Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu am zis ca s-a facut 70.000 km cu un singur set. ma refeream la faptul ca s-au folosit placute timp de 70.000 km

    Comment


    • ma refeream la faptul ca s-au folosit placute timp de 70.000 km
      De la sine inteles, ca fara placute...

      Comment


      • Update la GDB400 (asta am, despre asta povestesc): În seara asta, pe splai, înainte de Carrefour Orhideea cu vreo 300 m, eu pe banda 1, unul pe banda 2, eu în accelerare, ajung la 80/h, el mergea constant, un pic mai în față, dar oricum avea vreo 60/h, o trecere de pietoni undeva pe la institutul de chimie, moment în care tipul din stânga intră pe trecere când doi inși se hotărăsc brusc să sară în fața lui din partea stângă. El pune frână bruscă și oprește cu mașina ocupând întreaga zebră, iar eu, uluit că a oprit în halul ăla, am avut primul impuls să nu mă opresc dar în milisecunda următoare, instinctual am frânat și eu cât am putut de brusc dar nu violent. Distanța de frânare, maxim 10 m. Nu m-am dat de fund, m-am oprit fix bot la bot cu cel din stânga mea și am fost din nou mulțumit de plăcuțele mele; dar și de data asta am convingerea că mai sunt două personaje care merită credit: discurile și pneurile.
        Last edited by ibuzescu; 7 March 2012, 00:43.
        sigpic

        Comment


        • Fara sa fiu ironic sau bulangist, de la 60 kmh sunt necesari catre 20m pentru oprire pe teren plat.

          De vreme ce se pun pe masina, inclusiv din fabrica, placutele respective, demonstreaza ca sunt bune.

          La partea cu pneurile multi aleg fara sa se gandeasca ca intr-o buna zi, diferenta intre un pneu decent si unul petarda, la viteze mici de oras, este tamponarea masinii in situatii de genul celei descrise de tine mai sus. La fel sta treaba si cu amortizoarele uzate, care cresc mult distanta de franare
          sigpic

          Comment


          • Revin si eu cu pareri despre placutele mastersport keramik ! Am 5700 km cu dansele si pot spune ca franeaza cam ca si textar , adica super bine , discurile sunt oglinda totul este ok !!!!! RECOMAND au un raport calitate-pret foarte bun !
            sigpic Adevarul trebuie sa se impuna fara violenta !

            Comment


            • Originally posted by dr_mke View Post
              Fara sa fiu ironic sau bulangist, de la 60 kmh sunt necesari catre 20m pentru oprire pe teren plat.

              De vreme ce se pun pe masina, inclusiv din fabrica, placutele respective, demonstreaza ca sunt bune.

              La partea cu pneurile multi aleg fara sa se gandeasca ca intr-o buna zi, diferenta intre un pneu decent si unul petarda, la viteze mici de oras, este tamponarea masinii in situatii de genul celei descrise de tine mai sus. La fel sta treaba si cu amortizoarele uzate, care cresc mult distanta de franare
              de la 100 la 0 cu Conti Eco 3 opreste cam in 40 metri

              si unui copil mic daca ii spui basme cu 80 - 0 in 10 metri iti da cu cartea in cap. nici 911 nu opreste asa

              Originally posted by berbececristi View Post
              Revin si eu cu pareri despre placutele mastersport keramik ! Am 5700 km cu dansele si pot spune ca franeaza cam ca si textar , adica super bine , discurile sunt oglinda totul este ok !!!!! RECOMAND au un raport calitate-pret foarte bun !
              dar de ce trebuie sa fie oglinda discurile ?

              Comment


              • Adica nu-s zgariate
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • la mine la discuri daca te uiti au numai zgarieturi in ele. sunt cenusii matuite si inchise la culoare

                  in schimb nu au santuri deloc. sunt perfect netede.

                  Comment


                  • De la 100 kmh real Loganul se opreste mai aproape de 50m decat de 40m.

