distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Atinge Dragos View Post
    Eu am stat langa mecanic in reprezentanta, deci depinde de firma. Daca nu aveam acces nici eu nu faceam la ei.
    Am facut kit distributie + kit accesorii la 980 lei cu manopera cu tot (fara pompa apa si fara placute), tot la 1.6 16v.
    Nu inteleg de ce nu ai schimbat macar cureaua de accesorii. Aia nu imbatraneste?
    Fulia de alternator avea joc?
    fulie la alternator de 1.6 16v cu joc . pai e fixa si din fier nu e cu cauciuc .
    la modelele mai noi cu servo electric s-a pus fulie cu frai ca la diesel
    Last edited by planetara; 10 April 2014, 00:00.

    Comment


    • Corect. Eu ma gandeam la fulia de la arborele cotit.
      Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by sergiu2010 View Post
        Fa un test de piata si mergi pe cine ia mai putin.Si sa ne spui si noua.Lucrarea o face un mecanic nu service-ul.Daca ai noroc te alegi cu unul priceput.
        salut sergiu

        am facut un studiu la preturi si aratau asa la pret(manopera schimbat kit distributie, kit accesorii si pompa de apa)
        Nesty-250
        Meridian Sud-310
        Dacoserv 370

        Pe cei de la nesty nu prea ii recomand ca am mai facut o distributie la ei acum cativa ani si nu mi-au placut stilul lor

        La meridian am facut aproape toate reviziile dar la ultima m-am certat rau cu ei si mi-au lasat un gust amar( erau in vizor ca erau aproape de mine )

        I-am ales pe cei de la dacoserv ca mi s-au parut mai profesionisti si am mai avut o experienta placuta cu ei....o sa revin cu impresii dupa

        Am ales aceste serviceuri ca puteau sa imi faca revizia in weekend ca in timpul saptamanii nu pot eu(as fii vrut la daciashop sa o fac dar nu lucreaza in we)
        sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

        Comment


        • Originally posted by Atinge Dragos View Post
          Corect. Eu ma gandeam la fulia de la arborele cotit.
          asa da.
          fulia de la arbore da semne de oboseala in general dupa a doua distributie .
          in functie si de cate socuri ia de la compresor ,vechime si norocul fiecaruia.
          eu recomand sa se inlocuiasca la 120 k, pt a nu avea surprize sa rupa cureaua de accesorii si sa pericliteze si distributia.
          solutia pt a lungii viata fulii de la arbore este sa se monteze o fulie cu frai la alternator.

          Comment


          • Testul pt accesori a fost ca am pus si eu si el mana pe role si pe curea si am vazut ca nu prezinta nici o denivelare, si am comparat cu ceva piese uzate ce aveau ei pe acolo.

            Dar, mersi de sfat, am sa tin cont si poate le schimb mai incolo.

            Momentan, dupa 240 de km masina e super cu noile dotari, nu am simtit nici un joc, zgomot, vibratie. Totul e ok, cel putin la fel de ok ca si inainte de operatia asta. Chiar am mers azi si oras si in afara, rpm intre 2000-4000, viteza pana in 120, totul foarte ok. Consumul nu s-a modificat, tot la 5.9-6 % a stat (ca si inainte).

            Cu banii clar ca am iesit ok per ansamblu. Revin curand cu ceva poze si deviz detaliat. Oricum, impresia mea e ca mai mergeam linistit cateva mii de km, sa zic pana la un 65000. Am schimbat ca sa ma simt eu mai relaxat, sincer. Mecanicu s-o uitat la distributie si mi-o explicat ca nu mai e intinsa ca lumea, insa nu am inteles cum si-o dat el seama de asta.
            Modus operandi:
            Se pun oamenii si desfac pe acolo. Eu intreb despre tensionarea curelei, de vreo 2-3 ori, imi zice ca nu e cazul de aparate, ca sunt gradatii si ca intinzatorul are o smecherie (pe care mi-o aratat-o pe contitech-ul nou inainte sa-l puna). Prin urmare, cand au dat jos si-a facut gradatii cu carioca pe cele 2 pinioane si cureaua noua a pus-o ca sa se potriveasca. La pipait mi s-a parut si mie ca era un pic mai intinsa (dar numa un pic ) decat originalul. Ah, si am remarcat cu surpriza ca pe pompa de apa originala chiar era gravat Renault iar pe cureaua veche era scris Gates. Le pozez diseara si postez pozele. La pompa de apa mecanicu a zis ca e plina de antigel uscat si ca nu e ok...eu ochiometric nu mi-as fi dat seama

            Comment


            • Să înţeleg că ai schimbat şi pompa de apă?

              Comment


              • Da, schimbat si pompa...

                Comment


                • Atunci chiar poţi sta liniştit! Baftă în continuare!

