Consum 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by stolniceanulucian View Post
    ...
    Partea proasta este ca platim enorm de multe taxe in carburant pentru ca tot felul de umflati de la stat sa aiba de unde fura.
    Am auzit azi la radio ca, citez: "In premiera, avem cel mai mic pret la carburanti din UE, 1.01 euro/litru".

    Comment


    • La noi inca sunt printre cele mai mici din EU...dar la fel si slarile

      Comment


      • Taxele pentru cineva care munceste sunt in jur de 30% sau mai mult.

        Asta inseamna ca din 12 luni cat are un an, din ianuarie pana in aprilie muncesc doar pentru stat (3-4 luni pe an)
        Mie mi se pare un procent foarte mare din energia mea care este absorbit de stat.

        Un cunoscut avea o vorba:
        "in vremurile istorice se incasa zeciuiala (10%) si se porneau razboaie pentru ca oamenii nu erau de acord, si in zilele noastre statul iti ia 19-24% doar pe TVA de exemplu si nimeni nu zice nimic ...

        Asta a fost doar o deviatie de la subiect.
        Singura chestie pe care mi-as dori-o ar fi de exemplu sa nu ne doara capul cat consuma masina, cum sa mergem la consum etc etc etc
        Avem masinile cu motoarele cele mai mici de pe piata, cu puteri foarte mici si inca ne chinuim sa tragem de ele cat mai eficient.
        Asta e un semn clar ca ceva nu e in regula ...
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • stolniceanulucian imi poare rau sa te dezamagesc...statul ia cel putin 60% de pe fiecare om (si firma plateste pt tine). Intr-o forma sau alta, cam toti banii se intorc la stat (taxe, impozite, TVA)
          Din nefericire benzina o primim pe bani. Si cand socotesti ca in 10 ani dai pe benzina mai mult decat ai dat pe masina...
          Ca o socotela:
          Am 17523 km cu masina, am bagat 1123L, adica 5547 lei bagati doar in benzina. Teoretic, in 10 ani (nu intentionez sa o tin mai mult)...am sa bag 74.775 lei doar in benzina. Daca economisesc 0.5L/100, am sa fac o economie de 5661 lei...adica 1255 euro. Amu, nu's la voi...dar pt mine 1200 euro sunt "neste" bani
          Ca o completare: consumul mediu este de 6.42%. In oras fac aprox 750km/luna, respectiv, din aia 17532km, aprox 6750 sunt in oras facuti, iar restul de 10800 in exterior.

          P.S. Trebuie sa-mi iau iar bicicleta...sa vedem daca ma descurc in situatia mea cu bicicleta...nu doar costuri...ci mai fac si eu ceva miscare

          Comment


          • Masina mica, motor mic nu e neaparat egal si cu consum mic.

            Comment


            • Fanez depinde. Ca fost posesor de 1.4mpi...asta-i clar vizibil mai economica. Cu 1.4mpi vedeam consum de 8% doar in luna august in oras. 0.9TCe este cu aprox 0.5-1L/% mai economica afara si in oras, intre 1-3L/% fata de 1.4mpi

              Comment


              • Pai si 1.2 cam la fel. Alte masini (ca sa nu facem versus) de 0.9l consuma tot atat desi sunt mai mici.
                Pentru 90 CP si consum mai mic am vrut sa-mi iau 0.9 tce. Ca n-am avut "conditii" e altceva.

                Comment


                • La ce viteze medii? SI in ce conditii.
                  Nu de alta, dar daca te uiti in postari mai prin vara...am avut si consum de 4.3% si de 4.5%...scoas fara prea mult efort.

                  Comment


                  • Pai am zis. Ma refeream la conditii asemanatoare (ca identice e mai greu). Ideea mea era ca masina mica sau motor mic nu inseamba neaparat si consum mic, cum a zis stolni:

                    Originally posted by stolniceanulucian View Post
                    ...
                    Avem masinile cu motoarele cele mai mici de pe piata, cu puteri foarte mici si inca ne chinuim sa tragem de ele cat mai eficient.
                    Asta e un semn clar ca ceva nu e in regula ...
                    Loganul 0.9tce consuma foarte bine.

