Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca ne uitam atent la toata suprafata de contact la placute, se vede clar nu este OK! Presiunea pistonului este realizata pe o zona redusa.
    Daca analizam si discurile-sunt kaput si ele.
    Eu daca le-as avea, schimb fara nici o ezitare, am un motiv in plus-argument =>sotiei, ca vom avea frane bune
    Vei vedea dupa cca 300-400 km imbunatatirea
    Logan Ambition-dCi, 70 CP; C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie sigpic

    Comment


    • Poate s-a mai discutat însă nu sunt convins că are legătură. Peste o săptămână se face anul de cand am schimbat uleiul, de două săptămâni la punerea contactului apare cheia service. Astăzi, din senin s-a aprins și rămâne aprins in funcționare martorul portocaliu în zig zag de lângă air bag. Mașină (1.0 sce 2017) funcționează normal, martorul respectiv indică doar faptul că trebuie schimbat urgent uleiul( am 6000 km/oricum il voi schimba săptămâna viitoare) sau alte probleme? Mașina are 28 mii km, este întreținută corespunzator iar in anii anteriori eram avertizat de apropierea schimbului doar de cheie nu și de martor.

      Comment


      • Salutare!
        Stai linistit, e doar avertizarea..daca faci revizia la reprezentanta (e rentabil doar cu piesele tale), o vor reseta ei, altfel o poti reseta cu aplicatia Dacia Service Reset (dar iti trebuie si un adaptor sa te "legi" de calculatorul masinii) sau gasesti "baietii"cu diagnoza.
        Chestia ca figura se va repeta in fiecare an, de la colegii de pe forum am inteles ca nu se poate dezactiva.
        Bafta, drumuri usoare!

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google