                  Comment


                  • Boala lor...pierde antigel pe la presetupa.
                    Unii dau / accepta schimbarea pompei, altii nu.
                    Io unu' merg pe schimbarea pompei de apa la fiecare schimb de distribuie.

                    Comment


                    • Exact asta o zis si el "pierde antigel la presetupa". Ma bucur ca se confirma unele chestii Mersi Kojak

                      Originally posted by Atinge Dragos View Post
                      Eu am stat langa mecanic in reprezentanta, deci depinde de firma. Daca nu aveam acces nici eu nu faceam la ei.
                      Am facut kit distributie + kit accesorii la 980 lei cu manopera cu tot (fara pompa apa si fara placute), tot la 1.6 16v.
                      Nu inteleg de ce nu ai schimbat macar cureaua de accesorii. Aia nu imbatraneste?
                      Fulia de alternator avea joc?
                      Apoi de cand m-au certat Dacia la telefon parca mi-i si frica sa le mai cer ceva
                      Da, undeva pe la 950 mi-a iesit si mie, doar ca includea distributie, pompa apa, manopera, deci strict pe partea asta tu poate ai iesit mai bine. Ma gandisem sa schimb macar cureaua de accesorii, am intrebat dar omu o zis clar ca nu e cazu. Dupa cum voi mai avea (sau nu) bani de dat pe masina probabil voi considera si chitul de accesorii, nu stiu inca...
                      Fulia de alternator: sincer, trebe niste detalii, pt ca nu stiu daca piesa care a scos-o si mi-a aratat-o el era acea fulie. Cum arata fulia de alternator? Piesa asta era o rola cam de 10 cm diametru, cu ceva cauciuc pe ea si care arata impecabil si a zis clar ca nu o schimba. Eu am crezut ca aia e 'fulia de alternator' si asa am scris in postul initial, dar poate ca nu aia e (scuzati lipsa de experienta). Daca ma insel, sariti cu opinii va rog.
                      Last edited by cb10; 10 April 2014, 14:20. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Era vorba de fulia de la arborele cotit, aia poate sa prinda joc, dar bine ca nu a fost nevoie sa o schimbi.
                        Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
                        sigpic

                        Comment


                        • Revin cu detalii despre pret, am acum devizul in fata:

                          Set curea distributie: 536.26 RON (Contitech CT1126 K1)
                          Pompa apa: 179.56 (Valeo)
                          Set placute frana: 143.78 RON (ATE)
                          Antigel concentrat tip D 3*1L: 69 RON
                          Bielete antiruliu: 50 RON

                          La asta s-a adaugat 65 de RON pentru demontare + sudare sistem esapament (era gaurita toba mica, in fata). La una dintre aceste elemente am avut 5% discount (nu stiu de ce ). Asa ca a iesit in total 1286, achitat 1290.

                          Am cautat putin pe net modelul asta de curea (CT 1126) si am constatat cu bucurie ca e folosit intr-adevar la modelele 16v atat la Logan cat si la Clio. M-am mai relaxat.

                          Fac indata pozele la piesele vechi si postez.

                          Comment


                          • Poze piese vechi

                            Se vede la pompa de apa antigel uscat, parca
                            Se vede si cum pe cutia de la Contitech scrie Renault Dacia.

                            Asa dupa ochii mei de incepator, as zice ca pompa de apa am facut bine ca am schimbat-o iar cureaua si galetii ar mai fi tinut cateva mii de km lejer.

                            Cele 2 capace de care mi-ati spus ca poate trebuie cumparate separat erau incluse in cutia de la Contitech.

                            Cu riscu sa ma repet, multumiri pentru toate discutiile de aici. M-ati ajutat enorm.
                            Rog un admin sa stearga toate pozele nerelevante si scuze daca am mai fost si off-topic uneori.
                            Attached Files
                            Last edited by cb10; 13 April 2014, 15:54.

                            Comment


                            • Am 48.000 km si 4 ani (luna asta, aprilie) ... la pretul de reprezentanta am inteles ca ma costa undeva la maxim 11 mil. (doar piesele) fara pompa de apa si manopera... prefer sa mai astept un an si voi schimba pe la 58 mii si 5 ani. Pareri pro / contra ?!
                              In cazul unui al III-lea razboi mondial, femeile ar primi puşti... iar bărbaţii puştoaice !
                              http://searchme71.blogspot.com/

                              Comment


                              • S-a discutat si para-discutat aspectu' asta de jdemii de ori pe toate paginilea astea.

                                Pe de o parte unii-ti vor spune ca poti sa mergi linistit pana la 58mii si 5 ani, chiar 6, iar
                                altii-ti vor spune ca mergi pe barba ta peste tot ce depaseste recomandarea 60mii km sau 4 ani.

                                Lamurit?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google