Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    Despre pierderile de antigel doar ca info vezi si posturile acestea:

    Originally posted by DannyMC View Post
    Am zis sa-l pun si aici.
    Am observat acum cateva luni scaderea nivelui de antigel din vasul de expansiune, iar dupa a doua completare era clar ca se pierde pe undeva. Am tot completat si urmarit sa vad pe unde curge dar pierderea era de mica amploare si cat a fost cald nu s-a vazut absolut nimic, motorul era uscat, sub masina nu ramanea pata. Noroc ca mi-a venit vremea rece si umeda in ajutor.
    Asa ca azi s-a schimbat piesa defecta si anume carcasa corp termostat
    S-a schimbat si antigelul desigur, oricum a trebuit scurs aproape tot si era deja momentul, adica 4 ani de la ultimul schimb.
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Aia e cutie ieșire apă și dacă e cazul, se schimbă doar garnitura (vreo 25ron), aia veche(maro) își pierde elasticitatea, aia nouă (neagră) e din alt material.

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Am completat putin antigelul in ultimele 2 saptamani, pentru ca scazuse sub marcajul de pe rezervor. De asta vreau sa imi dau seama daca o fi ceva probleme la termostat unde se creeaza presiune si scapa pe unde e circuitul mai slab, sau e pe undeva furtunul slab prins sau o fi pe undeva vreun por.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    4 linii e normal, în anumite condiții...

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Care masa, ca sunt mai multe? (iar probleme cu “masa imperfecta” au fost cateva la Logan1 X90)
    Unde a scris colegul ca doreste sa schimbe termostatul (degeaba)? (doar foarte bine si corect ca “O sa o bag si pe tester sa vad daca sunt ceva probleme.”)

    PS: t0rquemada multumim pentru valori

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Ai probleme cu masa imperfecta, normal ramane la 4 linii. Sa nu schimbi termostatul degeaba. In caz ca vrei mai tarziu, cauta Metzger (de calitate) foarte bun
    Comanda online termostat lichid racire pentru DACIA, model LOGAN II, motorizare 1.0 SCe 75, carburant benzina, putere 73 cai si plateste in 6 rata fara dobanda. Identificare dupa serie sasiu, consultanta gratuita, factura si garantie, retur in 14 zile.

    sau OE Renault codul scump de termostat.

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    De abia dupa 2 ani am inceput sa dau importanta la temperatura apei si aveam impresia ca sta la 3 linii tot timpul, acum am vazut ca dupa o perioada de stat bara la bara se duce in 4 linii si scade la 3 cand ies din acea aglomeratie. O sa o bag si pe tester sa vad daca sunt ceva probleme.
    Multumesc.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    La Logan II, t 30-60-90-100-110 +-5grade

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Da, s-a mai discutat, daca tin bine minte (sper sa nu gresesc) doua liniute erau parca pe la vreo 50 grade, patru pe la vreo 80 grade, poti sa cauti \gasesti posturile respective.
    Sau (chiar mai bine) daca ai un program de diagnoza Dacia \Renault poti monitoriza temperatura lichidului de racire \apa si sa faci corelatia cu ce se afiseaza pe TdB exact pentru masina ta (doar ca exemplu atasez un grafic cu variatia temperaturii apa pentru masina mea, termostat de 83 °C).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Mai are cineva temperaturile pentru fiecare linie la indicatorul de temperatura apa? Parca vazusem undeva fiecare liniuta ce temperatura corespunde, ma refer la afisajul din bord/ceas.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Asa este, chiar azi am fost cu mașina la ITP (din decembrie 2017 in CIV), cumpărată din reprezentanță în iulie 2018 (euro 6). La tester a găsit ceva eroare la antena GPS(?!). Am spus că, am schimbat radioul cu MP3 cu o navigație originală LG cu android de pe un DUSTER 2022, iar antena nu e una originală și am montat-o sub ventilația de deasupra ei și n-a mai zis nimic. Totuși nu cred că e o eroare care să oprească trecerea ITP-ului.
    Mare atenție totuși pentru cei care au senzorii de presiune în roți (la a mea senzorii sunt în ABS) și și-au anulat această opțiune din tester....nu cred că acceptă așa ușor treaba asta cei de la ITP....

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Asa este, tot ce este euro6, este supus diagnozei, la itp, de anul acesta. La auto din semnătură, la sfârșitul lui iulie, al 2.lea itp, a găsit o singura eroare, cea de presiune roti, resetata de mine la schimbarea anvelopelor iarna-vara. Sincer, am avut emoții, când am auzit de diagnoza obligatorie, tinand cont de faptul ca masina a avut un accident destul de urat, cu toate ca nu au rezultat, atunci, martori aprinși în bord.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Originally posted by sgusu View Post
    Bună sunt mai nou pe grup am de 2 ani un logan 2 mcv sh din 10.2018 cu 56k la bor sa aprins martorul check engine am schimbat cele doua sonde și nu se stinge mai nou tremura la ralanti precizez ca pe tester apare eroare catalizator înfundat.
    Daca este din luna octombrie 2018 inseamna ca in curand trebuie sa faci ITP-ul (primul a fost la 3 ani, urmeaza din 2 in 2 ani)
    Din acest an o sa-ti faca obligatoriu si o diagnoza asa ca trebuie sa ai mare grija la erorile din bord pentru ca risti sa nu treci.
    Eu am masina din 2017 si testarea a fost obligatorie.

    Leave a comment:


  • sgusu
    replied
    Salut sondele schimbate nu de origine dar pe tester sunt ok în parametri..Am făcut și plinul de la omv de 100 și am mers 350 km și nimic.Catalizator nu este pe stoc la reprezentanta doar la comanda după 2 sau 3 săptămâni. Am găsit pe net doar de la BM CATALYSTS...

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Salutare!
    Si au am catalizatorul schimbat pe garantie, se aprinsese martorul, au facut programare si cu DOUA ZILE inante sa ajunga S-A STINS MARTORUL.
    Pana la urma a fost schimbat (s-a aprins din nou), dar totul functiona fara nici o problema, fara nici un tremurat (a durat o luna pana au adus pe stoc catalizatorul).
    Mai inainte de a schimba, urmeaza sfatul colegului CostiC si pune o benzina de calitate de la o sursa de incredere.
    Bafta!

    PS: doar ca si observatie, sondele schimbate sunt de origine? Am mai auzit cazuri de senzori/sonde care dadeau rateuri pe motiv ca nu erau originale..

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    Originally posted by sgusu View Post
    Bună sunt mai nou pe grup am de 2 ani un logan 2 mcv sh din 10.2018 cu 56k la bor sa aprins martorul check engine am schimbat cele doua sonde și nu se stinge mai nou tremura la ralanti precizez ca pe tester apare eroare catalizator înfundat.
    Eu am schimbat catalizatorul ( pe garantie) la 45000. Dar nu am avut probleme de relanti. era doar martorul de bord aprins...

    incearca o benzina cu cifra octanica mare si turatii mai mari pentru o perioada ( daca e posibil sa ai un drum de macar 60-70 km ) .. poate se intampla minunea, daca nu... alt catalizator.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google