Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Azi mi-a apărut si mie in bord mesajul pentru SERVICE, exact cu o luna inainte de termenul de 1 an. O sa fac revizia in perioada 14 - 18 iulie si o sa revin cu impresii si.....pret.....

    Comment


    • Originally posted by mumus View Post

      Pret la revizie de masina straina...

      pai si la ce altceva sa te astepti? - ulei strainez, filtre straineze.
      mai curios e ca la o "vechitura" straineza la care pun mai mult ulei si filtru de aer cu carbon platesc mai putin. bine... si fara "materiale mici / lucruri marunte".

      Comment


      • Joi se implineste un an de la revizie ,mie nu-mi afiseaza in bord nimic.

        Comment


        • Interesant! Sa inteleg ca pana joi trebie sa faci revizia de 2 ani.....?
          Last edited by 77sky; 28 June 2019, 22:12.

          Comment


          • Da, un an și o zi decand am făcut revizia și resetat Nr de km .

            Comment


            • Stie cineva cum se rezolva scartaitul pedalei de ambreiaj? Dupa o ora - doua de schimbat viteze pe drumuri de multe sau prin oras, apare un scartait scurt al pedalei de ambreiaj la ridicarea acesteia, in prima parte a cursei. La apasare nu se aude niciun scartait. Am incercat sa apas pedala si cu mana( nu in mers, desigur...) si zomotul se aude exact unde se termina pedala de ambreiaj.la drumuri scurte nu se aude. Se poate gresa ceva pe acolo? Nu as vrea sa mai pierd timpul prin reprezentanta, si oricum o sa zica baietii ca nu se aude nimic.
              Multumesc anticipat!

              Comment


              • Știu eu. Vineri am fost la reprezentanță, și le-am zis ”băieți,pedala mea de ambreiaj scîrțîie cînd vrea ea.. Constiinciosi au demontat-o au pus niste vaselină și gata. Maxim 15 min.
                Last edited by 77sky; 8 July 2019, 17:07.

                Comment


                • Teo49, la ce reprezentanta te-ai dus pentru reparatie ca vreau si eu? Eu am dat de niste meseriasi care ziceau ca e un zomot normal...unul era si surd.

                  Comment


                  • Originally posted by cbota View Post
                    Azi mi-a apărut si mie in bord mesajul pentru SERVICE, exact cu o luna inainte de termenul de 1 an. O sa fac revizia in perioada 14 - 18 iulie si o sa revin cu impresii si.....pret.....
                    Am fost la revizia de 1 an. Total cost 350 lei (manopera + consumabile). Nu ma intrebati ce ulei au pus. Am promis ca atat timp cat masina e in garantie (3 ani) ridic capota doar pentru a pune lichid de parbriz. Pe urma o sa ”ma implic” mai mult. Ca si timp : in jur de 45 de minute. Mi-au cerut doar cartea masinii ca sa consemneze revizia.(stampila service)

                    Comment


                    • Ce diferente de costuri / revizie in service...
                      Logan 0.9 TCe 2018

                      Comment


                      • Salut! Am observat ca nu s-a mai plans nimeni de motorul de 1.0 SCE. Se pare ca este de succes. Mie se pare peste 1.4 MPI, respectiv 1.2 MPI (pe care le-am detinut) din punct de vedere al cuplului (de cum trage masina) si al consumului (1-2 litri sub 1.4 MPI). NU am asteptari mari de la motor, dar pana acum ma declar multumit.( 1 an 10.000 km). Este insa sub 0.9 TCE, pe care il detin pe un Renault Captur, care se misca mult mai bine, in special la drumuri in afara, inca consumul fata de 1.0 SCE este mai mare, si datorita faptului ca Renault-ul este mai greu si are o alta aerodinamica. Voi ati mai intampinat probleme tehnice la 1.0 SCE?

                        Comment


                        • Cred ca n-ai citit destul despre motorul de 1.0 SCe daca zici ca nu s-a plans nimeni.
                          Sunt cazuri de consum de ulei, cuzinet rupt, piston topit.

                          Comment


                          • Originally posted by adi90 View Post
                            Cred ca n-ai citit destul despre motorul de 1.0 SCe daca zici ca nu s-a plans nimeni.
                            Sunt cazuri de consum de ulei, cuzinet rupt, piston topit.
                            Am citit doar un caz de cuzinet rupt si piston topit. Si din cate imi mai amitesc, probleme la catalizator, care s-au rezolvat pe garantie! In rest nimic..

                            Comment


                            • Pentru o exploatare rezonabilă gen 10-15000km /an si revizii la timp este foarte ok. Posibil să mănânce și ulei in regim intens de exploatare gen flote, taxiuri sau scoli de șoferi dar sunt și mărci mult mai scumpe care fac același lucru. În privinta cuzinetului si pistonului topit din ce-mi amintesc motorul respectiv avea instalație GPL ceea ce nu prea este recomandat pe acest motor iar cei ce pun își asumă un risc. Bineînțeles dacă este vorba de un taxi sau ceva asemănător care se amortizează rapid probabil este mai mare câștigul decât pierderea generată de un motor defect ceea ce în cazul unei persoane care o folosește doar pentru uz personal nu se merită.
                              Au fost cazuri de catalizator ce defect de fabricație care s-au rezolvat in garanție. În rest lucruri minore nederanjante specifice mărcilor low cost care nu afectează funcționalitatea.
                              După aproape 2 ani de utilizare si 14000km, personal sunt foarte mulțumit având în vedere prețul de mașină nouă, costurile de întreținere și consum carburant.

                              Comment


                              • Am facut revizia de 2 ani la "bestie"..
                                Desigur am cumparat separat piesele cu 180 ron (bidon 4 litri ulei Elf 5w40, filtru aer si ulei originale Renault, filtru habitaclu cu carbon activ de la Mann) si am platit doar revizia/manopera 185 ron , ce a inclus si acea minunata saiba de la busonul de ulei (12 RON O SAIBA).
                                Instalatia AC am improspatat-o eu asta vara (cu spary luat din comert) iar filtrul de polen l-am schimbat eu singur.
                                Deci, mai mult decat acceptabil.
                                Si, da, chiar e ok motorul..al meu nu consuma ulei, nu are alte probleme..doar ca mi s-a aprins martorul de catalizator anul trecut si au sters eroarea, s-a aprins acum din nou (la 12.000 km) si urma sa fie schimbat catalizatorul odata cu revizia de 2 ani.
                                Dar, surpriza: cu 2 zile inainte s-a stins becul !!! Asa ca mi-au dat in scris ca e ok si il urmaresc, mai am 1 an de garantie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google