Revizii/reparatii 1.0 SCe
Collapse
X
-
Bună sunt mai nou pe grup am de 2 ani un logan 2 mcv sh din 10.2018 cu 56k la bor sa aprins martorul check engine am schimbat cele doua sonde și nu se stinge mai nou tremura la ralanti precizez ca pe tester apare eroare catalizator înfundat.
-
Originally posted by adi90 View PostExista o problema pentru ca sunt doua tipuri de kit de distributie pe 1.0 SCe. Daca ai kitul vechi (masina fabricata inainte de 2018) am inteles ca ar trebui sa faci conversie la kitul nou, adica sa schimbi si pinioanele pentru ca nu se mai gaseste modelul vechi.
Problema este ca nu se gaseste nici modelul nou.
Leave a comment:
-
In mod normal distributia pe lant se schimba atunci cand face zgomot, in special la rece.
Termenul de 1.000.000 km sau 1000 de ani din fisa e doar un mod de a spune "pe intreaga durata de viata a motorului".
De obicei necesita schimbare undeva dupa 200.000 km.
- Likes 1
Leave a comment:
-
E destul de clar :
- Likes 2
Leave a comment:
-
Si totusi... poate s-a mai raspuns la aceasta intrebare... la cati km se va schimba aceasta distributie? Care ar fi simptomele ( nu prea ma pricep la mecanica ( chioar deloc))
Multumesc!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Exista o problema pentru ca sunt doua tipuri de kit de distributie pe 1.0 SCe. Daca ai kitul vechi (masina fabricata inainte de 2018) am inteles ca ar trebui sa faci conversie la kitul nou, adica sa schimbi si pinioanele pentru ca nu se mai gaseste modelul vechi.Last edited by adi90; 16 July 2023, 19:36.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Salutare,
Caut kit distributie pentru 1.0 cod motor B4D400, stiti pe unde se mai poate gasi? Am inteles ca este o problema cu disponibilitatea la nivel national pentru acest model.
O fi adevarat?..a mai patit cineva?
Multumesc
Leave a comment:
-
Salutare!
Mergi cu NFX, acesta are aprobare pe cutii JH si aprobare GL4+ .
Bafta!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ce ulei de cutie e recomandat la acest motor? Pe fisa de servisare nu am gasit. Dar stiu ca e 75w80 si vad ca sunt doua variate NFJ sau NFX? Pana acum am schimbat cu alt brand de doua ori.
Leave a comment:
-
Inte timp, încerc sa îți raspund ; după deprafuire, se greseaza ansamblul, unde freacă fier pe fier(de aici și zgomotul), dar problema e rezolvata provizoriu, "vaiet.ul" va reveni .
- Likes 3
Leave a comment:
-
Pentru ca sistemul de franare este unul pe care il consider foarte important atasez si un extras din procedura de diagnosticare si purjarea circuitului secundar via diagnoza (mai ales cand pedala de frana este “moale”, in captura am facut si cateva sublinieri).
Attached Files
- Likes 4
Leave a comment:
-
Originally posted by ktgcristi View PostPentru schimbarea lichidului de frana am inteles ca trebuie DOT4, ce cantitate ar trebui, am vazut ca sunt la 0,5 litri?
Ajunge un bidon de 0,5 sau trebuiesc doua?
Iar in fisa de intretinere se specifica 0.5L doua bidoane (cod 7711575504) vezi ex atasat si pentru un L52 1.0SCe.
Asa cum bine au scris si colegii anterior depinde si cum se face schimbul lichidului \aerisirea circuitului, atasez si cateva capturi cu schema acestuia, lista componentelor si procedura de purjare a circuitului, poate sunt de folos si altor colegi (despre asta s-a mai discutat \exemplificat si in alte posturi pe forum).
Attached Files
- Likes 6
Leave a comment:
-
Am schimbat si eu lichidul de frana cu ATE SL.6 DOT4 1L, a trecut tot lichidul prin circuit (51lei) si placute TEXTAR 2570201 (150 lei). Am facut si o deprafuire a tamburilor, la 60k km sunt uzati aproximativ 20%
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: