Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Nepotu123 View Post
    Ne spui si noua care ar fi motivul logic, de bun simt, tehnic, ce vrei tu, pentru care ti-ai lua cele mai scumpe bujii posibile care sunt garantate de producator 100.000 km, apoi sa le schimbi la 20.000 km

    Uite-ti raspunsul aici, mai jos - restul postului tau este egal cu zero, ma confunzi cu propria persoana
    E printre putinele lucruri adevarate si la obiect scrise....e firesc, doar a citat de altundeva....

    [QUOTE=einstein1984;1569588]DENSO Iridium Power plugs, with their .4mm center electrode, have been developed for performance applications. Because gradual wear will “round-off” firing points over time, the concentrated firing power and voltage requirement benefits will be reduced. For this reason, DENSO advises replacement after 30,000 miles."
    Deci te ****pe ele ca tin cat alea de 10.
    /QUOTE

    Originally posted by dr_mke View Post
    Mie imi place explicatia conform careia cu iridium doar se tureaza si nu trage, dar cu Brisk -urile alea trage, nu doar se tureaza ! Ai schimbat si ambreiajul o data cu bujiile ? Sau ce explicatie mai ai ?



    Asteptam cu interes un raspuns.
    Vorbesti mult si pe langa subiect.....cam ca o femeie; ce legatura are ambreiajul?

    Astepti raspunsul meu? Ti-am citit posturile si aici si dincolo.....experienta ta la masini se rezuma la 2 aspect: bujii NGK si Mobil 1 ulei esteric.....atat ! Despre alte aspecte mecanice tu nu poti sa te exprimi, pt ca lucrarile le faci in service, e normal, nu te pricepi....

    Deci raspunsul meu avand in vedere toate astea este sa ramai la stadiul tau de "ulei Mobil 1 esteric"....si atat!


    @ moderator: Daca multumirea pt ca am postat cateva poze la obiect pe acest site este sa ma banati pe celalalt cont (logan_fan), atunci e ok din partea mea, v-am inteles complet !

    Se putea preciza de la inceput ca favorizati anumite persoane indifferent de ce anume scriu/fac pe forum si imi scuteati din timp.....chiar nu ma pasioneaza sa-mi pierd timpul inutil, aici nu am postat frecvent desi sunt inregistrat demult, m-a impresionat pustiul cand a scris de bujiile lui....

    Am scris prea mult pt prea putin si pt prea putini .....

    Comment


    • Originally posted by 827sam View Post
      despre denso ik20 ce parere aveti ?
      la 34 lei bucata parca le-as incerca un schimb in locul celor pe care le am acum, k20tt ...
      K20tt de ce le schimbi ? Nu au fost bune ?

      Comment


      • Ba sunt foarte ok, doar as fi incercat si eu un set de iridiu ca prea sunt atat de laudate .
        Deci ik20 nu prea merita, cred ca raman pe k20tt ...
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • Io am o vorba de inspiratie americana: daca nu-i stricat, de ce sa-l repari ?
          sigpic

          Comment


          • Cum de ce? Iridiu ca sa plece sotia cu a 3-a de pe loc. A doua oara m-am prins din timp si i-am zis sa-i dea a 2-a.

            P.S. Are cam 1100km de cand a luat carnetul in nov. 2010 dintre care 1000 km in ultimele 16 zile. Am ramas fara carnet si a trebuit sa faca 2 drumuri Buc.-Rm. Valcea si retur.
            In seara asta dupa 200km si o autostrada aglomerata era rupta de oboseala de unde si bagatul intr-a 3-a.

            Lasand gluma la o parte iridiu din punct de vedere economic nu cred ca merita, desi am cumparat un set. De dambla ca multi altii.
            Last edited by madhorsefuzzy; 24 March 2014, 00:01.

            Comment


            • Fiecare cu parerea lui. Eu fac naveta de 4 ani cu masina asta, catre 50.000 km pe an si scot consumuri cvasi identice zilnic, aceiasi ruta. Cand imi scade sau creste consumul cu 200 ml la suta de kilometri, observ.
              sigpic

              Comment


              • Ieri seara am schimbat si eu bujiile. Si odata cu ele am trecut la gumele de vara, care's 195/65/15. Cu toate astea am senzatia ca trage mai lin chiar si de la 1500rpm in tr4. Dupa ce le-am pus cu motorul cald i-am dat cateva forje in 5500+ pe tr 2 si 3 sa le fac rodaju'...
                Pornirea de dimineata a fost la sfertache... Parca o idee mai scurta cheia dar poate fi si placebo, ramane de vazut in timp. Cu bujiile originale mai avea momente foarte rare cand nu pornea la sfert si invartea de mai multe ori, pornind cu greu si fara sa se tureze, dar o acceleram eu putin si isi revenea. Aceasta manifestare nefiind neaparat de la bujii. Deocamdata sunt multumit. Bujiile vechi aratau perfect, caramizii la culoare dupa 53360km rulati. Sper sa ma tina si astea asa cum sunt laudate.

                Comment


                • pentru 16v sunt ok k20tt ?

                  Comment


                  • Daa' ce bujii ti-ai pus ?
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by sorin1983 View Post
                      pentru 16v sunt ok k20tt ?
                      Sunt ok si-atat(ca si V-line).

                      Comment


                      • @dr_mke : am niste bosch cu 4 electrozi de masa... am avut ngk v-line si parca as schimba ceva dar nu iridiu ca sunt prea scumpe
                        @andreyi: ai avut cumva? cati km?

                        am vazut ca sunt 12 lei bucata si ma gandeam sa incerc dar am zis sa intreb inainte

                        Comment


                        • La sfatul lui @Sam, care la randul lui a fost sfatuit de catre @dr_mke, am scos bujiile OEM Renault cu un singur electrod de masa si le-am facut distanta de 0.8. Au 20k, iar la prima masurare aveau peste 0.9; nu stiu sa spun exact cat pentru ca cea mai mare lera pe care o am eu este de 0.9.

                          Spre surprinderea mea, masina s-a linistit la relanti (inainte aveam o oscilatie la turometrului - nu mare, dar destul cat sa fie observata) si parca sa zic ca si in ture merge ceva mai rotund (asta daca nu imi sopteste unu' Placebo in ureche).

                          Care-i explicatia tehinca? De ce la GPL trebuie o distanta mai mica?
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Originally posted by dr_mke View Post
                            Daa' ce bujii ti-ai pus ?
                            Daca ma intrebi pe mine le-am pus pe astea: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=2386
                            Cu mentiunea ca le-am pus sus asa cum au venit, nici macar n-am mai stat sa le masor distanta. Acum sunt curios cat or avea distanta, dar nu cred ca e mai mare de 0.9; La astea cu iridiu trebuie o scula speciala pt refacut distanta si de aceea nici n-am riscat sa ma ating de ele sa nu le stric.

                            @Vitriol - din cate stiu eu se preteaza o distanta mai mica intre electrozi la functionarea pe gpl pentru ca scanteia sa penetraze mai usor amestecul mai dens de gaz din camera de ardere. Totodata bobina va fi mai putin solicitata pentru a genera scanteia, tensiunea necesara descarcarii fiind mai mica la un intrefier mai mic. Lungesti viata bobinei si usurezi aprinderea.

                            Comment


                            • am masina din 2006 si eu nu am schimbat pana acum bujiile!sunt cele originale cu care a venit din fabrica dar am observat ca de vreo saptamana porneste cam greu? sa fie bujiile de vina?

                              Comment


                              • Cati km ai cu masina?

                                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google