TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    Lichidul de racire este recirculat de o pompa; in cazul lichidului de frana nu poate fi vorba despre recirculare.
    Asta voiam sa subliniez.

    Am vazut recomandari de schimbare la 4 ani, nu la nr de km.
    2 ani.
    Last edited by mr.K; 30 March 2016, 13:40.

    Comment


    • Originally posted by anto84 View Post
      Cat de usor ar trebui sa functioneze pistonul? Ca a fost nevoie de apasare serioasa ca sa intre la loc cand am schimbat discurile si placutele.
      Apropo, am cam 200 km cu discurile noi si inca nu prea imi place cum franeaza masina, probabil mai trebuie asteptat. Nu prea i-am dat franari bruste inca, dar am vazut ca incepe sa scartaie iar la franare mai serioasa, asa cum facea si inainte cu discurile vechi, care ar fi motivul?
      Discurile sunt brembo pline iar placutele trw 1648.

      Desfaci capacul vasului, iar apoi trebuie sa poti apasa cu degetele mari pe pistonas. Daca nu poti din prima, folosesti presa sa apesi, pui un opritor in etrier, faci pedala sa iasa pistonasul, iar il apesi cu presa. Daca dupa 2-3 incercari din astea tot vezi ca te chinui tare cu presa, inseamna ca e o problema ce trebuie rezolvata : garnituri si/sau pistonase noi.
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • Mai baieti ,voi cum faceti aerisirea la franele de logan ,daca conteaza motorizarea spun de acum ca este 1.5 dci cu discuri pline ! Am auzit ca aerisirea trebuie facuta sub presiune ,cum a facut domnul Streulea ca sa elimine in totalitate aerul de pe conductele fata care ba o ia in sus ba in jos ) ! Eu am sunat si la servis autoizat dacia si mi s-a spus ca la ei aerisirea se face normal ,fara nicio "scula" ! Si mie mi se pare ceva normal sa poti sa-ti faci aerisire acasa,fara nu stiu ce scule...!


        Deci voi cum faceti aerisirea ?
        Daca o faceti dupa metoda populara(desfacand aerisitorul etc) ,se elimina tot aerul?
        Last edited by Al3x4nd7u; 30 March 2016, 23:38.

        Comment


        • Originally posted by Fanez View Post
          Chiar acum am verificat lichidul de frana cu o chestie speciala din service. E inca in parametri normali si are 9 ani si 5 luni.

          Trimis via Tapatalk
          Alt sinucigas ! Va mai si laudati !

          Comment


          • Originally posted by Fanez View Post
            ... Pe capacul de la bidonasul meu scrie "DOT 3 sau DOT 4". N-am gasit nicaieri sa scrie clar ce are din fabrica. Daca-l schimb, ar merge DOT 5? ... Au astia de la norauto oferta la schimbat lichidul de frana cu DOT 5 (daca o mai fi valabila). Ii cred in stare sa spuna ca n-are nimic dar nu pot sa ma bazez pe ce spune vanzatorul.
            Repet ca poate n-a fost vazut postul si inca astept raspuns.

            Trimis via Tapatalk

            Comment


            • Ideea este sa nu le amesteci- adica sa folosesti numai DOT4 cu DOT4, DOT 3 cu DOT 3....

              Poti folosi DOT 5.1 unde s-a folosit DOT4; nu insa DOT 5 din cauza problemelor higroscopice ( asta e pe baza de silicon din ce spun producatorii si are alt comportament fata de apa)

              La mine ( din 2005 ) a scris clar in caietul ei ca trebuie DOT 4.....eu am mai folosit si DOT 5.1 si apoi iarasi DOT 4 samd.....nu am avut probleme, nu mi-au curs garniturile insa nici nu l-am tinut mai mult de 1 an pt ca merg mult ( fac cam 40 000 km pe an )

              In acest moment am ATE racing....e foarte ok, ma pregatesc sal schimb impreuna cu pistonasele de pe spate

              Comment


              • Originally posted by Al3x4nd7u View Post
                Mai baieti ,voi cum faceti aerisirea la franele de logan ,daca conteaza motorizarea spun de acum ca este 1.5 dci cu discuri pline ! Am auzit ca aerisirea trebuie facuta sub presiune ,cum a facut domnul Streulea ca sa elimine in totalitate aerul de pe conductele fata care ba o ia in sus ba in jos ) ! Eu am sunat si la servis autoizat dacia si mi s-a spus ca la ei aerisirea se face normal ,fara nicio "scula" ! Si mie mi se pare ceva normal sa poti sa-ti faci aerisire acasa,fara nu stiu ce scule...!


