Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atenție ca nu se pupa cu toate filtrele alex1ioan ,la campion e mai mare cheia si aluneca la insurubare si desurubare. Cel mai ok merge pe knecht, oe sau mann.

    Nici eu nu am înțeles de ce idiotii de la Dacia service cat e mașina noua in garanție strang de nici ei nu il mai desface decat cu dalta si ciocanul.
    Cu prostul nescolarizat / Te lupti putin si ai scapat. / Dar duci o lupta colosala, / Cu prostul care are scoala!

    Comment


    • Nu folosesc decat filtrul de origine Renault Pourflux, iaŕ cu mecanicii, la revizia de 2 ani, acum in primavara, priveam din sala de așteptare, de sus si l-am văzut cand i-a sărit cheia din mana, la desfacere, am crezut ca mi-a rupt baia de ulei si-mi da masina jos de pe elevator . .

      Comment


      • .......la cea veche ,8 ani l-am strâns doar la mână și n-a dat picătura pe lângă el.

        Comment


        • la ce te astepti? mie la reprezentanta mi-au pus cu 1L de ulei in plus. am dus masina curata, ca de .... sa nu se murdareasca cand lucreaza la ea si ei mi-au predat-o cu covorasul plin de frunze si mizerii din filtru de polen. Unui prieten i-au pierdut un surub de la capacul filtrului de polen, si l-au lasat asa. Niste carpaci cu aere de superioritate.

          Comment


          • Originally posted by mirceammd View Post
            Revizie 1.0 SCE 2017
            Filtre ulei, aer, polen originale Renault
            Garnitura buson ulei
            Ulei ELF 5W40 SXR

            (filtrul vechi l-am desfacut f greu, doar cu cheia din poza, strans in service)
            Deci nu sunt singurul cu revizii "la iarba verde". Felicitari mirceammd

            "3 hours ago
            la ce te astepti? mie la reprezentanta mi-au pus cu 1L de ulei in plus. am dus masina curata, ca de .... sa nu se murdareasca cand lucreaza la ea si ei mi-au predat-o cu covorasul plin de frunze si mizerii din filtru de polen. Unui prieten i-au pierdut un surub de la capacul filtrului de polen, si l-au lasat asa. Niste carpaci cu aere de superioritate."

            De asta mi-am bagat picioarele in ea garantie si am ales sa-mi intretin golanul 0.9 cu sfaturi primite/date aici, pe forum. Pentru a evita situatia "Si putut si cu banii luati". Cer scuze pentru cuvinte obscene. Nu faceti ca mine, eu am de gand sa-l tin 15 ani si apoi sa-l duc la Remat. Cine vrea sa-l vanda dupa cativa ani, lipsa carnetului cu reviziile stampilate, ii va aduce gaura in portofel.
            Attached Files

            Comment


            • Fara spantile de la diler e degeaba ce ai scris tu acolo

              Comment


              • Lasa ca si cu reviziile la zi făcute în reprezentanta, tot nu acorda garanție. Da bine doar la vanzarea mașinii sa vada clientul daca verifica in service dacia, ca este istoricul adevărat.
                Cu prostul nescolarizat / Te lupti putin si ai scapat. / Dar duci o lupta colosala, / Cu prostul care are scoala!

                Comment


                • Eu am avut 2 probleme, rezolvate in garantie. O oglinda schimbata (sticla dezlipita de pe suportul de plastic, la montaj au prins in clips cablul de la degivrare) si remediat scurgeri capac distribitie (au refacut si garnitura de la capacul culbutorilor). Specific ca am si gpl, si nu a fost nici o problema. Dar lipsa lor de profesionalism m a dezamagit.

                  Comment


                  • In afara de rechemarea cu air-bag-ul, m-a ferit Dumnezeu, de "interventii" la reprezentanta, doar reviziile obligatorii anuale, chiar si tamponul motor sta bine in statistici, l-am auzit de cateva ori(3-4 in 2 ani), neinsemnat, in conditii diferite de temperatura, preconizez sa-l schimb aproape de expirarea garantiei Dacia Extenso. In rest, apa, paie si bataie, 10-12 ani, 100 si ceva de mi de km.... si alta.
                    Doamne-ajuta la toata lumea !

                    Comment


                    • Originally posted by alex1ioan View Post
                      Aceeasi problema am intampinat-o la vechiul 1,4 (filtrul este identic la 1.0) , dupa ce masina a iesit din garantie, mecanicul pur si simplu l-a făcut bucăți ca să-l scoată. Dupa intamplare , mi-am achizitionat cheie de filtru , cheie buson si am facut singur operatiunea.
                      Recomand asa ceva-fără probleme:
                      initial am cumparat o cheie ca aceea. dar nici o sansa sa desfac filtrul cu ea. o am si pe aia

                      Comment


                      • Originally posted by Urs View Post

                        Deci nu sunt singurul cu revizii "la iarba verde". Felicitari mirceammd
                        Am completat si eu carnetul cu reviziile

                        Comment


                        • Originally posted by george.sce View Post
                          Fara spantile de la diler e degeaba ce ai scris tu acolo
                          eu am terminat garantia. consider ca nu am completat degeaba.

