Logan III - Îmbunătățiri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am pus greutati de 1kg in plus in usi, ca de la chedere sa se inchida mai bine. Nu au nici o treabă. Usa se inchide si cu chedere mai bine. Greutati din acelea de pus la glezne. Stiti voi de care. Asa nu sunt nevoit sa trantesc usa mai tare din cauza chederelor. Pt ca da, orice e extra, nu e ca din fabrica si trebuie sa mai adaptezi una alta. Cu toate ca am antifon pe tabla, zona de mijloc si fata de usa.

    Ce am mai observat de la chedere, cand merge clima sa răcească si inchid usa, trebuie tras mai tare. Tine de volumul de aer introdus si nu mai are pe unde iesi. E un aspect normal. Asta înseamnă ca etanseaza mai bine ca inainte. Acest fenomen nu se manifesta înainte de chesere, nici cu cele vechi din dedeman. Nu le am cu fizica, da s convins ca ati inteles.

    Comment


    • Da, ultima usa se inchide mai greu - comprimi aerul din masina si acesta nu are pe unde sa iasa, cel putin nu la fel de repede cum e comprimat. Inca face asa la mine, dupa 2 ani si 0 modificari.

      Comment


      • Originally posted by Th3T1ger View Post
        asitaka cine vrea sa se auda ca la "sclass", automat trebuie sa antifoneze portierele. Zici ca la tine inca rezoneaza chiar si insonorizata? Inseamna ca nu e facuta prea bine lucrarea.

        Portiera mea e izolata vibro, termo, fono cu materiale STP Premium. Deci, 3 straturi. A devenit mai grea si o inchid doar cu o simpla impingere de deget, cu tot cu chedere suplimentare. Diferenta de la una stock vs. a mea (testat de mine), e enorma. As putea spune, se simte chiar ca la "sclass". Singurul lucru care ma enerveaza acum, e trantitul usilor cand se urca / coboara cineva strain la mine in masina. Dupa cum spuneam, usa la mine se inchide din inertie, dintr-un simplu impuls al degetului. Imaginati-va cum se aude acum cand cineva inchide usa "normal".
        nu asta ma intereseaza, sa sune ca sklass. ci sa sune ca la inceputuri, acum 2 ani, cand inchideam, nu se auzea asa, ca si cum ai da fier inn fier, ci avea un buffer de plastic, probabil de la chedere sau cine stie, care amotriza zgomotul ala de inchidere dura...ca se aude usa goala si alte lucruri, nu m-am plans de asta, ci doar de inchiderea usilor, care este prea brutala, fata de ce era inainte. dar da, aia cu car shock absorber pare ce caut eu, sa mai se domoleasca usa la inchidere. acum vine intrebarea. daaca pun alea, oare sa mai etanseaza usa corect? sa nu ma traga vantul prin usa dupa ))))

        Comment


        • Poti pune pe incuietoarea (de pe caroserie) banda izolatoare textila, ceva de gen. Va atenua din clinchet garantat.

          Comment


          • Th3T1ger da, cu chederele ai dreptate, au si ele un rol. Daca presupunem ca incuietorile sunt la fel, atunci rigiditatea de baza a structurii usii si grosimea metalului folosit este cauza, cu un deget deformezi foarte usor tabla din usa la dacia. Nu-i sens sa ne vaicarim, asta e...
            Zilele astea m-am proptit de aripa spate in zona stalpului, pe-o secunda mi s-a facut inima purice cand am simtit ca se lasa tabla de am crezut ca i-a sarit sloiul de vopsea, dar ferice de mine ca si-a revenit.

            ​​​​​​Am printat piesa postată de paul_damian și vine sleită. Superb!

            Am printat la comanda si niste vortex generatoare dupa o idee personala inspirata de postul lui broniaski pentru zona oglinzii fiindca nu prea am gasit ceva similar ca la el pe aliexpress. Revin cu poze dupa ce le montez si testez.
            Attached Files
            Să ne țină turbinele!

            Comment


            • Sunt mai multi factori. Tabla mai groasa, alte ranforsari si alta antifonare. Cu cat pui mai multa greutate pe usa, cu atat devine mai "premium". Diferenta o face si chederu, pentru ca va trebui sa stopeze acea izbitura la inchidere si sa nu dai cu usa de caroseria masinii. In fine... detalii. Daca esti in zona Vrancei, sunt dispus sa-ti arat cum se simt portierele mele si iti zic eu ca vei observa diferenta.

              Btw, misto acele capace. Poate o sa le printez si eu pe viitor.

              Mihai2k4 Cu siguranta va etansa corect. Este doar un shock absorber. Se pune cam in aceeasi zona unde este actuatorul de inchidere centralizata a masinii, deci si ala ar avea un rol de "shock absorber" daca ar fi avut arcul mai dur. Oricum, sunt ieftine chestiile alea, deci n-ai nimic de pierdut. :P

              Comment


              • Hai că m-am apucat sa fac passat
                Am vibroizolat cu 2mm și tava /raftul din spatele scaunelor pasagerilor spate, acum sunetul când se clipseaza spătarele e mai înfundat. Desigur am lăsat și loc pentru a schimba becul de stop. Cu părere de rău am uitat sa fac o poza cu capitonajul scos.

