Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca masina circula extraurban este posibil sa ajungi la acesti km, in ors, cum ar fi Bucuresti, niciodata.

    Comment


    • Problema cu bordul, a avut-o si tata, acum un an si jumatate. Si-a revenit singura si de atunci nu s-a mai repetat.

      Comment


      • Dar chiar si asa, daca se circula doar pe autostrada, daca autostrada este goala, daca....se aliniaza si planetele, totusi ca sa ajungi la peste 124 000 km cu cele originale mai implica si altceva. Nu tin minte sa mai fi citit pe undeva asa ceva (si eu am circulat ani buni doar extraurban pe autostrazi de pe alte "meleaguri" si cu masini destul de "rasarite" dar nu am reusit asa ceva)

        PS: si scuze pentru off-topic, dar chiar m-a impresionat asta

        Comment


        • LE: iar uzura discurilor\placutelor de frana cred ca depinde de mult mai multi factori, nu doar urban\extraurban (si nu in ultimul rand de dinamica masinii si modul de franare).
          Iar pana la proba contrarie cele scrise anterior cred ca raman valabile.
          Toate cele bune!

          Comment


          • prometheus Cu scuzele de rigoare, dar cred cu tărie, că, indiferent de stilul de condus (frane de motor, anticipări trafic, condus "fulg-pană" ,etc) nu ai cum să ajungi la acești km ,cu același set de placute(din fabrica) si chiar esti "unicat" pe forum. Sincer ne-am dori sa ne tina plăcuțele, macar pe jumate din km tai, dar se pare ca nu reușim nici asa cu "ecologice" astea. Fără supărare, dar da-ne voie să fim destul de sceptici.

            Comment


            • Ar fi interesant de aflat sa ne spuna cit l au tinut saboti pe spate daca a schimbat, poate a frinat decit cu spatele masina avind defectiune pe frina decit spatele frana !

              placutele fata ramin nefolosite nici discurile, uite asta e motiv de tamburi spate la dacia, frinele fata e degeaba.
              Last edited by george.sce; 30 December 2020, 12:46.

              Comment


              • Va raspund in continuare pe aceasta tema cu frana, insa este offtopic, imi cer scuze fata de moderatori si ii asigur ca este ultima postare de acest fel pe acest topic, daca nu pastreaza tema topicului.

                Nu taraie nimic baieti, asta este adevarul la mine ! nu m-am atins de frane in toti acesti km(ca pe spate la tamburi am avut niste probleme cu filetul pentru suruburi este alta treaba, sabotii au ramas aceeasi), cand am montat gumele de iarna(pe 1 noiembrie), placutele le aveam cam pe la jumatatea "cursei", am impresia ca se pot verifica, daca sunt de prima echipare.

                De ce sa nu credeti in asa ceva ? Masina usoara, putere mica, mers preponderent extraurban, fara incarcatura, de obicei maxim 2 persoane, anticipare trafic urban.
                Exemplu din traficul urban, ca tot vad la greu zilnic tiparul asta de condus :
                Voi cand aveti in fata un giratoriu la 150 metri bagati viteza si la nici 20 metri de el va urcati pe frane ? va mai mirati de ce va tin franele putin ?
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • georgstelsib sa intri aici pe topic .

                  Comment


                  • Dacă sunt la jumate cursei , rezultă că vei merge aproximativ 250k cu plăcuțele din fabrica, practic , te auzi ce spui? Pe bune? Inseamna ca nu iti cunosti suficient masina si nu stii ce intervenții a avut.
                    Last edited by alex1ioan; 30 December 2020, 16:05.

                    Comment


                    • Nu de alta , dar le induci noilor posesori, pe forum ,ideea ca pot merge sute de mii cu plăcuțele originale, în anumite condiții, de ajung in cateva zeci de mii cu ele fier pe fier si cine stie unde, gen transfagarasan...

                      Comment


                      • Haide mai bre preteni, totusi nu sintem la circ aici, sintem totusi forum serios de propetari .. de masine dacia dar totusi propetari ..

