Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by george.sce View Post
    Mare curaj ai avut sa mergi fara indicatie vitezometru turometru si ce mai afiseza saracia aia de tablou de bord... bine ca tot e ok acum ,mare atentie insa data viitoare ca sigur o sa mai faca defectul asta nu trece de la sine, trebuie mers la meseriasii Renault !
    De dus o sa ma duc sigur cum am scris mai sus. Dar sa sti ca am ”inlocuit” cesurile de bord pe perioada cat nu au functionat astfel :
    1. Daca ti apasat butonul de meniu al radioului mai mult de 5 secunde apare pe display la radio un meniu din care se poate citii mai multe indicatii printre care viteza masinii si tensiunea la bornele bateriei (amandoua masurate instantaneu)
    2. Am o interfata ELM 27 OBD II (am legat-o la CB - acolo in priza din torpedou) si pe telefon aplicația Torque care afiseaza pe telefon prin bluetooth mai multe decat in bord, printre care si temperatura lichidului de răcire.

    Asa am circulat folosind telefonul pe post de ”GPS”....Ce a fost mai interesant a fost ca la revenire toate informatiile afisate in bord, mai putin km totali si partiali sau resetat. Inclusiv ceasul a ramas in urma cu 1 ora si 45 de minute, exact timpul cat nu a functionat tabloul de bord....asta suplimentar sa ajut pe cei care incearca o explicatie la cele scrise mai sus....

    Comment


    • Originally posted by meganel View Post
      Problema cu bordul, a avut-o si tata, acum un an si jumatate. Si-a revenit singura si de atunci nu s-a mai repetat.
      Sa inteleg ca si-a revenit singur acum un an si jumatate si de atunci e ok. Cat timp a fost ”mort”? A fost cu el pe la vreun service?

      Comment


      • Eu cred ca problema s-a datorat condensului format (dimineata, habitaclu rece,vreme rece, zona de munte, altitudine mare,Padina),ajuns in Bucuresti, deja functiona bordul. De atunci a mai fost la munte dar nu s-a mai repetat problema. De ce sa mai mearga la service daca bordul functiona normal.

        Comment


        • Eu totusi o sa ma duc maine cum mi-au spus cand am fost in 30 decembrie sa vad ce zic si ei....cel putin electricianul (care a vazut si el bordul mort - si a dat verdictul ”tablou ars”) mi-a spus ca s-ar putea sa-si revina dar pana la urma va murii definitiv...acum vad ce zice maine si daca isi ”mentine declaratiile”.....
          Last edited by 77sky; 4 January 2021, 21:56.

          Comment


          • Salutare, am ajuns la 60.500 Km cu 1.0 SCe-ul, si aproape 4 ani. Pana acum nu am schimbat decat placutele ( la 60.000 km), bujiile (acum 1 an), si uleiul + filtre, la fiecare 18-20.000 Km.

            Acum, vine timpul sa schimb antigelul, conform tabelului de intretinere.
            A mai facut cineva aceasta operatiune ? Exista un buson de scurgere pe radiator, sau va trebui sa dau furtunul jos ?

            Va multumesc.
            Last edited by moru; 4 January 2021, 12:10.

            Comment


            • Originally posted by cbota View Post
              Eu totusi o sa ma duc maine cum mi-au spus cand am fost in 30 decembrie sa vad ce zic si ei....cel putin electricianul (care a vazut si el bordul mort - si a dat verdictul ”tablou ars”) mi-a spus ca s-ar putea sa-si revina dar pana la urma va murii definitiv...acum vad ce zice maine si daca isi ”mentine declaratiile”.....

              Am fost azi la ora 8.45 am ajuns. Programul lor era de la 8.00. Am asteptat pana la 9.30(in condițiile în care lucra efectiv un singur om la o singura masină aflată în hală) sa fiu preluat de catre electrician care si-a adus aminte de mine si a zis ca-i face o ”reinitializare” si daca mai apare problema sa revin, Am vazut prin geamul de acvariu cam ce a facut, masina era langa geam, A lucrat efectiv 3 minute din momentul ce a pus testerul pe masina dupa care a plecat din raza vizuala vreo 30 minute, La final a venit si mi-a predat masina spunand ca daca mai am probleme sa revin. Am intrebat daca nu era mai bine sa puna testerul in 29 decembrie cand tabloul de bord era mort (si a observat asta) a spus ca fiind in garantie orice operatiune trebuia supervizata de reprezentantii DACIA Pitesti care nu au lucrat atunci....

              Eu nu stiu ce sa zic, va las sa trageti dv concluziile...mie mi se pare cusut cu ață....roșie....chiar asa de digitalizată e rețeaua DACIA....
              Last edited by 77sky; 4 January 2021, 21:58.

              Comment


              • Asa am auzit si eu de la o cunostinta. Se face cumva online.

                Comment


                • Originally posted by moru View Post
                  Salutare, am ajuns la 60.500 Km cu 1.0 SCe-ul, si aproape 4 ani. Pana acum nu am schimbat decat placutele ( la 60.000 km), bujiile (acum 1 an), si uleiul + filtre, la fiecare 18-20.000 Km.

                  Acum, vine timpul sa schimb antigelul, conform tabelului de intretinere.
                  A mai facut cineva aceasta operatiune ? Exista un buson de scurgere pe radiator, sau va trebui sa dau furtunul jos ?