                Mi-am făcut iluminare la picioare pasageri față și spate. Mam conectat de la becurile plafonierei cum a recomandat DFA și am creat 2 circuite pentru ambele părți. Am luat niste becuri de 1.5w și perechi dintr-un cablu cat5. Lungimea cca 4m. Firele le-am îmbrăcat într-o banda pentru cablaje auto. Că conexiune doar am strâns firele împreună+ bandă izolanta.
                Pe poze nu se transmite luminozitatea actuală*
                Attached Files
                Să ne țină turbinele!

                Comment


                • Inconștientă ca să nu zic țigănie. CAT5 (fire nefițate izolate necorespunzător) nu au ce căuta în automotive decât dacă o cauți cu lumânarea. Oricum e o chestiune de când ard nu dacă ard și când se întâmplă, ard foarte frumos mașinile.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    Inconștientă ca să nu zic țigănie. CAT5 (fire nefițate izolate necorespunzător) nu au ce căuta în automotive decât dacă o cauți cu lumânarea. Oricum e o chestiune de când ard nu dacă ard și când se întâmplă, ard foarte frumos mașinile.
                    Am avut eu grijă să le izolez bine, n-au să-și facă de cap plus că le-am fixat în locurile alea unde sunt unite intre ele și majoritatea drumului firului cu șoricei și nu uita de banda asta pt mașină deci nu se freaca de metal sau altceva. La capaturile becurilor le-am izolat separat, după aia le-am făcut una-mprejur că sa nu se îndoaie acolo de la baza becului.
                    Daca vorbim însăși de izolarea firelor, o putere de 3w e nimic, și un fir solid duce curentul mai bine decât unul fițat.
                    Poate nu am făcut conexiunile cu conectoare necesare sau cu heatshrinkuri ca sa fie frumos că la carte da sunt sigur de ce am făcut.
                    Mi-ai dat o idee buna și o să iau conectoare de alea ptr electrice cu șurub totuși)
                    Să ne țină turbinele!

                    Comment


                    • Ai inteles nimic. Conductorul masiv e contraindicat in aplicatii de genul asta pentru ca e rigid si e susceptibil la "autodistrugere" din cauza vibratiilor (de asta nu e foarte sanatoasa nici cositorirea cablurilor originale atunci cand se rup - exemplu cele de la comenzile de pe portiere). Pe masura ce conductorul se rupe sectiunea scade dramatic si apare caldura. Amplificata de caldura directionata de clima in functie de unde ai amplasat firele si lampile.
                      Urmeaza izolatia proprie care e EXTREM de subtire pentru ca domeniul normal de utilizare al cablului respectiv nu necesita o izolatie serioasa.
                      Bonus: izolatia nu e cu intarziere la propagarea flacarii, e o izolatie relativ banala (conform specificatiilor trebuie doar sa arda cu un nivel scazut de fum).
                      Bonus 2: siguranta de pe plafoniera e calibrata pentru o anumita grosime a cablului, tu ai folosit ceva sensibil mai subtire.
                      Pe urma cand se anuleaza garantii pe motiv de interventii din astea la instalatia electrica tot voi va suparati.
                      Daca tineai mortis sa vezi unde sunt pedalele noaptea puteai sa masori cablurile de la plafoniera si sa cumperi ceva similar ca si sectiune si izolatie.

                      Comment


                      • Salut! Aș monta a doua mufă USB (mașina nu are) și o plafonieră in spate. Am văzut că se găsesc ușor. Ați montat? Sunt cumva precablate? Sau trebuie trase fire etc? E varianta Comfort 2021. Mulțumesc!

                        Comment


                        • Salut! Aș monta a doua mufă USB (mașina nu are) și o plafonieră in spate. Am văzut că se găsesc ușor. Ați montat? Sunt cumva precablate? Sau trebuie trase fire etc? E varianta Comfort 2021. Mulțumesc!

                          Comment


                          • Nici modulul USB și nici spot lectură pasageri nu sunt pre-cablate - http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:imbunatatiri
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Deci, cu temperaturile scăzute ( ~ de la 2C in jos)a venit și zgomotul de la capacele tweeter-urilor, ceea ce am sesizat la mulți posesori pe grupa Fb. Ar fi posibil de scos capacele și cu o șurubelniță de minus, învelită cu o cârpă. Se demontează relativ ușor. Am căptușit marginea capacului cu material anti-scârț.
                              Attached Files
                              Banda de etansare STP Madeline se aplica pe plastice unde se doreste atenuarea zgomotelor neplacute.
                              Să ne țină turbinele!

                              Comment


                              • Intreba cineva de wind noise reduction ca nu găsește. Mai jos link.


                                ​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google