If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
la daciaservice au scule pneumatice nu scot la muschi suruburile, asta e jmecheria ... cine poate .. oase roade ... daca nu va place mecanica mergeti la service Renault. platiti revizia cit face > 300 ron ... asta e, dacia ati vrut dacia aveti, ...
data viitoare fiti atenti unde dati banii vostrii munciti ... cine ia muncit..
OK M-am lamurit de capacitatile dv de a raspunde la niste intrebari....daca nu sunteti in politica, aveti foarte mari sanse cred acolo.....De misto toti suntem buni...era vorba acolo de acel semering de la cutia de distributie...nimic nu ati raspuns acolo....eu v-am intrebat cat e ceasul, dv raspundeti...azi e joi. am inteles.....si scuze de deranj....
Apropo sculele acelea pneumatice le folosesc si la spargerea asfaltului?
Era problema cu pinionul Sinterom, de aceea picau simeringuri de distribuție la motoarele 1,4-1,6mpi
Ma mir ca si 1,0sce are probleme cu acel simering. Urat cei de la Renault care pun piese de proasta calitate din fabrica.
Adica dupa ce ca ne da gunoaiele lor de motoare(vechi, ramase prin depozit de la masinile Renault) , cum a făcut mereu pe Dacia vezi Dacia 1300, loganele toate , mai pun și ciurucuri de piese
Multumesc de raspuns. Eu nu m-am dus asa de departe sa identific si semeringul....ma gandesc ca poate fi si de la garnitura de la capacul de distributie...nu stiu...ideea e daca ma duc la ei o repara chestia asta pe garantie...eu dacă nu schimbam uleiul nu vedeam...sper sa verifice ce le spun...precis o sa ma intrebe cum am vazut, sper sa nu faca urât ca am schimbat uleiul..apropo masina are 40.000 km si la ei uleiul l-am schimbat la 29.800km...si am vrut sa nu-l mai duc 20.000 pentru ca m-i se pare mult de aceea l-am schimbat singur si oricum avea o culoare de vin negru...am spus mai sus amanunte...
Ma duc in 4 ianuarie si vad ce zic....eu zic ca vinovati sunt ei pentru ca au bagat ulei peste maxim si eu ca n-am vazut decat dupa vreo 500 de km si am scos surplusul...daca baga benzina sau antigel in baie trebuia sa creasca din nou, dar pe 18.000 de km parcursi nivelul a ramas acelasi.(de asta mi-a fost frica....dar nu a fost cazul)...
Hai sanatete si virtute ( ... stiti voi continuarea ... ) in 2021, eu intru la tura pe taxi, va pup scump colegii si prietenii, ne auzim la anu 2021, hai sa ne fie bine la anu ! Voi sa a fie
eu am avut aceeasi problema cu scurgerea pe la capacul distributiei, a inceput pe la 30k km, am rezolvat-o pe garantie. Acolo nu este garnitura, ai ca si la capacul chiulasei, silicon. Mie mi-au refacut etansarea, atat la capacul dusitributiei cat si la capacul chiulasei, Nu le spune ca ai schimbat tu uleiul, mergi la ei si intreaba-i de problema, nu au de unde sa stie ca ai schimbat tu uleiul.
defapt fiind la nivel, cred ca o sa li se para ciudat ).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment