Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Eu cred ca dacia a devenit scumpa, si odata cu banii multi si munciti din greu, dati pe masina, au crescut pretentiile... Pe buna dreptate.
    Si cand unii vor intelege ca nu un tempomat sau un hill asist sau un start stop fac din dacie masina, ci o insonorizare buna, siguranta, multe capace care acopera diverse piese, si multe altele, pe care le putea pune dacia in loc de multe prostii inutile... Cum de exemplu au putut sa puna rulmenti molicotati, puteau pune ai alte piese bune... Putea sa iasa o masina simpla si buna, ei o complica, si iese una complicata si slaba...
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #62
      Siguranta costa, la primele teste de impact, efectuate in fabrica, Dusterul a obtinut punctaj echivalent 4* EURO NCAP, dar pentru a obtine mai mult de 3* EURO NCAP modelul testat, trebuie sa aiba, ,macar optional sistem de evitare a coleziunii.
      Drept urmare ce crezi ca au facut? au adus si "rezistenta" la impact la echivalentul a 3 stele.

      Comment


      • #63
        mumus Din pacate majoritatea cauta dotari nu fiabilitate care oricum se vede in timp. Dacia costa 7400 euro si are o fiabilitate foarte buna pentru acest pret. Aproape toti platesc mai mult si aleg sa cumpere mai multe dotarii dar fiabilitatea masinii ramane tot de 7400 euro chiar daca costa sa zicem 12.000 euro. Spre exemplu calitatea tablei si a vopselei este identica indiferent de nivelul de echipare, motorizare sau dotari, si este corespunzatoare unei masini de 7400 euro. In plus sunt multe dotari care pe langa pret aduc si probleme (vezi easy-r) dar oamenii desi cunosc situatia totusi cumpara pentru ca isi doresc musai acele dotari iar o alta marca de masina echipata similar nu isi permit financiar.
        Last edited by abc; 5 days ago.

        Comment


        • #64
          Si o masina care in varianta de baza ar costa sa zicem 10.000 euro are aceeasi vopsea si tabla ca la echiparea de varf de 20.000 euro ale aceluiasi model. Chestia asta este valabila la orice marca auto. De asemenea, indiferent de marca, fiabilitatea generala a unei masini scade odata cu cu marirea numarului de optiuni si echipamente. Nimanui nu-i este pus pistolul la cap pentru a achizitiona un model cu o echipare superioara in detrimentul variantei entry-level. Si eu faceam parte din categoria celor care o tineau una si buna ca nu-mi trebuie o masina cu prea mult confort. Consideram ca un motor aspirat de vreo 70-80 de caluti, o vopsea nemetalizata, un aer manual, un radio si proiectoare reprezinta cea mai buna alegere. Strict din punct de vedere financiar asa este, intr-adevar. Am avut totusi posibilitatea de a alege si alte dotari si nu regret nicio secunda alegerile facute. Este adevarat ca pentru o alta marca de masina similara comparabila ca motorizare, spatiu interior si dotari ar fi urcat pretul cu cel putin 3000 euro si asta doar in teorie pentru ca, in practica, de cate ori am facut configurari la alte marci sumele reale erau mult mai mari din simplul motiv ca trebuia ca, pentru o optiune care la Dacia se putea lua separat, la altii era inclusa sau la o motorizare superioara sau atragea dupa ea si obligarea de a alege un pachet mult mai scump. Ba mai mult, cu exceptia lui C-Elysee si a Fabiei, toate masinile la nivelul de echipare de baza erau mai scumpe decat ceea ce am luat. Dar la motorizare comparabila si spatiu interior nu am gasit absolut nici una intr-o plaja de pret apropiata, chiar daca erau variantele de baza.
          Singura bila neagra cu adevarat majora pe care o vad eu la Dacia (in special la Logan) este legata de stelele NCAP. Cred ca actuala platforma si-a atins limitele si nu mai este nimic de imbunatatit la ea. Asteptam Logan/Sandero 3 care va fi pe o platforma noua (chiar daca intr-o varianta tot low-cost) si o sa vedem care vor fi imbunatatirile si mai ales la ce pret.

