Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alex1ioan
    replied
    Încă nu s-au lămurit cât întra în motor, dar cred ca mai e și altceva: dacă privim culoarea la ulei (poze sus), la nici 200 km după schimb, obs, ca nici uleiul nu a fost scurs tot și ca atare, de aici și "incurcatura". Printre puținele decizii bune, bine ca nu am acceptat cei "5 ani fără griji", cu mașina nu am nimic.​
    Last edited by alex1ioan; 9 May 2021, 15:54.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Originally posted by alex1ioan View Post
    Desi chemat, după nota proasta acordata, "sa mai scoatem din el", am decis sa "rezolv singur problema". Inarmat cu o seringa de 60ml(doar la farmacia veterinara) și un furtun de perfuzie, am reușit, după o munca destul de anevoioasa, sa extrag aproximativ 300 g de ulei. Acum nivelul e ok, 2 mm sub maxim.
    20210416_131329.jpg 20210416_131349.jpg
    Exact asa am facut si eu atat la revizia de 1 an cat si la cea de 2...acum sa vedem la cea de 3 ani, sunt hotărât să schimb reprezentanța....dar 6 ani trebuie să mă duc la ei dacă vreau sa-mi păstrez garanția la tablă (anticoroziune)....

    Leave a comment:


  • mirceammd
    replied
    la cati km ati schimbat bujiile la 1.0 sce?
    de la ce producator ati pus?
    este diferenta de mers/ pornire, etc?

    Champion REA8MX - Renault 224018760R

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    vezi era la lidl o minipompa de asbsorbtie ulei de motor la pret convenabil,

    schimbi uleiul in parcare decit ai grija unde arunci ala vechi scoti vechi pui uleui nou cit postesti tu nu cit pofteste cimpanzeu gigel !

    ATENTIE !!! nu dai la canal,

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Desi chemat, după nota proasta acordata, "sa mai scoatem din el", am decis sa "rezolv singur problema". Inarmat cu o seringa de 60ml(doar la farmacia veterinara) și un furtun de perfuzie, am reușit, după o munca destul de anevoioasa, sa extrag aproximativ 300 g de ulei. Acum nivelul e ok, 2 mm sub maxim.
    20210416_131329.jpg 20210416_131349.jpg

    Leave a comment:


  • mirceammd
    replied
    Fisa garantie 1.0 sce 2017
    Attached Files

    Leave a comment:


  • timarian
    replied
    Salutare! Am 100.000 km cu gaz montat la 30.000 si am schimbat doar bujiile, foarte recent. Am pierdut fisa cu intervalele de service. Poate cineva sa-mi trimita o poza cu aceasta fisa?
    Multumesc!

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Salutare!
    Stai linistit, e doar avertizarea..daca faci revizia la reprezentanta (e rentabil doar cu piesele tale), o vor reseta ei, altfel o poti reseta cu aplicatia Dacia Service Reset (dar iti trebuie si un adaptor sa te "legi" de calculatorul masinii) sau gasesti "baietii"cu diagnoza.
    Chestia ca figura se va repeta in fiecare an, de la colegii de pe forum am inteles ca nu se poate dezactiva.
    Bafta, drumuri usoare!

    Leave a comment:


  • Bogbil
    replied
    Poate s-a mai discutat însă nu sunt convins că are legătură. Peste o săptămână se face anul de cand am schimbat uleiul, de două săptămâni la punerea contactului apare cheia service. Astăzi, din senin s-a aprins și rămâne aprins in funcționare martorul portocaliu în zig zag de lângă air bag. Mașină (1.0 sce 2017) funcționează normal, martorul respectiv indică doar faptul că trebuie schimbat urgent uleiul( am 6000 km/oricum il voi schimba săptămâna viitoare) sau alte probleme? Mașina are 28 mii km, este întreținută corespunzator iar in anii anteriori eram avertizat de apropierea schimbului doar de cheie nu și de martor.

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Daca ne uitam atent la toata suprafata de contact la placute, se vede clar nu este OK! Presiunea pistonului este realizata pe o zona redusa.
    Daca analizam si discurile-sunt kaput si ele.
    Eu daca le-as avea, schimb fara nici o ezitare, am un motiv in plus-argument =>sotiei, ca vom avea frane bune
    Vei vedea dupa cca 300-400 km imbunatatirea

    Leave a comment:


  • mirceammd
    replied
    alex1ioan revin cu masuratorile. am asteptat sa schimb rotile dar n-am avut timp de ele si inca dimineata mai sunt -1 grade...
    M-am uitat la placute/ discuri si le-am masurat:
    placutele cam varza, 3-4mm "carnea" si 10mm cu totul.
    placuta de la roata dreapta din exterior a avut o problema inca din primul an (primii 2000 km) a sapat un sant in disc si asa a mers pana acum, am mai desfacut-o odata si la fel era, nu avea vreo piatra prinsa sau ceva, cred ca defect de fabricatie. Placuta inca mai are "burta" aia si discul un sant in el.
    Discurile au cam 10.6 mm deci cam la limita si ele dupa cum zice la carte.

    Voi ce ziceti? "mai merg un sezon" ?

    cod placute 410602581R
    discuri 7701208252
    Attached Files
    Last edited by mirceammd; 6 April 2021, 19:20.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Îmi amintesc povestea ta , neplăcută cu eioBED și aviz celor convinși ca merg "la sigur" la " meseriasi", nu de puține ori e mai bine ,dacă poți și îți dorești, sa -ti faci cu mana ta, se numește " lucru manual".

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Eram "fript" de Daperom, trebuia și Amat sa dea cu "muci-n fasole". Cu reclamațiile am încercat si in trecut, fără raspuns. Atitudinea e aceeași oriunde ai merge, în garanție, ce au zis; dacă masina nu da ulei pe nicăieri, o facem noi sa dea!". Mizează pe oameni necunoscători, în "pana" de timp, comozi, care sunt convinși ca merg unde trebuie și li se face ceea ce trebuie la masina lor, sunt convinși ca nu" cerceteaza" nimeni în urma lor. Lipsa de pregătire, totul la ghici și la ochi, nesimțire. Urata atitudine și neschimbata de atâta amar de vreme, rușine!
    Last edited by alex1ioan; 6 April 2021, 16:30.

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Era de ajutor sa spui si ce reprezentanta a facut asta, eventual si o reclamatie la vocea clientului. mie mi-au pus cu un litru in plus la schimb, deci esti OK. eu am facut 2 revizii la ei, la 2 ani jumatate, cand era inca in garantie, am facut revizia in alta parte (facusem nr de km), daca se inatmpla ceva ce tine de garantie, nu aveau cum sa observe.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Concluzii după revizie: ulei peste nivelul maxim( 3,5 L în masina, 0,5 ramasi în bidon), capacul de la mufa torpedou, nepusa, zeflemeala, tragere de timp. Vedeți de ce abia aștept sa scap de ei (încă 2 ani), sa le pot face singur și de ce ii apreciez atât de mult pe cei ce își fac singuri?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google