Informatii utile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Informatii utile

    M-am gandit sa fac acest topic cu datele mai putin cunoscute dar utile posesorilor de logan.

    1. capacitatea medie de ulei motor
    - doar schimb ulei 3,2 l
    - si cu schimbare filtru 3,3 l
    Nivelul se va ajusta in functie de joja.
    Cheie pentru golire ulei - de 8 mm

    2. Capacitate ulei cutie de viteze
    3,1 l
    Ulei cutie: Dacia Extragear SAE 75W80, API GL5

    3. capacitate circuit franare
    - 0,5 l, SAE J 1703 şi DOT 4

    4. circuit de racire
    - Aproximativ 5,45 l, Glaceol RX tip D ... acesta se comercializeaza sub forma de antigel concentrat, proportiile de diluare fiind indifcate pe ambalaj sau sub forma de "lichide de racire" gata preparat care ofera protecţie până la - 25 °C ± 2 °C pentru ţările cu temperaturi scăzute şi temperate si protecţie până la - 40 °C ± 2 °C pentru ţările cu temperaturi foarte scăzute.



    Joc supape pentru reglarea la rece:
    - admisie 0,10 - 0,15 mm
    - Evacuare 0,25 - 0,30 mm (fara schimbarea supapelor)
    - Evacuare 0,20 - 0,25 mm (cu schimbarea supapelor)
    cuplu piulita reglas supape 9 Nm

    Diametru teava esapament 45mm

    Turatie ralanti: 752 +/- 40
    lambda 0,97 < <1,03

    Bobina aprindere:
    A comanda cilindru 1 si 4
    B comanda cilindru 2 si 3
    C +12V
    D necablat

    Bujii
    CHAMPION RC87YCL, sau SAGEM RFN58LZ
    distanta electrozi: 0,95 &plusmn; 0,05 mm
    Strangere: 25 pana la 30 N.m, Soclu plat cu garnitura


    Ordine injectie: 1, 3, 4, 2 (1 la volant motor)

    Ambreiaj
    Diametru exterior disc:
    - Motor K7M = 200 mm
    - Motor K7J = 180 mm
    Grosime disc: 7,6 mm
    Număr de caneluri: 26

    Cutia de viteze, rapoarte:
    - cuplu cilindru 14/59
    - 1 - 11/41
    - 2 - 21/43
    - 3 - 28/39
    - 4 - 34/35
    - 5 - 39/31
    - marsarier - 11/39
    - tahimetru - 22/18
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

  • #2
    Diametru discuri frana:
    - Motor K7M = 259 mm
    - Motor K7J = 238 mm

    Grosime disc: 12 mm
    Grosime minima disc: 10,6 mm. Cf. indicatiilor de service, discurile nu sunt rectificabile
    Bataie maxima discuri: 0,07 mm


    Grosime placute cu suport inclus 18 mm
    Grosime minima placute cu suport inclus: 6 mm

    Diametru pistoane:
    - Motor K7M = 52 mm
    - Motor K7J = 48 mm

    Frana spate:
    Diametru tamburi:
    - Motor K7M = 203,3 mm
    - Motor K7J = 180,25 mm

    Diametru maxim tamburi pentru inlocuire:
    - Motor K7M = 204,45 mm
    - Motor K7J = 181,25 mm

    Grosime ferodo: 4,6 mm

    Cilindru principal:
    Diametru 20,6 mm
    Cursa: 32 mm

    Diametru bara antiruliu: 24,5 mm
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Respect

      La cat sunt de afon (adica rau de tot... nimic nu stiu )... informatiile de pe acest forum vor fi baza intretinerii viitoarei mele masini (pe care o astept de 1 luna).

      Tot respectul pentru initiatorii acestui forum si pentru cei care cunosc Loganul si fac publice cunostintele lor.

      Comment


      • #4
        O intrebare: Tachetii se regleaza manual? Nu sunt pe presiune de ulei?
        Daca raspunsul este da trebuie sa ma pun bine cu taica -meu ca sa mi-i regleze cand o sa am nevoie.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #5
          Nu se regleaza.
          numar secundele

          Comment


          • #6
            Se pot regla tachetii pentru motorul Loganului sa fuga mai tare putin, dar se aude la relanti un zornait usor ca de tacheti. Cel mai bine ii reglezi in service, eu zic sa nu te bagi tu pentru ca daca tachetii sunt stransi prea tare masina nu mai trage, e diferenta mare.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Pai nu eu taica-meu. Si stie i-ti spun sigur sa regleze tacheti.(A reglat la mai multe tipuri de masini nu numai Dacii si mergeau perfect) Nu este mecanic amator este profesionist atat ca nu lucreaza ca mecanic auto si nu a mai umblat in Logane.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #8
                Daca zici tu ca se pricepe poate sa-i regleze.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Offf

                  Nu se regleaza tachetii! Nu aveti ce tacheti sa reglati!
                  numar secundele

                  Comment


                  • #10
                    Ia intreaba-l tu pe STI daca se regleaza tachetii, sa vedem atunci cine are dreptate.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #12
                      sper ca aici postez bine sa nu mai fiu trimis pe alta sectiune
                      deci in legatura cu filtru de polen care lipseste cu desavirsire din interior am obs in spate la consola locasu,si daca lam decupa ar merge un filtru de polen,dar ma intreb daca montam acest filtru se pierge ceva la garantie?!
                      filtre compatibile interior :
                      filtru renault clio3; cod : 7701059997
                      filtru mann ; cod : 1829
                      filtru purulator cod : c 18337
                      cam astea ar fi compatibile
                      astept ceva sugesti sau argumente
                      sigpic

                      Comment


                      • #13
                        Sper sa nu te superi, dar n-ai nimerit bine.
                        Uite aici: http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=429
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #14
                          cat ulei intra in 1.5 dci ?
                          Last edited by andrei; 27 October 2007, 22:04.

                          Comment


                          • #15
                            4 L fara schimbarea filtrului de ulei si 4,1 L cu schimbarea filtrului de ulei.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google