TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am facut rost de micrometru. Sambata le verific din nou.
    Pentru discurile ATE 24.0121-0106.1, placutele de frana ATE ce cod au?

    Comment


    • Marti am schimbat discurile de frana.
      Rulaj de cca 117 kkm, mai aveau cota de tocat, insa fiindu-mi timpul liber, mi-am zis sa trec la treaba.
      Ate cu ate.
      Au consumat: un set de placute originale, unul de Ferodo 845 si ultimul uzat partial de "origine". Istoric => link
      Imaginile cu placutele uzate => link

      Pozele cu cele vechi in atasament, uzate uniform. Au stat 3 zile in ploi,
      Peste 80% din rulaj este urban, drumuri scurte (pana in 5-7 km).
      Sunt convins ca, daca procentajul era mai mic, poate ajungeam la mult mai multi km. Mai mult temperez, incerc sa anticipez traficul.

      Am deja cca 50km cu ele, au inceput sa se imperecheze fain, franarea eficienta, inca nu am bruscat-o...
      Sunt curios si de comportamentul la uzura, pe termen lung.
      Attached Files
      Last edited by 77sky; 6 May 2016, 09:32.
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • Mai știi codurile produselor?
        Sa faci mulți km. ÃŽn siguranță.

        Comment


        • Placute de frana
          Discuri de frana

          Eu as pune mai repede placutele astea cu aceleasi discuri ATE.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Originally posted by 77sky View Post

            Am deja cca 50km cu ele, au inceput sa se imperecheze fain, franarea eficienta, inca nu am bruscat-o...
            Asa rapid? La mine dupa vreo 1000 km de la schimbarea discurilor am putut sa spun ca am ajuns la frane "beton".

            Comment


            • Dap, m-au surprins si pe mine
              Am ajuns la cca 95km, se simte din ce in ce mai mult. Franari moderate, frecvente.
              Discurile calde, incat aproape tii degetul pe ele, jantele incalzite (aliaj).
              Cel mai mult imi place ca a disparut senzatia aia de lipsa a franarii, lungirea distantei de lucru.
              Ce mai, e bine, franare eficienta, nu beton, asa cum scrii tu (ar fi cam exagerat acum), dar buna
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • Fostul proprietaral masinii mele a ales sa inlocuiasca discurile cu unele de provenienta low cost.

                Consecintele in videoclipul de mai jos.

                Urmeasa a fi inlocuite cu Brembo + Brembo.

                Dupa ani de experienta in montat schimbat discuri, placute si modificat frane, va spun cu siguranta ca Brembo sunt cele mai bune discuri !



                Masina este un Megane 3 Coupe cu discuri de 280. Bataie / abatere masurata...aproximativ 0.5-0.6 mm

                Comment


                • Deci recomanzi discurile Brembo pentru Logan. Vreau sa-mi schimb franele ca am senzatia aia de "lipsa de frana" si eficacitate chiar daca stiu ca daca bag piciorul in pedala ar bloca rotile. Totodata voi schimba si placutele + sabotii pe spate dar nu stiu ce firma si tip sa iau.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • Discuri Brembo, placute Brembo, saboti Brembo, ferodouri Brembo

                    Comment


                    • Originally posted by alessandro View Post

                      Dupa ani de experienta in montat schimbat discuri, placute si modificat frane, va spun cu siguranta ca Brembo sunt cele mai bune discuri !

                      Detaliaza ca este interesant - fara misto

                      Si eu am Brembo insa nu m-au dat pe spate....am brembo clasice, vroiam sa incerc Brembo max insa nu am auzit lucruri bune despre ele

                      Comment


                      • Pai ce sa detaliez. Daca sunt montate corect vor avea viata lunga. Sunt dure, au continut ridicat de carbon, suporta abuzuri...chiar incinse la rosu incandescent cu placutele corecte si racirea aferenta dupa ce au fost incinse.

                        Prin montaj corect ma refer la curatarea butucilor, verificarea planeitatii butucilor si strangerea prezoanelor la cuplu.

                        Comment


                        • Originally posted by alessandro View Post
                          Pai ce sa detaliez. Daca sunt montate corect vor avea viata lunga. Sunt dure, au continut ridicat de carbon....

                          Nu-i problema de montat corect la mine ;

                          Eu ma refeream la altceva; am auzit despre brembo max ca nu franeaza asa eficient la rece, trebuie incalzite tare inainte si abia apoi tin

                          Eu nu merg ca la cursele de indemanare.....merg in regim de viteza maxima mult sustinut, am nevoie ca discurile reci sa franeze perfect...fara sa trebuiasca sa le incalzesc intai....intelegi la ce ma refer?

                          Comment


                          • Atunci placutele conteaza mult. Sunt ok Brembo max...da.

                            Eu as alege Brembo lose cu ventilatie PVT

                            Comment


                            • nu cred ca gasesc la 260 (van) ce ai zis tu.....asta pt 16V; la 8V am de 280

                              Comment


                              • Si pt 280 gasesti. Sunt de megane ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google