                          Comment


                          • Originally posted by Urs View Post
                            Nu faceti ca mine, eu am de gand sa-l tin 15 ani si apoi sa-l duc la Remat. Cine vrea sa-l vanda dupa cativa ani, lipsa carnetului cu reviziile stampilate, ii va aduce gaura in portofel.
                            Se confirma zicala: Dacia nu o vinzi, o duci la Remat, ar ma fi si: dai o rabla veche si iei alta rabla noua (cu ceva timp in urma sotia pusese ochii pe alta mult mai scumpa si cocheta, cu chiu cu vai am convins-o ca de fapt nu e ceea ce avem nevoie si mai ales e cu "bube").
                            Si eu il voi duce pe Sanderica cu lumanarea pe ultimul drum la cimitirul de masini cand ii va veni sorocul (sau poate pana atunci voi pune carnetul in rama).
                            Am luat masina de la masa Dacia si de la tacsu' Renault cu de toate, bine inzestrata, dotata, mai ales tine la tavaleala si sunt foarte multumit, am ales-o bine. Ieri am parcat langa un Peugeot 2008 (a fost ultima in carti inaintea de a intra in curtea Dacia, evident robotizata cu de toate). Pana si consoarta a "decretat" (dar stiti voi, eu sunt "cucuriguuu"): bine ca nu ne-am luat una din asta.

                            Sunt invidios pe cei care isi fac singuri reviziile (si nu numai), cand citesc cat a dat alex1ioan pe piese (un sfert din revizia mea, si le-am facut cam de ori pe an, doar cu covidu' asta s-a mai lungit). Desi mi-a placut sa surubaresc, sunt destul de usor de facut, am devenit insa cam lenes, si nici "in fata blocului" nu am chef. Ar fi si varianta mai ieftina la "Ion&Sun". Dar le-am facut in reprezentanta si nu regret, au meseriasi "batrani" (media 45-50 de ani) si buni, pana cum au lucrat bine si cu atentie (dar adevarat ca nu e ca atunci cand iti faci tu singur, si din nou toata stima pentru colegii de forum care fac asta), inginerii sunt super OK,... Iar "costurile" le pun pe seama diferentei daca imi luam o masina "mai cu mot".

                            De garantie, stampile sau sistem nu mi-a pasat; dupa primul an am realizat ca nu are ce (major) sa pice. Mai carcotim noi pe forumuri, dar Dacia a facut (si cred ca face inca) masini fiabile (poate exceptie cateva maruntisuri la unele loturi). Pana acum (3 ani de cand il am pe Sanderica) in afara de revizii au "cedat" doar becurile de faza scurta.
                            Plus ca am avut tot felul de pitici ca trebuie nu stiu ce biz-biz sau modificare facuta, bine ca nu am avut timp, am amanat si apoi realizat ca pana la urma nu aveam nevoie de asa ceva. Dar daca doream neaparat ceva o faceam si imi asumam asta (ca tot se arata pe aici "bau-baul" cu garantia).
                            Am schimbat pe garantie doar un senzor parcare spate (poate a fost un alt pitic, dar le-am spus celor din reprezentanta, l-au schimbat imediat desi poate nu era nevoie). Oricum garantia a expirat, nu am luat cei 5 ani "fara griji" tocmai pentru a face reviziile unde\cum\cand doresc (insa tot in reprezentanta le voi face, mai ales ca urmeaza si una mai importanta).

                            Hai ca m-am lungit, am luat-o pe aratura, dar nu i-am facut un jurnal lui Sanderica, si daca tot a venit "vorba"....
                            Nu aruncati cu pietre (sau nu dati prea tare), stiti si voi treaba cu gusturile, cealalalta cu "obiceiele",....
                            Last edited by Gil26; 17 July 2020, 01:21.

                            Comment


                            • Pachet revizie schimb ulei, Dacia 1.0 SCE

                              Filtru ulei 8200768927 RENAULT

                              Filtru aer 165467674R RENAULT

                              Saiba buson golire baie ulei 110265505R

                              Filtru Polen 272773277R RENAULT

                              Ulei ELF 5w40 SXR 4L

                              Pret 170 lei
                              Last edited by mirceammd; 17 July 2020, 13:38.

                              Comment


                              • stie cineva codul pt placute frana Sandero/Logan 1.0 sce 2017

                                si un cod pt bujii?

                                410602581R si 224018760R ?



                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google