          Comment


          • #65
            Eu am vrut sa evidentiez ca Dacia este o masina de 8000 de euro pentru faptul ca varianta de baza costa 7400 euro. Nu este o masina de 10-12.000 euro cum spun multi, chiar daca au dat atatia bani pe ea. Inca ceva: tin minte ca pe Logan 1 ph2 exista pe variantele de echipare superioara optiunea airbag-uri laterale fata pentru 200 euro. Erau putini cei care bifau acesta optiune. In schimb majoritatea alegea vopseaua metalizata si platea 300 euro. Si mie mi se pare extrem de importanta siguranta dar nu acest lucru vinde o masina in Romania. Dotarile conteaza. Siguranta este pe locul secund iar poluarea si mai la urma. Doar legislatia Europeana ne face sa cumparam masini mai sigure si mai putin poluante. Daca maine s-ar abroga aceste norme privind siguranta si poluarea majoritatea clientilor ar renunta imediat la ele pentru a plati un pret mai mic. La dotari ar renunta mult, mult mai greu.

            Comment


            • #66
              Daca Dacia nu este o masina de 12.000 euro in varianta de echipare de varf (pentru nivelul ei) in conditiile in care varianta de baza costa 7.400 euro atunci de ce la oricare alta marca nu ar fi valabil acest argument? De ce o masina care la altii costa 12.000 euro in varianta de baza poate fi o masina de 20.000 euro sau mai mult intr-o varianta asa zisa full iar la Dacia nu ? Nu au oare si ceilalti pe modelele din aceeasi clasa platforme tehnice de baza identice, nu este tabla la fel, nu sunt vopsite identic, nu au aceeasi calitate a asamblarii indiferent de pret? Si la ei, ca si la noi, diferenta de pret este data de nivelul de dotari si de confortul oferit. Daca merita sau nu diferenta de pret numai clientul poate decide. Eu zic ca este bine ca si la Dacia putem face alegeri de dotari si confort ceva mai multe si nu ne cantonam doar la nivelul minim. Pe acelasi principiu se poate spune ca orice masina care costa 12.000 euro in varianta de baza este o masina de maxim 13.000 euro, nicidecum de 20.000?
              In rest sunt total de acord cu cele spuse.

              Comment


              • #67
                Si eu sunt de acord cu tine!
                Este valabil pentru orice marca. M-am referit la Dacia pentru ca suntem pe LoganClub.

                Comment


                • #68
                  Vorbiti din masini diferite cand va referiti la valoarea masinii de baza. Gabrieln vorbeste dintr-un Sandero cu 4 stele NCAP. Daca il credem pe oBED, daciotii din fabrica au inmuiat noul Duster ca sa il faca de 3 stele si la protectia pasagerilor. Lucru straniu.

                  Comment


                  • #69
                    Ambele motoare B4D și H4B sunt "echilibrate" problema vibrațiilor e datorată tampoanelor (motor și cutie) de calitate medie (a se vedea reperele montate pe diesel)

                    PS:
                    Airbagurile multe nu însemnă securitate sporită, un bolovan sau un copac căzut îți vor fi fatale indiferent de numărul de airbaguri instalate.
                    În 2013 NCAP avea niște reguli, în 2017 alte reguli.Pe standardul din 2013 Duster ph3 avea 5 stele, a luat doar 3 pentru senzori centuri spate, altfel avea 2,5 stele.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by t0rquemada View Post
                      Airbagurile multe nu însemnă securitate sporită, un bolovan sau un copac căzut îți vor fi fatale indiferent de numărul de airbaguri instalate.
                      Corect! (cum dealtfel ma asteptam de la t0rquemada) In primul rand conteaza rezistenta caroserie, apoi modul in care aceasta se deformeaza si mentine "intact" spatiul destinat pasagerilor. Ulterior conteaza airbag-urile. Nu in ultimul rand amintesc un lucru mai putin mediatizat: "conteaza marimea". Masinile cu dimensiuni mari sunt avantajate in "confruntarile directe" cu masinile de clasa mica dar si atunci cand ies in decor. Nu degeaba americanii conduc masinile pe care le conduc. Noi europenii suntem mai zgarciti (ca mentalitate). Abia in ultimii ani ne-am orientat cat de cat spre suv-uri dar continuam sa cumparam la greu compacte in doua volume.

