1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adica ce vrei sa spui cu "motor in 3 cilindrii", de ce ar fi altfel fata de unu cu 4 cilindrii sau mai multi/mai putini ? e mai prost sau poate mai bun ??

    Comment


    • Ar fi altfel din cauza ca motorul in 3 cilindri e ne-echilibrat si astfel trebuie un tampon supradimensionat pentru a face fata uzurii.

      Comment


      • exact ce spune colegul Onixer . este o diferenta destul de mare intre motoarele de 3 clindri si cele de 4 cilindri din punct de vedere al trepidatiilor.

        „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

        Comment


        • ..si la frana de motor as adauga..

          Comment


          • Originally posted by CostiC View Post
            exact ce spune colegul Onixer . este o diferenta destul de mare intre motoarele de 3 clindri si cele de 4 cilindri din punct de vedere al trepidatiilor.
            Da, mai ales fata de Dacia 1300.

            Comment


            • am fost si eu astazi pentru acceasi problema ..ca nu ca n-are nimic ca asta e zgomotul , a pus-o la interfata a facut update la calc de injectie degeaba...cand e la 1000de rpm incepe balamucul , i-am tinut-o si la 1000 sa vada cum face dar degeaba.....
              sandero 1.4 owner

              Comment


              • Cati kilometri ai cu masina ? Eu am in jur de 45.000 km cu ea, face 3 ani in februarie. Am zgomotul specific de la 15000-18000, in zona de 1100 rpm. M-am acomodat cu el, nu am de gand sa schimb vreun tampon. Sunt sigur ca se va comporta la fel la scurt timp dupa schimbare.
                Last edited by moru; 21 November 2019, 15:35.

                Comment


                • Dar ce zgomot? Nu puteti face unul din voi o inregistrare audio?

                  Comment


                  • Cauta pe youtube "1.0 sce zgomot" si o sa gasesti filmari.

                    Comment


                    • iatagan mai jos este zgomotul. El provine de la suportul motor. Dupa inlocuire nu se mai aude. Prima data s-a auzit la 10000. Dupa schimbare am mai facut 14000 si din ce observ a inceput sa apara iarasi. Nu este atat de evident dar banuiesc ca dupa alte 5000 se va auzi destul de tare. Sunt foarte sigur ca acest suport motor nu a fost conceput pentru motoare in 3 clindrii. Clar Dacia Renault nu va recunoaste ca este o problema generala de rechemare. Sunt si mai sigur ca vei pierde foarte mult timp pana se va rezolva. Eu am rezolvat-o dupa o reclamatie la ANPC.

                       

                      „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                      Comment


                      • Wow, oribil... D-asta mi-a zis mie singur cineva la service cand am spus ca am un zgomot (dar total diferit) la 0,9. A spus ca e un zgomot normal ca e in 3 cilindrii si eu nu intrebasem. Nu mi se pare normal, clar e ceva acolo...
                        Uite si zgomotul meu si contextul:


                        https://youtu.be/01sVmRrxcC0

                        Comment


                        • Iatagan, acelasi fel de zgomot... de pietricele care cad pe o tabla, il am si eu la accelerarile mai puternice. Dar eu am 1.5 diesel.... l-am considerat normal (e primul diesel pe mana...), dar se pare ca nu e un feature... hm...Totusi, la mine nu e chiar asa de puternic sunetul, dar e acolo....

                          Comment


                          • Cum se aude la interior un 0,9 TCe dupa 21000 km.

                            Comment


                            • Și eu am acest zgomot la motor încă de la 3000 de km. Am observat după schimbul de ulei ca acest zgomot s-a mai estompat, dar revine. Mai nou când merg în viteza 1, fără să accelerez se aude un păcănit (pâc, pâc), nu tot timpul, doar când merg în frână de motor și primii km parcurși. Zgomotul se aude aproximativ din dreapta motorului. Dacă ma duc la service și nu se aude acel pocnet, mă fac de cacao. Am sa o mai las, pana zgomotul va fi mai puternic și mai frecvent.

                              Comment


                              • din 2017 ..aproximativ 38 mii km...de schimbat o sa-l schimbe mai incolo sigur cand o fi expire garantia,.. mi-a zis ca nu are nimic ca acesta e zgomotul
                                o sa incerc zilele acestea sa postez o inregistrare cu acest zgomot...uneori e foarte enervant
                                sandero 1.4 owner

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google