distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Le-am dat VIN-ul masinii si mi-au spus ca pozele sunt facute pe produse, deci ce voi cumpara. Eu nu stiam ca exista si varianta role din plastic. Multumesc de informatie.

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      Kilometrajul e un criteriu luat in calcul de catre producator din lipsa de alte posibilitati, mai edificator ar fi timpul de functionare al motorului.
      Doar ca nu e posibil de cuantificat, asa ca, soferul trebuie sa stie cum a folosit masina.

      60k km facuti in oras difera de 60k km facuti in afara. Daca stai la semafor, rolele alea tot se invart, implicit se uzeaza, chiar de kilometrajul nu indica nimic.
      Tot asa, in afara 10 km ii parcurgi in cateva minute, in oras mergi si jumtate de ora la o medie de 20 km/h sau chiar mai putin.

      La o masina ce face taximetrie, rolele alea se invart de cateva ori mai mult decat la o masina ce face curierat intre localitati, pe aceeasi distanta parcursa ca si kilometraj.
      Sa stii ca se poate, eu am vazut pe tester cate ore de functionare avea motorul meu atat in functionarea pe gpl cat si pe benzina. Nu stiu daca la restul arata, dar eu am vazut cand a fost pusa pe tester ca arata si orele de functionare, si mecanicul mi-a confirmat.
      Dar nu stiu in cata masura are relevanta acest lucru, ca doar nu o sa mergem cu totii acum la service sa facem test sa vedem cate ore de functionare are motorul. La un anumit interval de km sau de timp e mai practic.

      Am schimbat si eu distributia la 70k si aproape 4 ani fara cateva luni. Arata impecabil zic eu, mai puteam sa o tin lejer mai vre-o 10k. Pompa de apa a ramas cea originala care arata perfect si ea.(mecanicii mi-au spus ca nu pica pompa de apa la 1.2 si duce lejer 2 distributii) S-a schimbat cureaua si rola, care la fel era impecabila. La accesorii am schimbat doar cureaua de la AC+Servo. La alternator e alta curea care n-au avut-o si nici n-am gasit-o in alta parte. Dar nici cea veche nu arata rau si am convenit sa o las tot pe cea veche. Rola de la accesorii a ramas tot cea veche fiind intr-o stare buna si aceasta. Voi reveni cu poze.
      Am folosit tot piese originale luate din reprez. Garantie 1 an la piese si 3 luni la manopera.
      Am facut si revizia mecanica cu schimb de ulei si filtre. Uleiul l-am dus eu, filtre am pus de la ei de origine.
      Total am platit 814 lei. Am primit si ceva discount. La reprez Dacia in Arad. Eu unul am fost multumit.

      Comment


      • Originally posted by ciocan100 View Post
        Salutare, pt ca am 75.000 km si 5 ani cu loganelul meu urmeaza sa fac schimbul distributiiei, adica rola intinzatoare, curea distributie, pompa de apa, curea de accesorii si role. Am decis sa cumpar online de pe piesenet si am transmis un mail pt a-mi spune ce pachet de distributie se potriveste pt masina mea. Mi-a raspuns, pachetul de 725 lei.

        Nedumerirea meste urmatoarea: rolele de accesorii la masina mea sunt din metal (se vad clar) iar cele de pe piesenet sant din plastic si ma intreb cum de sunt originale? identice cu echiparea de fabrica asa cum scrie pe site?

        Va multumesc anticipat!

        Domnule Silviu, am rugamintea la dumneavoastra sa ma intrebati pe mine sau sa veniti la sediul magazinului, pentru a vedea produsele comercializate de PIESENET.RO, inante de a face orice fel de afirmatie sau postare despre produsele comercializate de noi!

        In primul rand rolele kit-ului de accesorii la care faceti referire, cel din pachetul de 725.00 ron, SUNT metalice, NU SUNT din plastic!

        Dumneavoastra m-ati intrebat:

        "Buna ziua, va multumesc, mai vreau sa va intreb care este diferenta dintre cele doua pachete, cumava rolele de intindere a curelelor la pacetul de 725 sunt diferite, adica intinderea curelei se face ca la diesel cu intinzator?

        Cu stima!"



        Eu v-am raspuns ca toate piesele din pachetele respective difera si v-am rugat, sa vizualizati pozele, deoarece sunt facute pe produse, iar aceste poze va informeaza ce primiti fizic acasa, sau ridicati din magazin, si sa va faceti o idee despre versiunea de piesa cu care este echipata masina, si nicidecum din ce materiale sunt confectionate piesele!!!

        Atata timp cat noi va garantam si certificam piesele ca O.E. ar trebui sa ne intrebati sau sa veniti sa vizualizati piesele, inante de a face o afirmatie, eu consider ca asa e normal si firesc!!!