                  Va multumesc.
                  Scoti furtunul. Mergi la service reprezentanta, ești in garanție. Sa te duci la ei cu 3 bidoane de 1L antigel Dacia Glaceol RX Typ D și inca 3 bidoane de 1L de apa distilata.
                  Nu iti ia multi bani, normal trebuia sa o faci cand ti-a facut revizia la masina la 60.000km.
                  Cu prostul nescolarizat / Te lupti putin si ai scapat. / Dar duci o lupta colosala, / Cu prostul care are scoala!

                  Comment


                  • [QUOTE=cbota;n3657889]
                    Originally posted by cbota View Post

                    Eu totusi o sa ma duc maine cum mi-au spus cand am fost in 30 decembrie sa vad ce zic si ei....cel putin electricianul (care a vazut si el bordul mort - si a dat verdictul ”tablou ars”) mi-a spus ca s-ar putea sa-si revina dar pana la urma va murii definitiv...acum vad ce zice maine si daca isi ”mentine declaratiile”.....[

                    Am fost azi la ora 8.45 am ajuns. Programul lor era de la 8.00. Am asteptat pana la 9.30(in condițiile în care lucra efectiv un singur om la o singura masină aflată în hală) sa fiu preluat de catre electrician care si-a adus aminte de mine si a zis ca-i face o ”reinitializare” si daca mai apare problema sa revin, Am vazut prin geamul de acvariu cam ce a facut, masina era langa geam, A lucrat efectiv 3 minute din momentul ce a pus testerul pe masina dupa care a plecat din raza vizuala vreo 30 minute, La final a venit si mi-a predat masina spunand ca daca mai am probleme sa revin. Am intrebat daca nu era mai bine sa puna testerul in 29 decembrie cand tabloul de bord era mort (si a observat asta) a spus ca fiind in garantie orice operatiune trebuia supervizata de reprezentantii DACIA Pitesti care nu au lucrat atunci....

                    Eu nu stiu ce sa zic, va las sa trageti dv concluziile...mie m-i se pare cusut cu ață....roșie....chiar asa de digtalizată e rețeaua DACIA....
                    În momentul în care TdB-ul mai face figuri, îi suni și te duci direct la ei fără a mai opri motorul astfel problema se manifestă, e recunoscută și probată și nu mai sunt suspiciuni.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Originally posted by pistritu View Post

                      Scoti furtunul. Mergi la service reprezentanta, ești in garanție. Sa te duci la ei cu 3 bidoane de 1L antigel Dacia Glaceol RX Typ D și inca 3 bidoane de 1L de apa distilata.
                      Nu iti ia multi bani, normal trebuia sa o faci cand ti-a facut revizia la masina la 60.000km.
                      Salut si multumesc.
                      Masina nu mai este in garantie de 1 an. A avut 3 ani.

                      Comment


                      • [QUOTE=t0rquemada;n3657901]
                        Originally posted by cbota View Post

                        În momentul în care TdB-ul mai face figuri, îi suni și te duci direct la ei fără a mai opri motorul astfel problema se manifestă, e recunoscută și probată și nu mai sunt suspiciuni.
                        A recunoscut-o in 29 decembrie, asa am facut, nu am oprit motorul,,au vazut dar m-au trimis acasă până pe 4 ianuarie că ”nu mai lucrează nimeni la DACIA până atunci” (citat exact). Din acest motiv am si pus intrebarea azi...si raspunsul a fost ”pe masura”....Glumesc acum...oare trebuia sa-l las motorul pornit de pe 29 decembrie pînă pe 4 ianuarie... cand cei de la DACIA lucrează? Acum lăsând gluma la o parte sper ca daca se mai intamplă sa fie in zile lucratoare sa vad cum se mai scot.....

                        Comment


                        • Eu am scris ce să faci, partea cu programul de lucru nu mă privește.

                          La niște defecte atipice, pe care vrei să le prinzi în fapt, oprirea motorului echivalează cu încheierea unui ciclu de conducere și orice probleme care se manifestă dar nu suficient cât să genereze o eroare stocată se vor pierde, deci pierzi și dovada
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Originally posted by moru View Post
                            Salut si multumesc.
                            Masina nu mai este in garantie de 1 an. A avut 3 ani.
                            Pai și cum ai făcut revizia la ei de 60mii km?
                            Cand ai schimbat plăcuțele de frana trebuia sa schimbi si antigelul. Nu e mare inginerie
                            Cu prostul nescolarizat / Te lupti putin si ai scapat. / Dar duci o lupta colosala, / Cu prostul care are scoala!

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              Eu am scris ce să faci, partea cu programul de lucru nu mă privește.

                              La niște defecte atipice, pe care vrei să le prinzi în fapt, oprirea motorului echivalează cu încheierea unui ciclu de conducere și orice probleme care se manifestă dar nu suficient cât să genereze o eroare stocată se vor pierde, deci pierzi și dovada
                              Stiu ce vrei sa spui si ai perfecta dreptate...dar ” filmul bate viața”....ce era sa fac, eu sunt un ardelean tipic care foarte greu se enerveza, desi acum trebuia sa ma enervez, dar sunt eu probabil mai moale...asta e acum a trecut sa fim numai sanatosi ca le-om rezolva....sper sa ajunga unul de la DACIA la mana mea sa spun la fel....acum am fost rau....scuze....

                              Comment


                              • De obicei ardelenii sunt intepati, ca ardeiul iute la gura. Când ii enervezi nu ii mai opresti
                                Cu prostul nescolarizat / Te lupti putin si ai scapat. / Dar duci o lupta colosala, / Cu prostul care are scoala!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google