distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Role si curele. Doar ca iti e lene sa citesti, exista sute de posturi despre kituri pe topicul asta + milioane de informatii pe net.

    Ia cu poze.


    Last edited by mr.K; 30 September 2015, 15:17.

    Comment


    • Salut,
      Are cineva montata curea de distributie teflonata? Recent am montat la un service o curea Dayco teflonata si am inceput sa aud un suierat cand motorul trece de 1500rpm,iar de pe la 70 km/h nu se mai aude(o fii acoperit de zgomotul motorului in sine). Cel mai bine se aude la decelerare pana trece sub 1500rpm.De notat ca aceasta curea este mult mai rigida ca cea originala si mai groasa in exterior. Nu ma facut mai mult de 300 km cu ea.

      Comment


      • Am schimbat si eu distributia la al meu 1,6 mpi cu AC.Am mers cu ea 76000 pe o perioada de 5 ani.Am schimbat si kitul de accesorii si pompa de apa(erau cele originale ale masinii)
        Kilometrajul total este de 141 000 km.
        Pompa prezenta ceva scurgeri de antigel,rolele de la accesorii mergeau bine,putin problematica era cea cu intinzator care avea putin joc si arunca cureaua in afara.Pot apune ca si cureaua dupa 76000 si 5 ani arata f bine,dar nu se stie niciodata cand poate ceda...tot ce am inlocuit este de origine.
        Attached Files
        sigpic

        Comment


        • Unde ai facut schimbul si cat te-a costat toata distractia?

          Comment


          • Servis "de cartier",in jur de 100 ron...manopera.
            sigpic

            Comment


            • De unde ai luat piesele? Pe la semeringul de distribuitie te-ai uitat?Ma refer la cel de la arborele cotit..?

              Comment


              • M-am uitat la simering...nu era curs.Ai pm cu sursa pieselor.
                sigpic

                Comment


                • Salutare, am schimbat si eu distributia la logan 1,6 mpi in service dacia si am asa o nesiguranta ca ar fi chiar de origine deoarece cureaua avea scris pe ea cu ALB,pe cea demontata avea scrisul GALBEN in rest identica,Cutia continea cureaua si rola cu insemnele de origine pe cutie.
                  Va rog care cunoasteti sa imi dati un raspuns.
                  Din ce am citit si auzit at trebui sa fie cu scrisul galben cea de origine
                  Last edited by bibanu1001; 14 October 2015, 23:12.

                  Comment


                  • Nu se mai fac cu scrisul galben de vreo 3 ani...acum sunt toate cu alb.
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by misupepo View Post
                      ... Intrebarea mea este urmatoarea: trebuie sa schimb la masina kit distributie + pompa apa sau doar curea distributie. Am vorbit cu cineva de la magazinul Dacia de pe Pantelimon si mi-a recomandat ca pompa de apa sa o schimb la 120.000 km. Avand in vedere ca nu am nici o problema cu masina, ma gandeam sa schimb doar cureaua de distributie. Voi ce ma sfatuiti sa fac?
                      Mie mi-a crapat pompa de apa (cea din fabrica) pe la 98.000 si ceva. Eram pe A2. Rezultat: curea sarita, schimbat supape, chiulasa etc, transport cu platforma + reparatii = 2500 Ron (rotunjit). Sfatul meu de om patit, mai bine schimbi pompa de apa la maxim 95.000 km, chiar daca merge brici.
                      Last edited by Fanez; 15 October 2015, 09:41.

                      Comment


                      • Mersi frumos Dragman,mai spune mi te rog dupa ce se desface tamponul de la motor mecanicul a tot ridicat si coborat elevatorul ala de nu stiu cate ori,motorul fiind initial suspendat pe o,, capra,, dar pe urma a ramas fara sprijinul de sub baie.
                        Am rola intinzatoare sparta(ciobita) am vazut a doua zi sa fie din cauza asta?

                        Comment


                        • Nu are legatura una cu alta...probabil s-a ciobit din alte cauze.E rola noua?ale mele dupa 140 000 km nu aveau nicio ciobitura,doar santul pe unde a mers cureaua...
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by Fanez View Post
                            Mie mi-a crapat pompa de apa (cea din fabrica) pe la 98.000 si ceva. Eram pe A2. Rezultat: curea sarita, schimbat supape, chiulasa etc, transport cu platforma + reparatii = 2500 Ron (rotunjit). Sfatul meu de om patit, mai bine schimbi pompa de apa la maxim 95.000 km, chiar daca merge brici.
                            Depinde si cum a fost tensionata cureua daca distributia s-a schimbat la 60 000/
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Eu cred ca bine. Ar putea fi o cauza si asta dar nu este exclus sa cedeze pompa. Mai putin probabil sa fie tensionata prost din fabrica. Probabil d-aia se recomanda schimbarea ei o data cu kitul de distributie.
                              Last edited by Fanez; 15 October 2015, 15:18.

                              Comment


                              • Doar "mecanicii" recomanda asta, nu si renault.
                                Si generalizari de tip mie mi-a picat la 95000 deci doamene fereste sa depasiti inetrvalul asta me se par exagerate. Altii au 200 000 cu ele bine merci.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google