Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu cred ca o intretii tu...ci parintii tai. Ceea ce e o mare mare diferenta!
    Oricum e de notat ca te-ai simtit. Cum era...cine se scuza...se acuza.


    Sent from mobile
    Keep walking...

    Comment


    • Originally posted by jonnie007 View Post
      Asta zic si eu! Vad pe aici n teorii despre uleiuri unu' mai cu motz ca altu'. Castroale, Shell, Elf, Mobil 1...etc. Duduie Ligheanu cu Dacia oil.


      Sent from mobile
      100% adevarat. In utilizare normala (asta inclusiv mers mai sportiv, forje etc) e absolut suficient cat timp e schimbat la intervale regulate.

      Aici suntem cativa "extremisti" sa zic asa care au scos untu din polizoarele de pe Logan si crede-ma, in situatii extreme cu putin simt tehnic, iti poi forma o parere (de multe ori subiectiva, dar pe mine nu ma deranjeaza) despre un ulei.

      Eu am spus de mai multe ori ce am patit cu DaciaOil (nu e vina uleiului) rulat numai 2500km (motor rulaj undeva la 60000 km) am reusit in cateva forje (era vara si cald) sa il fac varza/apa/sa nu mai tina pelicula, in sensul ca nu mai puteam tura mototul mai mult de ~4000 rpm, facea foarte urat, in decelerare aveam niste rezonante infricosatoare in masina. Forjele au fost constante timp de 15-20 min cu regimuri de 4500-6500 rpm.
      In aceleasi regimuri cu alt ulei (M1 0W40 si M1 5W30) nu am patit asa ceva, indiferent de temp. exterioara.

      Comment


      • Gresesti iar, te uiti la varsta mea si crezi nu sunt in stare de nimic, este?dar e de inteles, altceva nu aveai ce sa zici.
        Faze cu cine se scuza se acuza sunt de mult apuse, de astea faceam cand chiar eram mic la 14-15 ani ca sa oftic pe altii.

        Octavian, ce folosesti acum in 1.4?
        sigpic
        !

        Comment


        • Originally posted by jonnie007 View Post
          Cred ca te alinti. Merge sareta si cu Dacia oil de n-are aer!
          Ba daca era vorba de vreun propulsor rafinat, puternic si eventual si pretentios...mai era loc de o invarteala in ulei nu stiu de care. Dar...e vorba de niste motoare din generatie cu Preda Buzescu...si astea stranse de gat. Ce te face sa crezi ca in cutia aia de Elf nu e tot Dacia oil?



          Sent from mobile
          Exact! Suntem tentati sa luam ulei cat mai bun si implicit scump, sa facem reviziile mai devreme, etc.
          Dar cand te gandesti ca un motor de Logan functional e 500 de euro cu tot cu montaj, chiar ca te pufneste rasul. ))
          M-am uitat si eu in cartea de intretinere, si daca te iei dupa ce scrie acolo, ar trebui sa facem reviziile la 7500 in loc de 15.000 in mai multe situatii:
          -daca ai viteza medie mai mica de 30 la ora
          -daca mergi cel putin 5000 km in oras
          -daca mergi 5000 de km la temperaturi peste 30 grade
          Pai toate 3 se cam aplica la multi care mergem in orase aglomerate...

          Originally posted by Octavian View Post
          Eu am spus de mai multe ori ce am patit cu DaciaOil (nu e vina uleiului) rulat numai 2500km (motor rulaj undeva la 60000 km) am reusit in cateva forje (era vara si cald) sa il fac varza/apa/sa nu mai tina pelicula, in sensul ca nu mai puteam tura mototul mai mult de ~4000 rpm, facea foarte urat, in decelerare aveam niste rezonante infricosatoare in masina. Forjele au fost constante timp de 15-20 min cu regimuri de 4500-6500 rpm.
          In aceleasi regimuri cu alt ulei (M1 0W40 si M1 5W30) nu am patit asa ceva, indiferent de temp. exterioara.
          Daca vina nu e a uleiului, atunci a cui e? A soferului? Pe bune 6500 ture? Prinde Loganul 6500 ture in afara de situatia in care il turezi in gol?
          Last edited by anto84; 4 March 2016, 23:56. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Probabil nu ai auzit ca loganul are treapta 2 si 3 si remapare care anuleaza limitarea de turatie.

            Comment


            • Ce Tip De Ulei Folositi?

              Adevarul ca la 6500 de ture face "ravagii"! Ia dreaq foc tinicheaua.
              Fratilor...e Logan, nu Saleen!


              Sent from mobile
              Last edited by jonnie007; 7 March 2016, 02:40.
              Keep walking...

              Comment


              • Pai ce facusi bre? Ti-ai luat mercedes nou si ii cumperi tu uleiul? Lasa-i pe astia care stiu cu ce sa mananca sa faca treaba. Mergi si baga banul. Foaie verde de cicoare baga banu cat esti mare

                Comment


                • Dupa 3 schimburi cu Elf 5w40 (nimic de reprosat), in vederea urmatoarei revizii mi-am comandat Ravenol vst 5w40 (are si norma RN), care para sa aiba un "pedigree" mai bun.
                  Pentru 25 lei la 4 litri, diferenta intre cele 2 uleiuri am zis ca merita sa incerc si mi-am propus sa fac macar 2-3 revizii cu acesta.
                  ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                  Comment


                  • Pedigree mai bun ca Elf? Ma indoiesc....
                    ELF pune ulei in masinile de formula 1 de vreo 45 de ani.
                    N-ai sa vezi nicio diferenta. Unica diferenta se vede pe circuit si la turatii mari.
                    Eu de ex folosesc in Porsche mobil 1 0w40, cum zice producatorul. Nu face fata pe circuit, adica trebuie schimbat dupa o sesiune (odata cu anvelopele). Daca vrei mai tare, pui motul ester si schimbi la 2500 rpm
                    Aruncati banii pe fereastra pe niste idei preconcepute. Si in motorul de Logan care n-are moarte nici daca schimbi uleiul la 50.000.

                    Comment


                    • Foarte adevarat......insa unii merg cu turatii mari/sarcina mare in fiecare zi, de asta poate vror ceva mai bun.....si chiar pun

                      Motul ester ( 300V) nu e chiar ce pare, nu rezista 8-9000 km la stilul meu; deja de la 3000 km il simt subtire la 4000 rpm, mai ales la temp >15 grd

                      Dpdv acesta as alege oricand Mobil 1 0w40 peste orice alt ulei premium/mediu......nu ma refer la cele de nisa; nu inteleg de ce se agita unii atat cu uleiuri facute de blenderi cu nume colorate cand M1 0w40 are un raport exceptional pret/calitate/ adresabilitate cel putin in Romania ; il gasesti pe toate drumurile iar la date tehnice nul intrece mai nimic din gama premium/mediu


                      P.S uleiul de top la Motul nu mai este gama "300v"

                      Comment


                      • Ce sa faca? Sa nu reziste intr-un motor de logan 8000-9000 km? Poate nu rezista in regim de circuit 8000-9000 km. Il simti "subtire"?
                        Noroc ca rezista la astia cu masini sanatoase, cu sute de cai si agitate cu 100% peste ce a facut fabricantul si nu rezista la un logan 1.6. Lol.
                        De unde le scoateti fratilor?

                        PS: si care-i gama de top acum?

                        Comment


                        • Eu cand am luat masina din Olanda (laguna 1) avea istoric pana la 150000 km. Facute la Renault cu 10w40 Elf. Perioada 98-2010

                          Comment


                          • Depinde de constructia motorului ; un exemplu pt tine, motorul meu de 8V nu are culbutori hidraulici si nici macar cu role; pe langa asta, arborele cu came nu este calit special sa reziste la stress - doar e masina low cost

                            Pt motivul de mai sus, e nevoie de un ulei deosebit de ce I-ar trebui de ex, unui Porsche/ audi /bmw/Honda pt ca respectivele motoare au alte tratamente ale arborilor cu came, vilbrochen etc.....


                            Nu inseamna ca daca uleiul "rezista" in Porsche ( nu mai vorbim de Honda/mitsu/ Toyota care merg cu vascozitati xxw20) care are tratament special al pieselor va rezista si in motorul low cost de logan;


                            Din cauzele de mai sus, se construiesc motoare cu tolerante ff mici care merg cu uleiuri cu vascozitati 0w15.....acestea au tratament special al pieselor si rezista; acelasi ulei pus intrun motor de generatie mai veche nu va face nimic


                            Vis a vis de 300v eu vorbesc din ce am probat pe motor, nu neaparat din cele citite....apoi cele constatate practic mi-au fost confirmate de cele citite

                            Este doar o parere.....fiecare e liber sa puna ce doreste, mie imi convine placa cu "elf evo....."



                            P.S NISMO este cuvantul magic

                            Comment


                            • Motorul tau cu 8v are role daca vorbesti de 1.6 mpi.
                              Gama de top la Motul este acum acel Nismo ? cred ca este un 300v cu numele schimbat!
                              Last edited by prometheus; 11 March 2016, 12:16.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Motorul meu 8v 1.6 mpi are culbutori clasici...fara role
                                La celalat 16v din 2006 au role...

                                Spre deosebire de unii de aici eu vorbesc pe ce stiu

                                Daca insisti pe aceasta tema, iti caut o poza cu capacul culbutorilor scos si o postez

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google