                    Comment


                    • Probabil un 2L cu injectie directa si ciclu atkinson (aka raport compresie 30:1)...este mai eficient.

                      Comment


                      • Originally posted by Fanez View Post
                        Am auzit azi la radio ca, citez: "In premiera, avem cel mai mic pret la carburanti din UE, 1.01 euro/litru".
                        normal, dar astia la tv/radio au uitat sa mentioneze ca in guvernarea PSD, cursul leu/eur a piedut 10 bani, adica 2,1 centi si iata ca pretul la benzina este mai mare in realitate, 1,031 euro. In Bucuresti tot scumpa este, 1,06eur sau 1,081 real (raportat la puterea de cumparare).

                        Comment


                        • @bolovan ai consum bun, la fel consuma si a mea in Buc fara mod ECO on. Cam spre 9% bate consuml, dar niciodata peste cu tot cu clima, bine, asta cu pneuri noi de vara. Exta-urban am scos si 4,2%, asta doar daca mergi cu 90km/h (echivalentul la ~2250 rot/min in tr. 5), in rest am observat ca e un pic mai mare consumul, chiar si la 2000 rot sau 80km/h. Plus ca e ff importanta presiunea din pneuri, cu 2.2bari fata si 2.0 spate scoti cel mai bun raport stabilitate in mers + dinamica motor / consum.
                          Cat despre ECO....eu nu-l mai folosesc, am avut momente cand imi lua si 12%...poate e doar un caz izolat, dar va spun sincer ca masina trage nene...si inca bine de cand nu-l mai folosesc. Cred ca a fost conceput strict sa ajute modul S&S , adica cand margi bara la bara si nu depasesti mai mult de 50km/h.
                          O sa revin cu poze.
                          Last edited by Amiralul; 3 April 2017, 21:48.

                          Comment


                          • @Amiralul Asta am observat si eu, ECO in exterior creste consumul. Din nefercire n-am apucat sa refac un test (doua drumuri dus-intors in conditii asemanatoare).
                            Eu am scos cel mai putin 4.3% (90 afara, 60 in localitati si foarte multe frane de motor etc). De regula pe traseul respectiv, am observat ca am cam 4.5-4.9%
                            Ce am mai observat la drujba mea: daca am viteza medie peste 21Km/h Am consum apropiat de 7% (acum am 21.3 km/h si 7.2% ...dar nu am mers foarte mult cu clima...si am mers la ore foarte "Matinale", adica pe la 7:00 si dupa ora 8:00. In timisoara, daca ai traseu prin zone cu "unda verde" viteze medii de 20Km/h sunt vise frumoase. Eu am maxim 17, unde consumul se duce spre 8.5-9%).
                            In oras cu ECO, pe langa faptul ca motorul este usor mai economic...te impiedica sa mergi mai sportiv...de asta cred ca si scade consumul.

                            Comment


                            • Corect @bolovan. Am mai observat ceva, daca ai eco on in oras si accelerezi (sa zicem nu tare, dar destul de progresiv) la o rot de 2000 ture , motorul nu doar ca paraca sta pe loc, comparativ cu asteptarea pe care ai avut-o atunci cand ai accelerat, dar si iti baga un consum instant de mai bine te lipseai ptr o cilindree de 0.9.
                              Totusi la 130km/h pe autostrada cu eco on ai un consum mai mic in medie cu 0.6l %.

                              Comment


                              • @Amiralul vezi consum instant mai mare pentru ca CB-ul are o inertie. Si motorul fiind mai lesinat...timpul de acceleratie este mai mare...prin urmare...CB-ul apuca sa afiseze valori mai mari. Ca experiment....in tra II-a...la 30km/h...apasa pt o secunda acceelratiai n podea...o sa un consum instant mic. Apsa 2 sec. O sa vezi instantul usor mai mare. Apasa 4 secunde...o sa vezi mare. Dar tine apasat 6 secunde...si o sa te ingrozesti ce consum mediu o sa vezi (probabil peste 25%).
                                Eu am facut anul trecut un drum la mare...si la 110km/h din cate am vazut, ECO marea consumul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google