                        Comment


                        • Sigur , putem afirma orice vrem pe acest forum sub protectia anonimatului . Nimeni nu poate verifica spusele noastre , inclusiv ca am avut 20 de masini in 10 ani si ca am condus toate marcile Europei (in masini) plus o naveta spatiala . Fiindca nu ne creste nasul ca la Pinocchio si nici nu ne trage nimeni de pulpana hainei , spunem orice , chiar daca frizeaza absurdul . In realitate soferii mai vechi , mai ales cei profesionisti , se pot pronunta . Eu personal nu am auzit de asa ceva de la nimeni din jurul meu , desi am fost si inca sunt in relatii publice cu multi oameni . Dupa parerea mea se poate atinge (ipotetic) un asemenea numar de km doar cu cutia CVT , care cu atentie , aproape ca se poate conduce cu o singura pedala , cea de acceleratie .

                          Comment


                          • Mda, daca se tot face off-topic ”la greu” hai sa citim cu mare atentie postul #428 si apoi foarte interesantul si util post #432 al unui coleg ale carui posturi au frizat intotdeauna ridicolul si ale carui ”minciunele” sunt celebre pe mai multe forumuri, inclusiv acesta (si exemple sunt foarte-foarte multe). Si desigur ”pronuntarea” unui sofer care habar nu are nici macar sa conduca masina pe care o are acum (vezi ex chiar cu ”franele” pe Transfagarasan, modul ECO si actionarile actuatoarelor, etc, etc), si isi da cu parerea despre cutia CVT a carui functionare nici macar nu o intelege si nici nu a condus o masina cu astfel de transmisie.

                            Dupa parerea mea se poate atinge (ipotetic) un asemenea numar de km doar cu cutia CVT , care cu atentie , aproape ca se poate conduce cu o singura pedala , cea de acceleratie .

                            @ georgstelsib daca vei conduce o astfel de masina grija mare sa nu ramai fara frane chiar si ”cu o singura pedala” (cu doua ai ramas)

                            Ne mai amuzam si noi la sfarsit de an, dar totusi nici chiar asa, si sper ca toate aceste posturi sa fie sterse, cu scuzele de rigoare ale tuturor (aduse moderatorilor) pentru offtopic.

                            Comment


                            • Dar revenind putin la ”subiectul” discutiei, stiu ca pare greu de crezut (si eu m-am mirat) dar totusi cred ca se poate in anumite conditii, plus ca nu vad de ce colegul prometheus (pentru care am toata stima) nu ar scrie adevarul tinand cont de toate posturile sale.

                              PS: si eu am 50k km cu discurile\placutele originale, la recenta revizie am insistat si m-am uitat la ele, arata inca bine (iar acum "prind" foarte bine) , cred (si mecanicul a spus asta) ca ma mai ”tin” inca vreo 15k km, oricum voi face ITP-ul (si nu cred ca vor fi probleme) apoi voi mai vedea, dar cu asa ceva nu fac compromisuri. Clar ca nu voi ajunge la un numar mai mare de km, dar am si alta motorizare, alt model de masina (mai grea), etc.

                              Toate cele bune! (si discuri\placute de frana bune)
                              Last edited by Gil26; 30 December 2020, 19:23.

                              Comment


                              • As mai adauga ca @ prometheus a scris destul de limpede ca: ”repet, la mine au tinut pana la acel rulaj si pot sa afirm ca mai tin inca un minim de 15000 km” plus ”Masina usoara, putere mica, mers preponderent extraurban, fara incarcatura, de obicei maxim 2 persoane, anticipare trafic urban.”

                                PS: Iar ca info pentru ”distinsul” coleg de forum: am permisul de conducere de 32 de ani, in aproape 30 de ani am condus tot felul de marci de masini (majoritatea japoneze, nordamericane dar si europene), toate cu transmisie ”automata” (de toate ”felurile”, inclusiv CVT), si nu imi pasa daca crede el sau nu, iar divagatiile denaturarile si minciunile sale sunt de fapt cele care frizeaza absurdul si ridicolul.
                                Si tot pentru ”cunoscatorul” nostru coleg: si la CVT poti schimba discurile\placutele de frana mult mai timpuriu (fata de cele manuale sau chiar si Easy-R) si asta chiar daca masina e prevazuta cu tot felul de biz-bizuri (gen recuperare de energie). Intr-o foarte buna masura si asta depinde de cel care se afla intre scaun si volan. Dar cand nici teorie nu e, nici practica nu e, atunci ... rezulta posturi ca #432 (bineinteles si la ”indemnul” lui #428)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google