Salutare,
De indata ce am cumparat loganul am decis ca are nevoie de antifonare. Zis si facut. Ca brand am folosit materiale STP in proportie de 80%.
Am antifonat cu tinta de a ridica comfortul de aflare in habitaclu si izolarea termica. Pe usi, aripi ( tabla subtire) am folosit material 2mm grosime si al doilea strat cu material termoizolant. Cea mai mare diferenta din punct de vedere termic a adus antifonarea acoperisului, unde pe jumatatea din spate era montat un carton lipi cu 3 benzi dublu-adezive de pod. Acum A/C face fata caldurii ( la moment folii anti-UV pe partea din fata nu au fost instalate, doar partea din spate, care influenteaza si ea comfortul termic).
Pe usi nu am demontat difuzoarele pentru instalarea antifonarii ( vibro2mm+termo 4mm). Acum usile nu se inchid cu sunet de galeata goala si nu trebuie sa trag de usa mai tare ca sa o inchid ( elan datorita greutatii marite). pe tabla de mijlocul usii de asemenea am aplicat un strat de 2 mm de vibroizolare.
In portbagaj a avut efect vibroizolarea ( 4 mm ) doar dupa ce am finisat oala unde sta roata de rezerva. (s-a schimbat putin si dinamica masinii dupa ce am aplicat portbagajul + sub scaun pasageri spate vibroizolare de 4mm - masina a devenit mai asezata si mai greoaie ( greutatea totala a materialelor cca 75 kg.
Sub bancheta spate pasageri de asemenea a fost montata deasupra stratului de vibroizolare 4mm al doilea strat pentru izolare termica 4mm, ceea ce a fost repetat si pe podea.
Au fost umplute golurile sub mocheta capotei motorului - o diferenta foarte mica din punct de vedere al sunetului cu care se inchide capota.
A fost aplicat material vibroizolant 4mm pe fantanile rotilor care a dus la micsorarea sunetului de la pietricelele si micsorarea nivelului de zgomot de la roti. nu as putea spune ca e o diferenta extraordinara, dar este.
Capacul portbagajului a fost izolat pe partea din spate si unde a fost posibil de ajuns, s-a ungreunat si a fost necesar sa intind arcurile pentru a crea o rezistenta mai mare la inchidere - sunetul a devenit mai nobil, nu de galeata complet goala.
Ca timp mi-a luat cca 2 saptamani cate 5 ore pe zi aproximativ.
Experienta in dezasamblarea salonului nu am mai avut. Am fost incurajat de fosti lucratori le la dealer ca se desface tot salonul la logan cu o surubelnita de minus. ( a fost nevoie totusi de mai multe instrumente
)
Mi-au spus ca garantia nu se pierde in urma antifonarii, doar daca s-a efectuat prost montarea si au aparut surse de coroziune sub materialul vibroizolant.
Costul materialelor cca 300 euro total. ( tinta - efect maxim cu buget minim ). In atelier asa volum de lucrari costa cca 1000 euro pentru toata masina inlcusiv scutul motor ( nu am izolat scutul motor in cazul meu ).
Chedere - într-adevăr sunt necesare chedere adaugatoare, ca cele de la Duster. Doar din cauza chederelor se schimba sunetul închiderii ușilor ( la Duster ușile sunt la fel de goale dar sunetul e mai ok ). Am montat un cheder Small D pe portierele din spate unde se îmbină usile la pillarul din ambele părți, Big D merge doar pe portierele spate exclusiv de sus până jos pe plan vertical, dar pe partea de jos plan orizontal este necesar un cheder P fiindcă Big D nu etanșează deloc spatiul dintre ușa și prag, unde nu l-ai monta, ceea ce am găsit și pe forum aici în posturile precedente (grosime înălțime cheder CCA 1cm+).
De indata ce am cumparat loganul am decis ca are nevoie de antifonare. Zis si facut. Ca brand am folosit materiale STP in proportie de 80%.