                    Micile denivelari concentrice pe suprafata de franare (aka santuri) nu afecteaza franarea. Cand sunt santuri in toata regula, da.
                    sigpic

                    Comment


                    • Oficial la teste Loganul cu ABS frana cam in 45 de metri de la 100 km/h la 0, cel fara ABS nu mai zic, dar sarea sigur de 50 de metri. 40 m distanta de franare, deja aici e teritoriul lui seria 3, insignia, clasa C, si alte modele care chiar au frane.

                      Comment


                      • @ dr_ mke eu zic ca se apropie mai mult de 40m. atat am masurat eu aici

                        am franat de la 110 kmh pe ceas din dreptul stalpului.

                        discuri stock, lichid stock vechi din 2007, gume Conti, placute FDB 1781, ABS 8.0

                        in aceiasi configuratie dupa 10 franari consecutive de la 100 la 0 aveam inca ABS. dupa astea 10 a inceput sa se inmoaie pedala relativ
                        mult

                        @ ham04 masinile mentionate de tine franeaza sub 40 metri. Ford focus 38m, Kia ProCeed 37 m, 911 turbo 35m, 458 Italia 33m de exemplu. 45 - 50 metri e performanta de dacie 1300
                        Attached Files
                        Last edited by alessandro; 7 March 2012, 18:22.

                        Comment


                        • Eu iti zic din testele ADAC, Loganul nu e asa stralucit la franare fie el cu ABS, fara ABS stiu prea bine cum se comporta de la 100 la 0. Conduc o Astra H 1.3 CDTI si aia franeaza excelent undeva pe la 40 de metri, diferenta la franare fata de Logan foarte mare, cel putin asa se simte la interior. Discuri de 280 mm pe fata si 264 mm pe spate isi spun cuvantul. Dacia 1300 nu cred, deci nu cred ca aia franeaza sub 50 de metri, alea se duc mult si bine.

                          Comment


                          • din testele nazistilor se si rastoarna Loganul si s a demonstrat ca nu prea e asa

                            l au criticat si l au hulit dai il cumpara ca nimfomanii. nu se mai satura de golan. asa ca...

                            Loganul are frane decente. cu gumele adecvate opreste cam in 40 m. cu niste gume mai late si periferice pe masura ( placute disc arcuri si amortizoare ) se opreste si sub 40

                            Comment


                            • Ok, probabil am apreciat greșit viteza, nu eram cu ochii pe vitezometru, ideea e că eu așa am perceput-o. În privința distanței de frânare însă, sigur nu mă înșel. Vreau doar să subliniez că a fost o situație critică din care am ieșit cu brio mulțumită nu doar plăcuțelor ci și discurilor și pneurilor. Primul gând care mi-a venit în minte după ce m-am oprit atât de bine a fost: wow, deci plăcuțele astea chiar pot și așa ceva ! E al doilea eveniment similar, primul era prin octombrie anul trecut când pe carosabil era și nisip/pietriș în fața trecerii de pietoni; de data asta însă a stat pe direcție și s-a oprit uimitor de repede.
                              sigpic

                              Comment


                              • In viata reala nu ajungi sa faci 10 franari consecutive de la 100 kmh, decat pe anumite drumuri deocheate de munte.

                                Eu am incercat nu de mult figura asta cu 4 oameni in masina, toti peste 90 kg iar rezultatele nu au fost la fel de bune. La a 4-a franare ABS nema, pedala la podea, nori de fum din placute.

                                Nu are sens sa ne imbatam cu apa rece ca o masina de strada de categoria Loganului are frane care tin la tavaleala. Sunt sigure si solide pentru factura masinii, dar cam atat.

                                Mai multe laude merita calibrarea sistemului ABS care reuseste sa tina masina dreapta, fara maini pe volan, cand se franaeaza cu 2 roti pe praf si celelalte 2 pe asfalt uscat, sau pentru echilibrul bun la franarea de urgenta in curba.

                                Orice placuta de firma buna isi va face datoria bine, probabil cu oaresce diferente in domeniile ''extreme'', unde Ferodo Premier sta in general ceva mai bine decat restul placutelor din aceiasi categorie de pret.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google