                Deci voi cum faceti aerisirea ?
                Daca o faceti dupa metoda populara(desfacand aerisitorul etc) ,se elimina tot aerul?
                Eu am facut anul trecut in service, au dat la pedala de aveau febra musculara.
                Apoi anul asta am aerisit prin simpla "cadere libera" si rezultatul e ca tine frana beton, chiar mai bine ca dupa aerisirea doreilor din service care trageau la pedale ca disperatii de mai avea putin si cadea masina de pe elevator. Si a iesit destul aer ramas in instalatie dupa aerisirea mirobolantilor mecanici.
                Adica am pus furtunul la aerisitor, am desfacut aerisitorul si am tinut pana a curs lichid curat.
                Deci eu vorbesc doar din cazul meu, aerisirea prin simpla "curgere" mi-a mers perfect. Nu e cine stie ce fizica cuantica sau filosofie o banala aerisire.
                Aerisirea la pedala eu zic ca nu e cea mai eficienta, practic tot dand pedale ca disperatul e posibil sa "barbotezi" aerul din instalatie si il imprastii peste tot in particule fine.
                Last edited by anto84; 31 March 2016, 12:09.

                Comment


                • Multumesc mult ,acum am o dovada ca merge si fara asa zisele "scule" speciale !

                  P.S : si lichidul meu are 9 ani si frana merge foarte bine...sunt curios cat de mult se schimba cu inlocuirea lichidului si mai ales a discurilor! Si ar mai fi o intrebare! Daca schimb discurile si placutele sunt peste 50% bune,trebuie schimbate si ele? Sau astept sa se uzeze si dupa pun totul nou (discuri si placute )

                  Comment


                  • Discuri noi-placute noi.

                    Comment


                    • astepti sa se uzeze placutele, altfel risti sa-ti strice discurile.
                      discul nou va capata forma discului vechi, placuta nu va calca pe toata suprafata ei.

                      Comment


                      • Ideea e ca placutele si-au facut "fata" deja pe discurile vechi , daca le vei pune pe un dic nou exista riscul sa il strici.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Originally posted by 827sam View Post
                          Tu ai verificat lichidul din borcanas, nu din etrier. Vei avea o surpriza cand il vei schimba, daca il vei schimba vreodata.
                          Despre cum se verifica: http://www.automotive-service.ro/sfa...ul-de-frana-11

                          Originally posted by mr.K View Post
                          Antigelul din vas e deja recirculat de sistemul de racire.
                          Lichidul de frana e recirculat si ala, cand e capat de linie la roata?
                          Originally posted by IancuMIC View Post
                          Lichidul de racire este recirculat de o pompa; in cazul lichidului de frana nu poate fi vorba despre recirculare.
                          Alte detalii: http://citynews.ro/auto/secretele-lichidului-de-frana
                          Originally posted by Fanez View Post
                          Chiar acum am verificat lichidul de frana cu o chestie speciala din service. E inca in parametri normali si are 9 ani si 5 luni.
                          ...
                          Recomandare de schimbat intre 1 si 3 ani (maxim!)
                          Last edited by Fanez; 31 March 2016, 22:50.

                          Comment


                          • La ce cost mic are, chiar nu are rost sa faci economii la lichidul de frana.

                            Comment


                            • Azi am ramas socat ce discuri avea acest logan. Pe partea stanga placuta lasa doar o dunga subtire.
                              Nu am apucat sa fac poza si pe stanga pentru ca treceau masini. Daca o mai vad maine o sa fac poza!
                              Attached Files

                              Comment


                              • Si roata pe stanga....
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google