                      Comment


                      • #71
                        Europenii au legi mai aspre in privința mașinilor mari cu motoare imense. Americanii au alte legi+combustibil mult mai ieftin.

                        Comment


                        • #72
                          Ma scuzati dar Duster nu a impresionat in 2011.
                          Cu asa ceva nu lua 5 stele la protectia mecanica.
                          duster2011.png

                          Comment


                          • #73
                            abc te inseli. In cazul accidentelor de circulatie conteaza mai putin marimea ci modul in care a fost proiectata si construita masina - zone de deformare, oteluri cu proprietati diferite, etc. Si conteaza foarte mult airbagurile.
                            Ia uite aici masina buna vs masina mare dar multa si degeaba: https://www.youtube.com/watch?v=mLLanPwRgio
                            https://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs
                            Scuze de off topic, se pare ca nu sunt prea multe probleme cu mototul de 1.0

                            Comment


                            • #74
                              Imi cer scuze ca sar peste postarile despre preturi, stele NCAP etc., insa vreau sa revin un pic asupra problemei cu acea vibratie, zgomot, huruit din zona motorului. Ieri am fost cu masina la reprezentanta sa vedem de la ce este acel huruit la turatii cuprinse intre 1000 - 1200 rtm. Ii explic mecanicului problema mea, imi spune "asa o fi cum spuneti dvs", ridica capota, nimic ciudat, eu fiind la volan accelerez usor ca sa ajunga in acel interval, nimic, urmeaza discutia:

                              - Asa se aude un motor in 3 cilindri, e un pic mai zgomotos...

                              - Asta stiu si eu, dar daca la dvs. nu s-a auzit nimic(la motor) urcati in masina sa vedeti cum se aude si de aici

                              Urca si accelerez iar usor si incepe huruitul respectiv, stam aprox. 10 sec si zice:

                              - Da hai ca m-am procopsit cu o problema care o sa-mi ia ceva timp sa-mi dau seama ce e, insa de la motor nu e, se aude ceva intre bord si motor.

                              Merg in sala de asteptare si dupa vreo 20 min revine la mine si imi spune sa duc masina saptamana viitoare, m-a programat la prima ora, ca sa nu fie foarte multa galagie in service si sa se uite la ea si seful lui(banuiesc ca dir. general service sau cum s-o numi, cel care s-a uitat la ea avea pe ecuson dir. adjunct service).

                              In concluzie mai asteptam, cum a spus si el "este o chichita care o sa ne dea un pic batai de cap pana o descoperim". Oricum masina era programata saptamana viitoare si pentru o inlocuire de bara spate si revopsire de aripa fiinda m-a "harjait" unul usor, o sa stea la ei vreo 4 - 5 zile si sper sa-si dea seama de belea.
                              V E S

                              Comment


                              • #75
                                De curiozitate, ce ulei folosesti in motor? Mie mi-au pus un ELF 700 ST 10W 40 la ultima revizie si motorul vibra mai tare decat cu Dacia Oil 5W30, atat la cald cat si la rece. Efectiv suna ca la 1100rpm in permanenta, deci diferentele au fost majore. L-am schimbat dupa doua zile cu ELF 900 SXR 5W30 si totul a revenit la normal.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google