu faci revizia si vrei sa astepti pana la 20.000 km sa ajungi la reprezentanta (sau 2 ani), ar fi o chestie sa schimbi (doar) uleiul la 10-12.000 km in regim propriu si, cand ajungi la 2 ani (in cazul tau si la 20.000 km) sa ii vizitezi.
    Doar ulei si filtre (ulei si aer), cu tot cu manopera nu vor depasi cu mult 150 ron la un service din afara retelei Dacia.
    Spun asta pentru ca, spre deosebire de motoarele precedente (1.4, 1.6 sau chiar 1.2), cele noi sunt mai pretentioase si e cam mult mergi 20.000 km..

    Acum, depinde si cat intentionezi sa tii masina.
    Bafta!

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Știu că în carte scrie că reviziile se fac la 20.000 km sau 1an.Prima am făcut-o la 1an (13.800 km). Acum au trecut doar 6 luni și am deja 25.000 km. Deci cred că voi ajunge la limita de km înainte de 1an. Sa aștept să se facă cei 20.000km sau sa fac revizia ceva mai repede(la 15.000'-18.000)? N-am avut nici cea mai mica problema dar nici n-aș vrea sa am.....m-aș "grăbi" doar pentru schimbul de ulei....totuși 20.000 cred că e mult...

    Leave a comment:


  • apy
    replied
    Buna ziua!

    De cateva zile caut pe net recorduri de kilometri pentru motorul 1.0 SCe, 73cp.
    Nu am gasit valori mari pana acum.

    Eu am 23.000 km, Logan II 2019.

    Sunt curios ce recorduri de km sunt in prezent.

    Leave a comment:


  • ovy1974
    replied
    Eu am făcut acum o lună.. Sunt în programul ala 5 ani fără griji. Mi s-a pus 5w30 dacia oil, la reclamația mea m-au chemat sa îmi pună 10w40. Nu au acceptat sa aduc eu ulei așa că am rămas cu 5w30 cel pus inițial. Decât 10w40 (asupra iernii), mai bine 5w30.

    Leave a comment:


  • anduvirgil
    replied
    Cred ca e vorba de meridian, ei nu primesc cu piesel clientului

    Leave a comment:


  • augustus8186
    replied
    Salutare
    A mai făcut cineva revizia de curând în afara de vali2008? Pe un alt forum umbla vorba ca nu s-ar mai primi cu piesele clientului. Urmează să fac revizia în maxim o lună si ma interesează acest lucru. Ce situații ați mai întâlnit? Mă refer la cei care au făcut revizia in ultima perioadă de aproximativ o lună.

    Leave a comment:


  • okoms
    replied
    Detin 1.0 SCE din martie 2018, produs 2017, 20000 km la bord, pregatit de a 2-a revizie... Familie 4 persoane. La prima revizie am solicitat sa imi schimbe uleiul cu ELF si asa au facut, voi pune numai ELF pe viitor, 375 de lei. Am avut si eu problema cu bujiile, tratata la nivel profesionist de catre DACIA, respectiv tractata masina si schimbat bujii+soft=gratis. Sincer, pentru oras, maxim 110 km/h in afara, o familie, este alegerea ideala. 50 de lei la PECO/saptamanal in conditile de uz zilnic in oras(Brasov), mi se pare mai mult decat acceptabil. Fara alte probleme. Nu intentionez sa o schimb, nu cred sincer ca exista alternativa la momentul actual.

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Am facut revizia de 2 ani la "bestie"..
    Desigur am cumparat separat piesele cu 180 ron (bidon 4 litri ulei Elf 5w40, filtru aer si ulei originale Renault, filtru habitaclu cu carbon activ de la Mann) si am platit doar revizia/manopera 185 ron , ce a inclus si acea minunata saiba de la busonul de ulei (12 RON O SAIBA).
    Instalatia AC am improspatat-o eu asta vara (cu spary luat din comert) iar filtrul de polen l-am schimbat eu singur.
    Deci, mai mult decat acceptabil.
    Si, da, chiar e ok motorul..al meu nu consuma ulei, nu are alte probleme..doar ca mi s-a aprins martorul de catalizator anul trecut si au sters eroarea, s-a aprins acum din nou (la 12.000 km) si urma sa fie schimbat catalizatorul odata cu revizia de 2 ani.
    Dar, surpriza: cu 2 zile inainte s-a stins becul !!! Asa ca mi-au dat in scris ca e ok si il urmaresc, mai am 1 an de garantie.

    Leave a comment:


  • augustus8186
    replied
    Pentru o exploatare rezonabilă gen 10-15000km /an si revizii la timp este foarte ok. Posibil să mănânce și ulei in regim intens de exploatare gen flote, taxiuri sau scoli de șoferi dar sunt și mărci mult mai scumpe care fac același lucru. În privinta cuzinetului si pistonului topit din ce-mi amintesc motorul respectiv avea instalație GPL ceea ce nu prea este recomandat pe acest motor iar cei ce pun își asumă un risc. Bineînțeles dacă este vorba de un taxi sau ceva asemănător care se amortizează rapid probabil este mai mare câștigul decât pierderea generată de un motor defect ceea ce în cazul unei persoane care o folosește doar pentru uz personal nu se merită.
    Au fost cazuri de catalizator ce defect de fabricație care s-au rezolvat in garanție. În rest lucruri minore nederanjante specifice mărcilor low cost care nu afectează funcționalitatea.
    După aproape 2 ani de utilizare si 14000km, personal sunt foarte mulțumit având în vedere prețul de mașină nouă, costurile de întreținere și consum carburant.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google