Originally posted by timarian
View Post
Originally posted by Cristi822
View Post
Legat de becuri si eu in primul an dupa achizitia masinii am schimbat becurile faza scurta, daca tin bine minte tot Osram am pus dar nu mai stiu de care, atunci am banuit fie becurile fie regimul de incarcare tinand cont ca si bateria era aproape noua dar nu am masuratori \monitorizari si log-uri de atunci ca sa pot confirma asta (atasez insa un grafic mai recent cu tensiunea bateriei in care se pot observa unele spike-uri, probabil ca atunci erau mai mari, nu stiu), le-am mai schimbat inca o data iar pana acum acestea sunt inca OK.
Despre baterie cea de prim montaj se apropie de sase ani si inca se ”tine bine”, atasat si doua valori de acum trei zile, daca am timp azi voi pune si testerul de baterie pentru Ri si SOH (ultima oara si acestea erau bune), probabil va mai duce un an-doi, o voi schimba tot cu una avand aceleasi caracteristici L3 70Ah 720A EFB, cele AGM din cate stiu necesita si un alt regim de incarcare, colegii cu mai multa experienta pot confirma sau infirma asta, ramane de vazut marca, dar cred ca tot Rombat (deh, si putin subiectivism si putin ”patriotism”) iar daca ma va tine macar jumatate din cat a tinut cea de prim montaj sunt multumit.
Legat de parbriz si eu l-am avut fisurat \ciobit de cateva ori (circul destul de mult pe putinele autostrazi pe care le avem si mai ales una din ele are mult ”pietris”), trei dintre ele le-am reparat ca aproape nici nu se vad (mai am un kit de reparatie de rezerva, sunt multumit de cum a iesit), insa ultima ”luata” acum cateva luni este destul de mare, vreo 8-9 cm jos pe partea dreapta, nu a ”plecat” mai departe si nu afecteaza vizibilitatea dar urmeaza ITP-ul si clar ca voi schimba parbrizul, dar asta nu consider o ”probleme tehnica” si nici ”vina” lui Sanderica (poate cel mult aerodinamica sa).
Toate cele bune!
Leave a comment: