Logan III - Îmbunătățiri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartaie / crapa / zgomot de la gurile aeratorelor cand dai caldura maxima la rece sau A/C la cald. Se demonteaza usor fatata care o vedeti, este clipsata in mini-blocurile aeratorelor, care la randul lor sun clipsate in bord. Aveti nevoie de o lopatica de plastic cu care se trageti initial. Trageti pana scoateti si blocurile aeratoarelor fiindca riscati sa rupeti urechiusele elementului decorativ exterior, actionati cu rabdare si precaut. Am uns cu vaselina tehnica toate punctele de frecare intre metal-plastic-plastic si scartaitul a disparut complet. Cand asamblati inapoi, mai intai clipsati decorul extern, si apoin impingeti blocul in bord. De asemenea scartia oribil si capacul la media display, l-am scos si pe ala si am uns toate coastele si clipsele - efect garantat.
    Attached Files
    Să ne țină turbinele!

    Comment


    • Daca poate cineva din B sau imprejurimi sa faca capacele de la aeroterma sunt mai mult decat dispus sa platesc pentru deranj. Inca nu mi-am revenit din socul "scaparii" Renault/Dacia

      Comment


      • Originally posted by broniaski View Post
        Asa se monteaza

        - D mare pe cant usa spate,
        - D mic pe motantul B,
        - P pe cant jos usa fata si spate
        - S(cel secera) pe motantul A.

        Toate is pe Aliexpress la n selleri, căutați oferta cea mai ok pt voi.
        Salut. Imi poti oferi dimensiunile chederului de tip P daca mai stii? Pe AliExpress vad doar 2.3cm latime cu 1.3 grosime. Eu am un cheder de tip D big care in teorie ar avea 1.5 cm grosime cu 1.5 latime si nu pare ca ar etansa. Lipsesc cativa milimetri. Chederul P e si mai mic in grosime, nu-mi dau seama cum ar putea etansa.

        Imi poti oferi o poza, daca nu e prea mare deranjul, cu portiera inchisa, sa vad si eu cum etanseaza acel P? Poti vedea daca etanseaza pe portiera inchisa din fata atunci cand deschizi portiera din spate.

        Mersi!

        Comment


        • Chederul P l am luat pe cel mai mare posibil, etanșează bine.

          Big D la fel. Ca sa vezi daca isi fac treaba, fa testul cu o coala A4 sau uda chederul si vezi pe caroserie daca raman urme.
          ​​​
          Nu am acces la masina acum, dar crede ma, se etanseaza prin buza de jos flexibila de caroserie.

          ​​​​​​

          Comment


          • Fa abstractie de mizerie, numai ce am venit din a doua minivacanta( de 1500km nespalata)
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


            • Originally posted by broniaski View Post
              Fa abstractie de mizerie, numai ce am venit din a doua minivacanta( de 1500km nespalata)
              Sta bine chederul asta P. O sa-mi iau pe viitor. Plec de curand intr-o vacanta de 9000 km intr-o zona cu ploi zilnice, urmeaza sa testez big D montate pe praguri. Riscul cel mai banal cred ca este ca sa cedeze adezivul de la infiltrarea apei...
              Praful se infiltreaza ca in cazul tau cate putin, dar mult mai putin daca luam ca comparatie complet fara. Pacat ca nu avem chedere civilizate ca la Duster cel putin
              Daca tot merge bine, revin
              Să ne țină turbinele!

              Comment


              • Pai am praful asta ca am rulat pe drum de tara, macadam. In rest, intra ff putin comparativ cu inainte.

                Lipiciul chinezariilor rezista, spre surprinderea mea.

                Comment


                • Mersi broniaski pentru poze!

                  Comment


                  • Vă salut!
                    Azi am astupat gurile aeratoarelor care ar trebui să ducă spre locurile din spate. Am făcut niște capace din zăpadă artificială pe care le-am siliconat. Fluxul de aer la picioare s-a mărit considerabil.
                    Am dat cu vaselină siliconică pe toate clipsurile metalice și plastice pe care le-am desfăcut. Nu scârțâie nimic. Nici înainte nu făceau zgomot, doar când trăgeai de ele. Acum nici când le miști nu mai fac zgomot.
                    Am uns timoneria cu vaselină siliconică și spray cu silicon în toate părțile mobile. Este o foarte mare diferență. Intră foarte ușor în toate vitezele.
                    Este un adevărat Lego ca să ajungi la gurile de aerisire, așa că răbdare și multă finețe.
                    Toate cele bune!

                    Comment


                    • Nu mi se pare chiar asa mare chin sa ajungi la respectivele guri de aerisire. Totul se face pe partea dreapta, pe la pasager. Ai doar o masca laterala care iese destul de usor cu putina atentie.

                      Comment


                      • Dupa mine acele guri de ventilatie spate trebuie astupate cu un capac demontabil. Inevitabil se va face condens in acea zona si vor apare probleme cu mirosul.

                        Comment


                        • Pai si cu capac nu tot condens s-ar face? Oricum, foarte mici sansele ca sa se faca condens tocmai acolo.

                          Comment


                          • Bună ziua!
                            Știți pentru ce este a doua gaură din torpedou?
                            Se vede și o mufă.
                            Mulțumesc!

                            Comment


                            • Bănuiesc că te referi la gaura pentru lampă - care nu e montată din fabrică pe Logan/Sandero III - ci doar pe Jogger - http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:imbunatatiri#toc12
                              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                              Comment


                              • Și mai este una mai mică, pătrată.
                                În spatele lor se vede o mufă liberă.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google