Schimb Ulei Dacia Logan 1.0 SCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumesc mult pt informatii !!!
    Intr-adevar , vad ca e sub motor filtrul, deci nu aveam cum sa il vad fara sa ma bag sub masina, si cred ca trebuie si scutul dat jos....

    2.3 l ulei ??? ))) parca e TICO... [oricum o sa ma uit pe joja ca sa ma orientez la cantitatea de ulei... dar ma asteptam la 3 - 3,5 l pt ca are lant de distributie ]

    Va anunt peste o saptamana cand il schimb cum a decurs operatia...

    L.E. Vad ca in carte codul motor este B4D-B4 ... iar pe fisa cu cantitatea de ulei este B4A ....
    Last edited by phenom; 23 October 2017, 17:05.

    Comment


    • #32
      E B4D400 același cu B4A, fă-ți cont aici

      https://www.dacia.ro/conectare-inscriere.html

      și ai și fișa de întreținere
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #33
        La mine nu mai apare fisa de întreținere în noul cont my dacia.

        Comment


        • #34
          Azi am cumparat filtrul de ulei [ de filtru imi era cel mai frica sa nu se gaseasca greu ... Uleiul il pot lua de oriunde ]

          Am intrebat la magazin si din programul lor a iesit acelasi cod ca cel de mai sus, din fisa ... Si anume : 82 00 768 927
          a costat 20 ron, este in cutie de renault din aceea gri, si filtrul este identic la culoare/ inscrisuri cu cel de logan 1.4 [bleu marin, cu scris auriu]

          Mi-a zis vanzatorul ca acest filtru se vinde [se potriveste] si la dacia duster cu motor diesel. [chiar scria cu markerul pe cutie 'duster' ] . Nu vad ce legatura are 1.5 dci cu 1.0 benzina , dar .... Vedem la montaj daca o sa se potriveasca...

          Numai bine !
          Last edited by phenom; 26 October 2017, 20:33.

          Comment


          • #35
            Originally posted by aris86 View Post
            La mine nu mai apare fisa de întreinere în noul cont my dacia.
            La mine apare tot,chiar si montajul accesoriilor luate de la ei.
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • #36
              Originally posted by phenom View Post
              Azi am cumparat filtrul de ulei 8200768927


              Mi-a zis vanzatorul ca acest filtru se vinde [se potriveste] si la dacia duster cu motor diesel. [chiar scria cu markerul pe cutie 'duster' ] . Nu vad ce legatura are ..
              Asta e legătura:
              Attached Files
              Last edited by t0rquemada; 26 October 2017, 21:44.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #37
                joja fiind prinsa de capacul de ulei, cum se verifica uleiul la 1,0 sce? stergi joja si infiletezi capacul la loc apoi scoti si verifici sau doar pui capacul fara sa infiletezi?

                Comment


                • #38
                  Mi se pare logic sa o infiletezi la loc, ca sa ajunga la adancimea necesara...
                  Eu asa verific uleiul. Sterg joja, infiletez capacul la loc pana la capat, si il desfiletez din nou si "citesc "
                  Datorita acestor "sucituri", citirea pe joja nu are precizie 100%... dar cu toate astea, mie mi se pare ca acum, la 9000 km, a scazut putin nivelul pe joja, e cu vreo 3mm sub maxim. Oricum nu imi fac probleme .

                  Comment


                  • #39
                    Ce ulei imi recomandati pt 1.0 sce ?
                    Dacia sau ELf ? Banuiesc ca cel mai potrivit este 5w30 ...

                    Comment


                    • #40
                      Schimbat ulei motor Logan 1.0 12v 2017 - 9900 km [ trebuie dat jos scutul motor]
                      Filtrul de ulei intr-adevar este cel de Duster, cu codul de mai sus... merge cheia de filtru de la 1.4 . Filtrul este sub motor, chiar langa busonul de ulei.
                      Scos 2,6 L de ulei din motor . Uleiul vechi era cam la jumate pe joja.
                      Bagat cam 2.7 L ulei , cu tot cu filtru, si este pe maxim [inainte de a porni masina]. O sa mai verific peste 1-2 zile nivelul. Cheia de buson de ulei este cea veche de la 1.4 , patrat de 8mm.
                      Totul a decurs bine, nu este greu...
                      Ulei folosit : Dacia 5w30

                      Comment


                      • #41
                        Dupa vreo 2 zile si cateva sute de km, am verificat uleiul dimineata inainte de pornire. Era aproape pe minim.... Asa ca am completat inca 400 ml , ca sa ajung la 3l de ulei in motor. Acum este pe maxim pe joja. Mai verific in cateva zile...
                        Pana la urma , se pare ca a avut dreptate del de la magazinul de piese auto de unde am luat filtrul, si care mi-a zis ca lui ii da in program ca intra 3 l de ulei in acest motor.
                        E foarte greu de citit joja la aceasta masina .... se murdareste pe canalul pe unde intra si de fiecare data verific de 3-4 ori , pana ma conving....

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Costi-bc View Post
                          3.7 litrii intra si 20.000 km/1 an cred ca va da producatorul.
                          eu la-s schimba la 10.000/an
                          De ce in fisă masinii scrie 3l si la revizie baga 3300/3400 ml?

                          Comment


                          • #43
                            sa mai plezneasca vreun simering...

                            Comment


                            • #44
                              Mie mi-a bagat 3 litrii nu 3,3-3,4. Sau mai bine zis atât mi-au facturat

                              Comment


                              • #45
                                Sunt curios care este consumul de ulei la acest motor. Al meu a consumat 570 ml la 5300 km din care aproximativ 4500 km efectuati in Bucuresti

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google