        Cu Stima!
        Last edited by vitriol; 23 March 2015, 09:56.

        Comment


        • In mod incredibil, din 2010 si pana in ziua de azi fabrica mai decide sa schimbe cate ceva in definitia tehnica a pieselor de schimb.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Guys, am schimbat si eu azi distributia.Logan 1.4-2010-51.000km.
            Distributie:curea+rola=700lei.
            Curea alternator+bujii~260lei
            Placute frana =175lei.

            ~1100lei in total cu piesele lor, piese Reno si nu Motrio.
            Mi-au spus ca motorul asta nu se incadreaza la promotia de distributie.

            Comment


            • ce frumos asa preturi mici...

              Comment


              • Cu banii astia imi luam un motor...eu am dat 150 de lei pe curea si rola koyo si 50 pe cureaua de accesorii,de uzina

                Comment


                • bun pret. eu am dat 1400 acu un an si ceva, strict tot ce era legat de distributie (pompa, role, curele), km nu ii spun ca mi-e rusine, sub 50 de mii dar depasisem discret termenul de 4 ani. dupa demontare s-a dovedit ca nu se impunea in nici un fel schimbarea, piesele putand sa mai reziste inca o data nr km parcursi. deci distributia pusa de fabrica cred ca merge tinuta 80 de mii de km, mai ales daca ii faci extraurban pe cei mai multi

                  Comment


                  • Daca nu depasesti 6-7 ani, te duci lejer 100000 km.
                    La taxi benzinare nu schimba sub 140-160000 km distributia.

                    Dar asta e grija exagerata, e de inteles intr-un fel, dar tot exagerata ramane grija )

                    Mult 1100 lei resp 1400 cu tot cu pompa.

                    Comment


                    • Mi-au spus ca motorul asta nu se incadreaza la promotia de distributie.
                      Cand ti-au vandut masina cu motorul de 1.4 cu alt intinzator, ti-au comunicat ca nu te vei incadra in nicio promotie? Sigur ca nu.

                      Abia in Regulamentul promotiei scrie doar Logan/Sandero 1.4 la general, dar pun un cod de kit.




                      Niste hoţi.
                      Last edited by mr.K; 24 March 2015, 09:23.

                      Comment


                      • Am si eu o mica nelamurire si poate ma ajutati voi pentru ca sincer nu ma pricep.
                        De la schimbul de transmisie am parcurs vreo 50km si am gasit ceva suspect in compartimentul motor, poate imi puteti explica daca e normal si daca trebuie facut ceva.

                        Deci vasul cu lichid frana e acoperit de un lichid negru, s-a si scurs putin pe componentele de sub el.
                        Si componenta aceea curbata aflata intre vas antigel si radiator, atasata de bloc motor, la fel, pe la furtunul mare s-a scurs un lichid maroniu.
                        Attached Files

                        Comment


                        • prea mult lichid de frana si cand au pus capacul a curs peste tot... parerea mea. probabil acelasi lucru si la antigel.

                          Comment


                          • Rolele de accesorii si rola de la distributie la 1.216v sunt acum din plastic.
                            Cand am facut distributia in 2014 (masina fiind din oct. 2009)rola de la distributie era din metal ,cele de la accesorii nu stiu exact daca erau tot metalice.
                            Intre timp producatorul in speta Ina, a hotarat din diverse motive sa le faca din plastic,iar acum acesta este originalul,Ina fiind furnizorul pt. acest tip de motor,iar curelele au ramas aceleasiayco pt. distributie,si Hutchinson pt. accesorii(alternator,si cea pt. a.c. si servo)la fel ca cele din prima echipare dar atentie cu scris galben pe ele sunt acum nu alb cum au fost.Deci rolele sa fie Ina si sa scrie Ina foarte mic chiar pe buza lor(pt. a evita contrafacerea cred)
                            un coleg cu 1.216v din 2014 logan 2 are rolele de accesorii bineanteles din plastic.
                            Asa a fost in 2014 la reprezentanta.Daca acum s-a mai schimbat ceva sa ne lamureasca cu detalii domnul cu piesele care le vinde si pe net.

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              Abia in Regulamentul promotiei scrie doar Logan/Sandero 1.4 la general, dar pun un cod de kit.
                              Conform Regulamentului promoţiei, chiar dacă nu te încadrezi la codul specificat în cazul distribuţiei, tot beneficiezi de o reducere de 20%.
                              Probabil că au "uitat" să i-o mai aplice...

                              Comment


                              • Probabil că au "uitat" să i-o mai aplice...
                                Sau i-au aplicat-o si de aceea l-a costat "doar" atat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google