Codurile de eroare DTC078072 si DTC081171 sunt coduri Dacia, procedurile de diagnosticare din postul 322 (si nu numai) sunt din CLIP = program de diagnoza folosit in reprezentantele Dacia, etc... (citeste te rog mai cu atentie acest topic, inclusiv referirile la erorile generice Pxxxx citite cu aplicatii generice gen Torque sau Car Scanner)
Easy-R6 A.k.a. TS4
Collapse
X
-
LE: doar ca exemplu vezi si experienta coleguluo catalin , in postul 323 a oferit erorile citite cu Car Scanner printre care si P0780 si P0811 apoi in postul 337 acestea au fost confirmate \citite cu PyRen =program derivat din CLiP (repet, folosit in reprezentantele Dacia) prin DTC078072 si DTC081171, iar ceea ce am scris si atasat in diferite posturi referitor la aceste doua erori ramane valabil.
Comment
-
Pentru ca in celalalt topic s-a mentionat cursa actuatorului ambreiaj si modificareaacesteia la JS3 atasez doar cateva grafice cu valorile pozitiei actuatorului ambreiaj (se poate observa usor variatia) si starile acestuia deschis –alunecos –inchis pentru TS4, dar desigur ca pentru a intelege functionarea acestuia trebuie analizati /verificati in softul transmisiei si ceilalti parametri si stari ale celorlate actuatoare.
Atat in acest topic cat si in celalalt am prezentat multe informatii despre asemanarile dar si deosebirile intre cele doua transmisii Easy-R TS4 si JS3 inclusiv legate de cele doua tipuri de actionari (subliniez asta referitor la cursa si actionare) ale ambreiajului pentru ca sunt diferente mari intre acestea, iar aceste actionari chiar fac diferenta intre TS4 si JS3 (cu un plus pentru TS4
).
- Likes 1
Comment
-
Salut băieți. Revin cu mici update-uri, de anul trecut și pana acum am făcut din ce în ce mai putini km cu mașina, o folosesc pe cea de munca suficient cât sa o pot menaja pe a mea. Totuși în concediu spațiul din portbagaj e perfect asa ca mereu o aleg pe ea, am revenit după un drum de 2000 km pana în Grecia, a mers foarte bine. Am deja 1 an și ceva de când am schimbat actuatorul și cam 15.000 km făcuți de atunci, am schimbat anul trecut și senzorul de ABS cum zisesem (el a fost buba), recent (acum 3000 km) a trecut și prin schimb de bascule și recondiționare caseta de direcție (cost caseta 1000 Ron) deoarece avea un sunet enervant la virare.
Off-topic - am mers cu ea pe cauciucurile de iarna în concediu deoarece cele de vara necesita schimbare (sunt cele originale), erau și la țară depozitate și nu am avut drum sa le schimb. Totuși săptămâna asta am ajuns la țară și forțat de împrejurări am facut si schimbul. Am luat la 90 km pe un drum drept și lin singura groapa din toată șoseaua. Am strâmbat bine de tot janta insa ma gândesc ca dacă o aveam pe cea de vara sigur o spărgeam.
Și ca o ultima problema întâlnită cu aceasta cutie, e prima oara când o pățesc. La retur de la tara am oprit la magazin. La plecare masina nu mai pornea și apărea in bord ca și cum nu era mutat levierul în N sau nu apasasem pe frână (Desi știu sigur ca făcusem asta). Am pus de mai multe ori contactul insa nimic. Dupa un mic joc în D/R a mers și a pornit fără probleme. Masina asta nu încetează sa ma uimească.
As vinde-o insa nu cred ca următorul ar putea sa se înțeleagă asa ca mine cu ea, e ca o nevasta cicălitoare pe care înveți sa o suporțiAttached Files
- Likes 1
Comment
Comment