TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mitosu View Post
    dr_mke acelasi nepriceput adica eu, am pus discuri trw care inca sunt pe masina si vor tine sigur 3 seturi de placute, fiind deja la al 2lea.

    asta cu rodajul e poveste eu am mai spuso odata cati din cei ce cumpara o masina de noua ii fac si rodajul la discuri corect sau cand schimba discurile.
    Cand eu am cumparat masina de noua din reprezentanta discurile si placutele erau calcate.

    Eu recunosc ca am stricat un set de Premier in vreo 200km. Le-am pus, am mers incet vreo 200 km cat am crezut ca este suficient pentru calcat si le-am luat la pedale.
    Au facut fisuri pe mijloc si scoteau un zgomot de ma dadeau afara din masina. Asa m-am ales si cu niste santuri in discuri care nu mai pot fi corectate.

    Rodajul corect al franelor are o importanta mai mare decat va puteti imagina sa crede vreodata.

    Comment


    • S-ar buli ele si discurile originale cu care vine masina, numai ca lumea o lasa incet, nu forteaza, ca masina e in rodaj.
      Loganul are frane proaste din proiectare, pot fi putin imbunatatite punand discuri si placute mai bune. Cine vrea mai mult, sa schimbe masina.

      Comment


      • Da, de proaste ce sunt din proiectare au coborat aia de la AMS de pe grossglockner in frana si pe liber si au ajuns intregi jos.
        Masina franeaza in distante similare cu altele din clasa ei si rezsita la tavaleala cam tot la fel.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Pacat ca pe E85 franeaza prost. Senzatii asa proaste referitor la franare am mai simtit cu Cielo, ca si alea aveau frana pe spate moarta, de noi.

          O fi masina facuta doar pentru Grossglokner, Stelvio....

          Comment


          • Eh, pune si tu mana si desprafuieste sabotii, degripeaza regulatorul si o sa franeze bine.
            Loganul are aceleasi frane ca jumate din gama renault (diametre discuri, etrieri ca la clio2, kangoo 1 ca exemple) si nu se plange nimeni ca alea franeaza prost. A mea are ABS, si in afara de discuri uzate nu a avut nici o problema. Masina daca vrei sa mearga bine se intretine, ceea ce nu se face la romani.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Eh, pune si tu mana si desprafuieste sabotii, degripeaza regulatorul si o sa franeze bine.
              Facut asta. Facut si verificare tren rulare recent, intr-adevar rezista la tavaleaza de vreme ce pivotii sunt ok si la 97k.
              Doar ca ea de noua nu poate prea mult. Cica la cati bani dai, atata ai.

              Comment


              • Ok , m-am lamurit . Vreau si eu parere din partea celor care au etrieri de van . Ce tip de disc imi recomandati ?
                Trw ? Ate ? Si Brembo imi face cu ochiu dar sunt in dubii ca actualele Easycheck PVT m-au tinut 35.000km (inca merg cu ele , aveau o bataie , si mai nou sunt si ovalizate , ultima problema datorata mie ) . Fac referire la discuri 260mm .

                Multumesc

                Comment


                • Eu am 35.000Km cu discuri ATE normale. Si cred ca mai merg inca pe atat.

                  Placutele sunt OEM de fabrica, dupa cod FER188 as crede ceva Ferodo. Vreau sa pun zilele astea niste placute ATE, desi alea OEM nu necesita schimbare din cauza uzurii. Le schimb eu pentru ca la cald huruie.

                  Unul dintre discuri a trecut dupa ~ 4000km si pe la strung pentru rectificare. El nu a avut nimic saracul dar am avut butucul stramb si prin frane in 4000km am reusit sa-l ovalizez un pic. La strung s-a luat cam 5% din uzura normala a discului. L-am repus pe masina si de 31.000km nu am nici o problema.
                  Last edited by madhorsefuzzy; 11 June 2013, 10:47.

                  Comment


                  • Dar butucul ?
                    sigpic

                    Comment


                    • Butucul a fost schimbat cu unul nou acum 31.000km. Evident si cu rulment nou pe el.

                      Altfel degeaba rectificam discul.

                      Comment


                      • Am schimbat si eu azi discurile la 61000,cu ferodo si plaute frana ferodo SL.Sper ca am facut o alegere buna

                        Comment


                        • cu placutele de frana Sl nu cred ca ai facut o alegere stralucita, cel putin eu am fost foarte dezamagit de franare dupa ce se incalzesc.... acum am pus aceleasi discuri ca si tine cu placute ferodo premier sport si chiar franeaza.... nu stiu cat o sa tina discurile dar momentan sunt foarte multumit de cum se comporta masina la franare, mai ales dupa a 3, a 4 franare succesiva....
                          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                          Comment


                          • Frana trebe sa prinda bine la prima pedala mai grava in trafic, astea sunt cazurile mai des intalnite decat 3-4 franari succesive (astea sunt mai mult teste, nu situatii reale) si frana prinde foarte bine.
                            Nu toata ziua mergi pe Transfagarasan.

                            Comment


                            • mda, depinde unde locuiesti.... daca stai ca mine in zona de munte o sa franezi de-ti sar capacele, mai ales daca esti mai greu de picior, si atunci o sa vezi cata nevoie ai si de a 3 ,a 4 pedala
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment


                              • Poti sa stai si pe perete. Frana trebuie sa prinda de la prima pedala!
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google