Schimb Ulei Dacia Logan 1.0 SCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by george.sce View Post
    la daciaservice au scule pneumatice nu scot la muschi suruburile, asta e jmecheria ... cine poate .. oase roade ... daca nu va place mecanica mergeti la service Renault. platiti revizia cit face > 300 ron ... asta e, dacia ati vrut dacia aveti, ...

    data viitoare fiti atenti unde dati banii vostrii munciti ... cine ia muncit..
    OK M-am lamurit de capacitatile dv de a raspunde la niste intrebari....daca nu sunteti in politica, aveti foarte mari sanse cred acolo.....De misto toti suntem buni...era vorba acolo de acel semering de la cutia de distributie...nimic nu ati raspuns acolo....eu v-am intrebat cat e ceasul, dv raspundeti...azi e joi. am inteles.....si scuze de deranj....
    Apropo sculele acelea pneumatice le folosesc si la spargerea asfaltului?

    Comment


    • #77
      Era problema cu pinionul Sinterom, de aceea picau simeringuri de distribuție la motoarele 1,4-1,6mpi
      Ma mir ca si 1,0sce are probleme cu acel simering. Urat cei de la Renault care pun piese de proasta calitate din fabrica.
      ​​​​​Adica dupa ce ca ne da gunoaiele lor de motoare(vechi, ramase prin depozit de la masinile Renault) , cum a făcut mereu pe Dacia vezi Dacia 1300, loganele toate , mai pun și ciurucuri de piese

      Comment


      • #78
        Multumesc de raspuns. Eu nu m-am dus asa de departe sa identific si semeringul....ma gandesc ca poate fi si de la garnitura de la capacul de distributie...nu stiu...ideea e daca ma duc la ei o repara chestia asta pe garantie...eu dacă nu schimbam uleiul nu vedeam...sper sa verifice ce le spun...precis o sa ma intrebe cum am vazut, sper sa nu faca urât ca am schimbat uleiul..apropo masina are 40.000 km si la ei uleiul l-am schimbat la 29.800km...si am vrut sa nu-l mai duc 20.000 pentru ca m-i se pare mult de aceea l-am schimbat singur si oricum avea o culoare de vin negru...am spus mai sus amanunte...
        Ma duc in 4 ianuarie si vad ce zic....eu zic ca vinovati sunt ei pentru ca au bagat ulei peste maxim si eu ca n-am vazut decat dupa vreo 500 de km si am scos surplusul...daca baga benzina sau antigel in baie trebuia sa creasca din nou, dar pe 18.000 de km parcursi nivelul a ramas acelasi.(de asta mi-a fost frica....dar nu a fost cazul)...
        Last edited by 77sky; 31 December 2020, 00:36.

        Comment


        • #79
          pistritu unde se gaseste uleiul ala de cumparat?

          cbota uite filtru schimbat dupa 1 an <10.000 km
          Attached Files

          Comment


          • #80
            Hai sanatete si virtute ( ... stiti voi continuarea ... ) in 2021, eu intru la tura pe taxi, va pup scump colegii si prietenii, ne auzim la anu 2021, hai sa ne fie bine la anu ! Voi sa a fie

            Comment


            • #81
              Eu am luat de la dacoserv, am cerut eu pentru revizie.
              Dar vezi ca au și aici
              Renault-Castrol RN-SPEC 5W40 RN710 7711943689 1L RN710 : un ulei sintetic conceput pentru a asigura intervale prelungite de revizie pentru motoarele diesel si benzina Avantaje : ➢ Contribuie la protectia superioara a motorului, in toate conditiile de drum ➢ Asigura mentinerea curateniei motorului ➢ Asigura o protectie avansata impotriva depunerilor si supraincalzirii motorului ➢ Contin uleiuri de baza premium si aditivi anti-uzura care contribuie la prelungirea duratei de viata a motorului ➢ Contribuie la reducerea consumului de ulei ➢ O lubrifiere rapida la pornire, indiferent de conditiile meteo ➢ Reduc consumul de carburant ➢ Contribuie la reducerea emisilor poluante, fiind compatibile cu motoarele prevazute cu filtre de particule It’s more than just oil. It’s liquid engineering !

              Comment


              • #82
                Originally posted by mirceammd View Post
                pistritu unde se gaseste uleiul ala de cumparat?

                cbota uite filtru schimbat dupa 1 an <10.000 km
                Asta arata bine...v-am spus, pacat ca n-am facut si eu poza....parca am turna lei pe el, asa era culoarea....

                Comment


                • #83
                  eu am avut aceeasi problema cu scurgerea pe la capacul distributiei, a inceput pe la 30k km, am rezolvat-o pe garantie. Acolo nu este garnitura, ai ca si la capacul chiulasei, silicon. Mie mi-au refacut etansarea, atat la capacul dusitributiei cat si la capacul chiulasei, Nu le spune ca ai schimbat tu uleiul, mergi la ei si intreaba-i de problema, nu au de unde sa stie ca ai schimbat tu uleiul.

                  defapt fiind la nivel, cred ca o sa li se para ciudat ).

                  Comment


                  • #84
                    Pana la urma cu ce cantitate de ulei se face schimbul la 1.0 sce? In cartea de servisare scrie capacitate medie 3 litri, aici si pe net vad 3.7 litri, unde e adevarul? daca bagi prea mult nu strici catalizatorul prematur? Plus ca tot in carte scrie ca nivelul de ulei se va stabiliza undeva intre marcajul de minim si cel de maxim. Acum dupa 16 schimburi de ulei facute cu 3 litri 3.2 maxim, nivelul pe joja acolo este undeva la jumate intre minim si maxim.

                    Comment


                    • #85
                      3 litri
                      3 litri

                      Comment


                      • #86
                        Am și eu o întrebare până la urmă cum e mai bine sa fie nivelul la maxim sau între minim și maxim ? Am făcut și eu recent revizia și nivelul este puțin sub maxim și au intrat 3,6 l

                        Comment


                        • #87
                          intre minim si maxim, verificat periodic deoarece sunt masini care consuma. eu ultima data am pus 3 litri si era la 3/4 din marcaj. acum dupa 10k de km este la 1/2. consuma putin, dar imi si lacrimeaza f putin pe la defazor (motorul meu a fost cu probleme de etansare la garnitura capacului de distributie, problema rezolvata pe garantie).

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google