Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Catalin12345
    replied
    Da, sunt multe variabile de luat in calcul, cel mai bine verificate periodic si schimbate la timp, ca pana la urma nu costa o avere.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Felicitări, sa te poarte sănătos mulți ani și de aici încolo, dar tind sa cred, ca e și după cum interpretează fiecare mecanic, în parte. Nu are cum , la mine , la 19k sa-mi ceara sa le schimb, iar ție la 30k sa-ti spună ca mai țin 20k, e clar ca e la latitudinea și profesionalismul meșterului. La asa diferenta, stilul de condus chiar nu are nici o importanta .
    Last edited by alex1ioan; 2 June 2021, 20:44.

    Leave a comment:


  • Catalin12345
    replied
    Am facut revizia de 3 ani acum o luna si am pus si bujiile noi denso iridium 20 TT de care eram sceptic la inceput. La momentul de fata, dupa aproape 1700 km cu noile bujii, pot sa trag concluzia ca bujiile astea sunt excelente. Am obsevat o imbunatatire clara pana in 2700-3000 rpm si mai ales la plecarea de pe loc. In ceeace priveste placutele de frana din fabrica, mecanicul mi-a garantat inca 20000 km cu ele, deci ar trebui sa le shimb la 50000.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Ce chestie domnule, eu am 134k cu discurile si placutele originale, dar este L1, care fata de L2, poseda piese mai putin "ecologice" pe partea de franare.

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    nu sunt ceramice, au un strat de vopsea pentru protectie, sa nu rugineasca cand sunt depozitate. Cele ambalate in cutie cu sigla dacia/renault, au un strat de ulei+ folie VpCI. Cele protejate cu ulei trebuiesc curatate bine pentru a nu contamina placutele.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    astea par discuri ceramice, poti sa ne spui unde le-ai gasit ?

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    depinde si unde s au facut km astia, daca ii faci la exterior, automat viata lor va fi mai mare. dar repet, la cat costa, nu prea conteaza.

    Leave a comment:


  • Onixer
    replied
    Si eu tot pe la 46k am schimbat placutele desi cei din service ziceau ca ar mai fi mers cateva mii. Mers in 2 persoane cel mai mult, sau singur. Multa frana de motor (cat se poate la un motor de 0.9)

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    da, am si eu un prieten care are aproape 40k si nu a schimbat nici placutele. Eu si merg cu masina aproape tot timpul plina, 2 adulti+2 copii cu scaunele aferente (scaune rearfacing de calitate, care sunt mai grele fata de mizeriile din china) + cutie pe plafon (care mareste frana de motor ) care chiar daca nu are nu stiu ce greutate, tot se simte. La skoda precedenta cu motor de 1.9 diesel, la 60k de km doar curatam etrierii...

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Uite aici unul, care la el nu se aplica, motorul tot 1.0 sce :
    Screenshot_20210520-103523_Chrome.jpg

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    motor mic=frana de motor mica, la mine se simte, dar la cat costa un schimb de discuri+placute, nu-i bai ca se duc asa de repede.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Ori mergem noi mai "ciudat", ori.........Nu înțeleg cum alte persoane le schimba la 50k prima data, la 1.0 sce, dar nebănuite sunt căile Domnului. Felicitări pt "manopera" !

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Am schimbat discurile si al doilea set de placute de frana la 54k km, discurile aveau in jur de 9mm (trebuiau schimbate demult).

    discuri, au fost 192/ set (in cutie de Renault erau 226): https://www.autokarma.ro/disc-frana-...&grupa_order=8
    Placute de origine 91 lei, cod luat de pe placutele vechi, cautarea dupa VIN da altceva : https://targuldepiese.ro/placute-fra...id-4303098.htm

    Piese 283 lei + 22 pasta cupru + 12 spray frana.
    Manopera 1.5 ore din timpul meu.
    2021-05-20 08_48_46-Window.jpg 2021-05-20 08_49_08-Window.jpg 2021-05-20 08_49_31-Window.jpg 2021-05-20 08_51_59-Window.jpg

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    Discutiile de acest fel desi interesante ar putea continua la 'Cafenea' (sau alt topic similar/generalist) deoarece ne-am abatut de la subiectul acestui topic.

    Haideti sa revenim on-topic. Multumesc.

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    In plus ma refeream si la faptul ca la un rulaj similar masinile exploatate in Romania au o uzura mai mare decat cele din vest din cauza intrastructurii rutiere mai proaste si a unei intretineri deficitare (costurile de intretinere sunt asemanatoare dar veniturile sunt mult mai mici in Romania, la care se adauga mentalitatea - dupa garantie putini mai calca prin reprezentante).

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google