TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Bugsy004 View Post
    Mulțumesc de sugestii.
    Am găsit discuri ATE la 275 lei ambele și plăcuțe tot ATE la puțin sub 100 lei.

    Offtopic:
    De ceva vreme în mers atunci când deschid geamul se simte în habitaclu un miros ușor de benzină, am verificat la motor și nu se vede nimic... dacă închid geamul mirosul nu se mai simte, de la ce să fie problema?
    Poti avea ardere incompleta in vreun cilindru.

    Comment


    • Am o intrebare ca tot se discuta despre frane. "meseriasii" (cu cel mai mic M) de la Autoporand mi-au umplut bidonul cu ulei de servo cat a incaput in el. Abia azi am vazut ca e mult peste maxim. Ma gandeam sa mai scot din el. Poate provoca ceva deranjamente?

      Comment


      • Uleiul de servo sau lichidul de frana?

        Comment


        • Ulei de servo.

          Trimis de pe al meu SM-G355H folosind Tapatalk

          Comment


          • ala trebuie sa aiba si niste aer sub dop, ca se incinge si deci se umfla...
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Stie cineva ce discuri se potrivesc pt un laureat dci din 2007 ....?ce dimensiuni..stiu ca sunt ventilate .

              Comment


              • Salut baieti
                Va rog sa ma ajutati sa aflu ce discuri (dimensiuni, ventilate sau nu, etc) am si eu pe masina. Loganul meu este un Prestige 1,6 16V, are ABS,an de fabricatie 2008, cumparat februarie 2009. Nu va suparati dar nu prea ma pricep.

                Tamburii/ sabotii pe spate, tot asa sunt de mai multe feluri? Pot afla de care sunt inainte de a-i demonta?

                Mulțumesc anticipat.
                Last edited by danrogo2001; 5 May 2016, 11:16.

                Comment


                • slim_daddy40 - ai ventilate de 259
                  danrogo2001 - discurile de frana sunt 259 ventilate cu 20.6 grosime, sabotii pe spate sunt aceiasi din 2004 pana s-a terminat productia la ph2, adica 203 cu 38-39 (cat spune fiecare producator)
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Discuri-259 mm ventilate, merg si pe dci si pe 1.6 16V.

                    ups, s-a raspuns deja.

                    Comment


                    • Multumesc pentru raspunsurile rapide. Avet idee de ce pe un spray (K2PRO) cu vaselina pe baza de cupru zice ca nu se foloseste la sisteme de franare cu ABS?
                      Eu l-am cumparat tocmai pentru ca citisem pe undeva pe forum ca se recomanda pentru ungerea arcurilor pe la sabotii de frana, a etrierilor. Ma gandeam sa dau si pe butuc sa nu se mai fie asa ruginit.
                      Attached Files
                      Last edited by danrogo2001; 5 May 2016, 14:08.

                      Comment


                      • pe suprafata de asezare a jantei da, in interiorul tamburului de frana nu!
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Azi mi-am masurat si eu discurile de frana si surpriza, pe exterior am uzura aproximativ 2 mm si pe interior 1,5 mm. Deci 20,6 - 3,5 = 17,1. Am inteles ca latimea minima a discurilor ar fi 17,7 mm.
                          Care ar fi fost riscurile daca se mai mergea asa cu ele?

                          Pe suprafata aia ruginita nu se poate da atunci cand este discul nou cu vaselina pe baza de cupru, ca rezista la temperaturi foarte mari (1000 de grade), sau este pericolul sa sara totusi pe disc si aleluia franare?
                          Attached Files
                          Last edited by danrogo2001; 5 May 2016, 21:44.

                          Comment


                          • Nu se masoara asa.
                            Pune un micrometru pe disc, dupa aia vorbim.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Da, pai neavand micrometru, am folosit un subler si am masurat cu ajutorul tijei de adancime diferenta fata de buza dupa care am scazut din total.

                              Comment


                              • Buza aia nu e un reper corect, din cauza ruginei; de aia, zic.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google