Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • t0rquemada
    replied
    Ce ai selectat în #372 erau fix pentru tine/motorul tău, nu apare nicăieri toate B4D-urile.

    Competarea la #370 și #371
    Attached Files

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    După ce că citești selecti mai și adaptezi după cum vrei:
    - unde am scris că la B4D ai probleme de etanșare ?! am scris că B4D e renumit ca mâncător de ulei
    -
    pui niște extrase (când or avea și VIN parțial (pentru GDPR) de 1,0SCe mai vorbim) de fișe de întreținere pe RN17 care e numai 5w30, pui altă fișă (din sistemul intern) fără normă de ulei în care apare exact ce am tot scris de 10 posturi încoace 5w40

    Eu înteleg că ești stresat că nu mai ai garanție (GPL-ul a anulat garanția) dar nici chiar așa.
    vezi in printurile atasate unde ai zis asta sau si pe asta am inteles-o gresit/selectat ce am vrut?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    După ce că citești selecti mai și adaptezi după cum vrei:
    - unde am scris că la B4D ai probleme de etanșare ?! am scris că B4D e renumit ca mâncător de ulei
    -
    pui niște extrase (când or avea și VIN parțial (pentru GDPR) de 1,0SCe mai vorbim) de fișe de întreținere pe RN17 care e numai 5w30, pui altă fișă (din sistemul intern) fără normă de ulei în care apare exact ce am tot scris de 10 posturi încoace 5w40 -

    Eu înteleg că ești stresat că nu mai ai garanție (GPL-ul a anulat garanția) dar nici chiar așa.
    am pus cele 2 extrase: 1 - VIN de 0.9; poza 2 VIN de 1.0, nu o sa pun nimic mai mult, nici VIN nici nimic (am pus cu un motiv anume pozele "decupate").
    cat despre garantie .... am GPL de la 2000 de km si etansarea capacului s-a facut la 30k km, cum am spus mai sus, pe garantie. Daca cauti (pe sistemul intern) dupa VIN, apare operatia de montare GPL la 2000 de km .....
    Atasez si normele RN, sunt sigur ca esti familiarizat cu ele, dar poate ajuta pe cineva
    Attached Files

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Așa dă documentația pentru 1,0SCe pre WLTP(pâna la 10/2019), după se intră pe RN17.
    10w40 e cel mai slab(economic ca bani nu ca uzură piese) ulei care se poate pune, 5w30 și 5w40 sunt la mijloc - echilibru între preț și calitate.
    Attached Files
    Last edited by t0rquemada; 2 days ago.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    După ce că citești selecti mai și adaptezi după cum vrei:
    - unde am scris că la B4D ai probleme de etanșare ?! am scris că B4D e renumit ca mâncător de ulei
    -
    pui niște extrase (când or avea și VIN parțial (pentru GDPR) de 1,0SCe mai vorbim) de fișe de întreținere pe RN17 care e numai 5w30, pui altă fișă (din sistemul intern) fără normă de ulei în care apare exact ce am tot scris de 10 posturi încoace 5w40

    Eu înteleg că ești stresat că nu mai ai garanție (GPL-ul a anulat garanția) dar nici chiar așa.

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Nu mai citiți selectiv:

    Eu am scris că 10w40 nu e ok pentru B4D - ok, sa inteleg ca tu esti mai in masura sa decizi asta (sau ai informatii mult mai multe) decat echipa care a proiectat/construit motorul.. uite in attasament info. din documentatia de la mama lor, poti vedea norma si tipul uleiului

    Tu ai ținut morțis să demonstrezi cu fițuică de la VC că mașina ta a venit cu 10w40. - eu am spus de unde am informatia asta (buna sau proasta), tu nu ai venit cu nici un argument

    Eu am zis că B4D vine cu 5w30.

    Ai precizat că motorul tău B4D nu are nicio problemă decât că pierde(a) ulei pe la capacul distribuției. - da, problema cunoscuta, unde tu ai venit cu : "Cu acest ulei nu am avut nicio problemă doar că a curs pe la capacul distribuției dovedește cât de bun e 10w40-ul sau B4D-ul sau amândouă" - si tinand cont ca, daca luam de buna ceea ce zici tu, ca masina vine din fabrica cu 5w30 (cum ai spus mai sus), si sunt n cazuri cu probleme de pierderi ulei pe la cele 2 capace (pierderi datorate aplicarii masticului, manual, de catre operator) inante de schimbul de ulei, uleiul nu are nimic de-a face cu pierderile de ulei (mircea mmd a bagat 10w40 si nu a avut aceste probleme , masina are 3 ani)

    Am folosit materialul clientul pentru a dovedi cât de bun e 10w40 pe B4D. - nu inteleg unde ai dovedit asta
    nu am citit selectiv, tu dai niste raspunsuri evazive si care lasa loc de interpretari (la majoritatea intrebarilor).

    Attached Files

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Nu mai citiți selectiv:

    Eu am scris că 10w40 nu e ok pentru B4D.

    Tu ai ținut morțis să demonstrezi cu fițuică de la VC că mașina ta a venit cu 10w40.

    Eu am zis că B4D vine cu 5w30.

    Ai precizat că motorul tău B4D nu are nicio problemă decât că pierde(a) ulei pe la capacul distribuției.

    Am folosit materialul clientul pentru a dovedi cât de bun e 10w40 pe B4D.

    @alex1ioan: Recitește rândul 2 de aici https://www.loganclub.ro/forum/forum...99#post3650899

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Fraza : Cu acest ulei nu am avut nicio problemă doar că a curs pe la capacul distribuției dovedește cât de bun e 10w40-ul sau B4D-ul sau amândouă.

    Marketing e pentru ăia care nu țin la banii lor (investiți momentan într-o mașină).

    Periodic trebuie dezgropate niște teme proaspăt descoperite.
    Daca zici ca B4D vine din fabrica cu 5w30 si au fost cazuri in care au avut scurgeri pe la capac (distributie/culbutori) inainte de schimbul de ulei, nu poti sa dai vina pe ulei, cat despre calitatea lui B4D nu ma pot pronunta, eu am 41k de km, GPL de la 2k si nu am avut probleme cu el (sper sa nu am nici in continuare, ce sa mai zic...)

    alex1ioan , de curiozitate uite-te in arhiva grupului si pe *********, cand a aparut motorul de 1.4, toti ziceau ca e subdimensionat, ca loganul e masina grea si are nevoie de cel putin 100 cp si ca nu va avea viata lunga .... acum e ridicat in slavi...
    Last edited by oBED; 2 days ago.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Si la 1,4 curgea pe la capacul de la culbutori (rezolvat tot in garantie)si totusi, a fost "renumit" ca fiind cel mai bun motor de la Dacia. Deci, cum facem? Nu toți am luat masina sa facem bani ,cu ea si s-o schimbăm la 5 ani. Sigur nu posteaza mr.K ?
    Last edited by alex1ioan; 2 days ago.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Fraza : Cu acest ulei nu am avut nicio problemă doar că a curs pe la capacul distribuției dovedește cât de bun e 10w40-ul sau B4D-ul sau amândouă.

    Marketing e pentru ăia care nu țin la banii lor (investiți momentan într-o mașină).

    Periodic trebuie dezgropate niște teme proaspăt descoperite.

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    În lista lui B4D ai 10w40, 5w40 și 0w40, deci 5w40 e ok, că nu-ți place ție... ghinion. Crezi pe cine vrei, un răspuns copy-paste (standard) de la VC nu dovedește nimic, o analiză a uleiului într-un laborator autorizat/certificat e altceva.

    Pentru mașiniile cu 5 ani garanție și întreținere gratuită trebuie cumva minimizate costurile, s-a discutat și răsdiscutat.

    P.S.: La mașina din semnătură e trecut și 10w40, dar mașina a venit cu 5w30 iar documenția motorului cere ulei cu norma RN0710 care nu e la daciaoil e doar la elf.
    Nu este vorba ca nu imi place, dar de cand am masina, 41k de km, cu acest ulei nu am avut nici o problema, (exceptand scurgerile de ulei pe la capacul distributiei, problema rezolvata pe garantie) motorul nu consuma ulei,nu are zgomote. Chiar am zis ca la urmatorul schimb o sa fac o proba cu elf 5w40 sa vad cum se comporta.

    Acum hai sa fim seriosi RN0710 este norma ACEA A3/B4 + "renault requierements" care este pur marketing , la fel ca si Mercedes Benz MB 229.52; BMW Longlife, ; VW 505 00 ; 507 00 sau GM-dexos2.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Al meu cred ca si-a pierdut "renumele", nu mănâncă ulei deloc in 10K km, "defectul" il are de nou, cred ca am să-l bag pe taxi.
    Last edited by alex1ioan; 3 days ago.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Cum B4D e renumit pentru mâncat ulei e normal să se bată monedă pe 10w40 (poveste veche de la 1,2 TCe și mascarea consumului de ulei prin folosirea unui ulei mai "gros").

    Fișă de întreținere Logan II ph1 0,9TCe euro 5 2012 ! https://www.loganclub.ro/forum/filed...tch?id=3114789

    Leave a comment:


  • mirceammd
    replied
    Eu inteleg ca 10W40 este inferior iarna fata de 5W40 (la -25 grade). Dar de aici nu stiu de ce ziceti ca 10W40 nu e recomandat la B4D.
    Am vazut pe multi cu 5 ani cu revizii gratuite ca le-a fost pus 5W40 elf, nu e o regula.
    Pretul la uleiul Dacia Oil 10W40 si Elf 5W40 SXR e identic (poate diferenta de 1 leu), vorbesc de acelasi sait de piese, si nu doar la unul, pt mine ori Dacia Oil e scump, ori Elf e "prea ieftin". In reprezentante or fi alte preturi la Elf.
    In fisa de intretinere la un 0.9 Tce 2019 este trecut 5W30 (-15 pana la -25 grede) si 0W40 la -30 grade. (10W40 nu apare, poate la a ta o fi)

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    În lista lui B4D ai 10w40, 5w40 și 0w40, deci 5w40 e ok, că nu-ți place ție... ghinion. Crezi pe cine vrei, un răspuns copy-paste (standard) de la VC nu dovedește nimic, o analiză a uleiului într-un laborator autorizat/certificat e altceva.

    Pentru mașiniile cu 5 ani garanție și întreținere gratuită trebuie cumva minimizate costurile, s-a discutat și răsdiscutat.

    P.S.: La mașina din semnătură e trecut și 10w40, dar mașina a venit cu 5w30 iar documenția motorului cere ulei cu norma RN0710 care nu e la daciaoil e doar la elf.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google