Logan III - Îmbunătățiri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce temperatura au becurile led montate? Astea dupa masina cred ca au 3000K.Poate si de aici senzatia de bec slab.

    Comment


    • Softul masinii “stie” si “tine cont” de caracteristicile inclusiv tipul becurilor (halogen sau LED) atat in UPC cat si in UCH, doar ca ex atasat pentru un L&S3 XJF.

      PS: iar pe forumuri sunt foarte multe “discutii” si polemici despre acest subiect, NU am timp si nici chef de asta, eu din 1987 de cand am permisul de conducere la nicio masina detinuta pana acum NU am modificat sau “imbunatatit” luminile exterioare acestea facand parte din elementele de siguranta al masinii (ba mai mult sunt chiar multumit de acestea inclusiv faza lunga la Dacia mea), desigur insa ca fiecare procedeaza asa cum doreste. Punct.

      La multi ani! (si lumini corespunzatoare \conforme tuturor)
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by asitaka View Post

        Generația următoare, eh? Adaug și eu cei 50 de bani ai mei.

        Sincer prefer halogenurile din cauza prețului și simplității, foarte scumpe farurile astea LED parcă-s de aur. Da, luminează mult mai bine, dar daca vei avea nevoie sa le schimbi...

        Avem in republica moldova și opțiunea din poză. Am rămas surprins. Este oare legată de echiparea cheală?
        S-ar putea oare folosi halogenul ca înlocuire la farurile led sau ar trebui alta siguranta sau ar fi ceva probleme de la ECU?
        Pe echiparea cheala parca venea fara LED-uri, dar aia nu avea nici barele vopsite la culoare pe vremuri, nu stiu ce au mai schimbat intre timp.
        Cand aud asta cu preturile mor. Un far de Logan echipat era 1300 de lei nou cand m-am uitat ultima data. SH le luai cu 6-7-800 de lei. Sunt net superioare ca si lumina, sunt chiar fiabile si nu cred ca vei avea nevoie sa il schimbi mai devreme de 5 ani pe motiv de LED-uri arse. Fenomenal de scump, intr-adevar. Cand te duci la BMW si auzi cateva mii de euro pentru un far parca zici ca e pomana ala de Dacie.
        Ca tot se mentionase plafoniera de origine, am fost acum vreo doua saptamani la piese auto dupa ceva si am cerut de curiozitate pret pentru plafoniera de pe spate. 480 de lei, dureaza o luna sa ajunga. Fara montaj, evident. Daca alea 3 bucatele de plastic cu un led de 1W si un intrerupator sunt 480 de lei, pai ma scuzati, dar pretul farului chiar e mult prea mic.

        Comment


        • A4 2017 far cu led si avioane ce are, 2000+ euro nou in reprezentanta fara montaj, iar avand costul asta si a facut casco baiatul, ca e mai ieftin ca un far in caz ca ii pica, plus siguranta de a dormi mai linistit dupa ce a platit 20k euro pe un sh. Restul e can can pt cei sub 350 euro care e pretul celui de la dacia de nou, sau sh mult mai ieftin.

          Comment


          • Originally posted by madi View Post
            Ce temperatura au becurile led montate? Astea dupa masina cred ca au 3000K.Poate si de aici senzatia de bec slab.
            6500k, 6000 lumeni.
            @bmv548
            Ce pun eu costa mult mai iefti, e belea, plug and pay, iar plafoniera de pe fata incerc sa o pun pe spate.


            Last edited by GeorgeS; 31 December 2023, 18:30.

            Comment


            • Sa intram in noul an cu veselie: e buna asta cu " plug and pay " mai ales ca este " mult mai iefti " caci vorba aia "o belea nu e belea, doua belele sunt belea "
              Toate cele bune!
              Last edited by Gil26; 31 December 2023, 19:30.

              Comment


              • Originally posted by DFA View Post

                Care se ard repede de fapt?

                1. Frână+poziție posterioară - adică becul P21/5W
                sau
                2. Poziție posterioară - adică becul W5W
                cel mai des frana(cel cu doua filamente) ala de pozitie, dee doua ori pana acum. ala dee frana, creed ca am 5 la activ...

                Comment


                • Mulțumesc Gil26 pentru clarificarea întrebării cu becurile și celorlalți pentru opininiile postate.

                  Dacă tot a fost vorba de becuri mi-au schimbat unul de frână+poziție posterioară P21/5W , s-o fi defectat recent
                  Bucsa de la spătarul din spate nu au dorit să o schimbe pe garanție...
                  Știe cineva cum se desface butucul ăla de la scaun care conectează banchetele între ele 1/3 2/3?
                  Attached Files
                  Last edited by asitaka; 31 December 2023, 23:23.
                  Să ne țină turbinele!

                  Comment


                  • Destul de simplu trebuie dat tot spătarul jos, minim vreo 9 suruburi... iar bucșa e din categoria păi ați folosit-o
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Revenind la acea bucsa: daca o da cineva jos poate imi verifica cineva dimensiunile pe care le-am luat eu? Eventual sa isi dea si cu parerea care dintre parti poate fi facute mai groase, pentru rezistenta? Dupa cum am spus mai sus, pun la dispozitie modelul pentru imprimare 3D. Din pacate eu (inca) nu am posibilitatea de a printa nylon, dar sunt firme care fac asta.
                      Body.jpg Sketch1.jpg Sketch2.jpg Sketch3.jpg Sketch4.jpg

                      Comment


                      • paul_damian am scos piesa asta nenorocită.
                        Am luat câteva măsurări, le-am scris pe poze.
                        Problema e că pereții ăștia care au rolul de bucșă sunt mult prea subțiri și nu sunt sigur dacă 2 părți a câte 1.5mm fiecare ar incapea între butuc și urechea de fier. Foarte aiurea gândit. Posibil că ar încăpea orice bucata de plastic dar să fie cumva lipită de fier...
                        sper să fie de ajutor, spune dacă ai nevoie de ceva specific
                        Attached Files
                        Să ne țină turbinele!

                        Comment


                        • Salutare, nu stiu daca poate fi adaugata la îmbunătățiri sau întrebări de medianav/mediadisplay.

                          A incercat cineva un adaptor RN C24 cu o camera Aftermarket pentru marsarieri sa vada daca funcționează? (Poza cu adaptorul)
                          Teoretic daca legăturile sunt făcute bine ar trebui sa funcționeze.
                          ​​​Din ce schițe am descarcat eu, si ce am cautat, am identifica pin-ul care da semnal-ul video, dar nu am pe mana adaptorul.
                          Întreb ca o cameră originală cu montaj pleacă de la 350 lei, pe când un adaptor și o camera aftermarket decenta ma duce pana in 100 lei + munca mea de a ascunde cablul.
                          Mersi.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Originally posted by asitaka View Post
                            Am luat câteva măsurări, le-am scris pe poze.
                            https://youtu.be/jj_-jyes-fM?si=aA9tvzwERu-SdxnL
                            Am modificat un pic dimensiunile conform la cele spuse de tine. Mie-mi iesisera peretii de 0.5mm... In fine, daca tu zici ca sunt de 1mm si 1,5 ar fi prea mult, hai sa ii facem de 1,25 :-)

                            Sketch1.jpg
                            Totusi, daca raza curburii e de 9,80mm (deci Ø19,6), cu pereti de 1,25, ramane 8,55mm pentru raza "butucului" (Ø17,1). Mai incape pe butuc?
                            Din poze n-am inteles, iar videoul postat de tine e privat, nu mi-am dat seama cum sta bucsa acolo, asa ca am alta intrebare:
                            Body.jpg
                            Oare suporta o intaritura de genul acesta? Daca da, cat de mare? Cu cat mai mare, cu atat devine piesa mai rezistenta. Cea din ilustratie e de 1mm.

                            Comment


                            • paul_damian superb!
                              Uite ce fac. Verifica videoul încă o dată, ar trebui sa fie accesibil, dar acolo arăt doar jocul.
                              Pe unele poze se vede cum stă ea montată. In sine, suprafața bucșei pe care se plimba fierul (care însă are joc foarte limitat lateral) poate fi de cca 10-15mm, deci avem unde să ne întindem.
                              Fac următoarea - mâine mă duc și masor sa vad cat de "înaltă" putem face suprafața bucșei.

                              O să masor și diametrul butucului pe care stă bucșa. Dacă reușesc poate scot și spătarul să masor diametrul urechii de fier, și de acolo vom ști mai bine.

                              Mergem de acolo.

                              Foarte bună idee ai dat
                              Attached Files
                              Să ne țină turbinele!

                              Comment


                              • Din cate inteleg eu grosimea maxima a peretilor verticali e data de diametrul butucului si interiorul bucsei, si aceasta e suprafata pe care se face frecarea, nu?
                                Body.jpg
                                Pe de alta parte, inaltimea peretilor (3,9mm) presupun ca trebuie sa corespunda cu grosimea la tabla. Urechile presupun ca trebuie sa tina bucsa fixata de tabla. Dar acestea sunt mai inalte, ~5,6mm. Care e grosimea la tabla aceea?
                                Sketch2.jpg Body2.jpg

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google