Am antifonat cu tinta de a ridica comfortul de aflare in habitaclu si izolarea termica. Pe usi, aripi ( tabla subtire) am folosit material 2mm grosime si al doilea strat cu material termoizolant. Cea mai mare diferenta din punct de vedere termic a adus antifonarea acoperisului, unde pe jumatatea din spate era montat un carton lipi cu 3 benzi dublu-adezive de pod. Acum A/C face fata caldurii ( la moment folii anti-UV pe partea din fata nu au fost instalate, doar partea din spate, care influenteaza si ea comfortul termic).
Pe usi nu am demontat difuzoarele pentru instalarea antifonarii ( vibro2mm+termo 4mm). Acum usile nu se inchid cu sunet de galeata goala si nu trebuie sa trag de usa mai tare ca sa o inchid ( elan datorita greutatii marite). pe tabla de mijlocul usii de asemenea am aplicat un strat de 2 mm de vibroizolare.
In portbagaj a avut efect vibroizolarea ( 4 mm ) doar dupa ce am finisat oala unde sta roata de rezerva. (s-a schimbat putin si dinamica masinii dupa ce am aplicat portbagajul + sub scaun pasageri spate vibroizolare de 4mm - masina a devenit mai asezata si mai greoaie ( greutatea totala a materialelor cca 75 kg.
Sub bancheta spate pasageri de asemenea a fost montata deasupra stratului de vibroizolare 4mm al doilea strat pentru izolare termica 4mm, ceea ce a fost repetat si pe podea.
Au fost umplute golurile sub mocheta capotei motorului - o diferenta foarte mica din punct de vedere al sunetului cu care se inchide capota.
A fost aplicat material vibroizolant 4mm pe fantanile rotilor care a dus la micsorarea sunetului de la pietricelele si micsorarea nivelului de zgomot de la roti. nu as putea spune ca e o diferenta extraordinara, dar este.
Capacul portbagajului a fost izolat pe partea din spate si unde a fost posibil de ajuns, s-a ungreunat si a fost necesar sa intind arcurile pentru a crea o rezistenta mai mare la inchidere - sunetul a devenit mai nobil, nu de galeata complet goala.
Ca timp mi-a luat cca 2 saptamani cate 5 ore pe zi aproximativ.
Experienta in dezasamblarea salonului nu am mai avut. Am fost incurajat de fosti lucratori le la dealer ca se desface tot salonul la logan cu o surubelnita de minus. ( a fost nevoie totusi de mai multe instrumente
)Mi-au spus ca garantia nu se pierde in urma antifonarii, doar daca s-a efectuat prost montarea si au aparut surse de coroziune sub materialul vibroizolant.
Costul materialelor cca 300 euro total. ( tinta - efect maxim cu buget minim ). In atelier asa volum de lucrari costa cca 1000 euro pentru toata masina inlcusiv scutul motor ( nu am izolat scutul motor in cazul meu ).
Chedere - într-adevăr sunt necesare chedere adaugatoare, ca cele de la Duster. Doar din cauza chederelor se schimba sunetul închiderii ușilor ( la Duster ușile sunt la fel de goale dar sunetul e mai ok ). Am montat un cheder Small D pe portierele din spate unde se îmbină usile la pillarul din ambele părți, Big D merge doar pe portierele spate exclusiv de sus până jos pe plan vertical, dar pe partea de jos plan orizontal este necesar un cheder P fiindcă Big D nu etanșează deloc spatiul dintre ușa și prag, unde nu l-ai monta, ceea ce am găsit și pe forum aici în posturile precedente (grosime înălțime cheder CCA 1cm+).





ceea ce duce la un flux de aer mai nimic spre picioare în fața, ceea ce am observat și înainte să descopăr acest detaliu. Deci pur și simplu am închis aceste ieșiri cu scoci(sau cu ce vedeți voi de cuviință). Accesul facil se face din partea pasagerului și e foarte ușor.
))

Comment