Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @o8MeLC: gresit! poate ai vrut sa spui orice viteza, dar nici asa nu merge! merge bagata cam pana pe la 40km/h cu conditia sa turezi motorul pe la 5-6000 de ture! dar e chin! nu recomand! ma refer dintr-o treapta superioara in treapta 1!

    Comment


    • si daca iti bag treapta 1 la orice turatie ce faci? Daca iti schimb treapta (si inainte si inapoi) fara ambreiaj ce mai zici?

      Sa nu ne dam cu presupusul daca nu am incercat.

      Comment


      • Eu vorbesc aici de mers aşa constant, nu că o faci odată de 2 ori să impresionezi pe nu ştiu cine.
        http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

        Comment


        • Am citit si eu parerile de pana acum despre Logan 1.2 si m-am amuzat foarte mult.Putine pareri sunt obiective.Masina am cumparat-o in octombrie 2011 si am facut pana in prezent cam 9.200 km.La banii pe care i-am dat pe ea(cam 4.400 euro) pot sa spun ca se comporta foarte bine.Merge foarte bine daca o turezi(4000 rpm- 5000 rpm).Eu cred ca am "invatat-o" bine asa.Uleiul nu a scazut deloc,doar s-a innegrit.Daca vrei "sa dai ceata" cu ea, poti da, totul depinde de sofer.Si daca ala pe care il depasesti ,care bineinteles are alta masina,nu isi da seama(sau nu e atent) ca e depasit de un "polizor".Intr-adevar masina este zgomotoasa la viteza mare,dar nu neaparat din cauza motorului turat,cat mai degraba din cauza formei caroseriei.In rest cititi ce a spus si fflorynn.Are dreptate.Si nu comparati aceasta motorizare cu diesel sau turbo.

          Comment


          • Am o intrebare. Are cineva idee cum se procedeaza cu scartzaitul usilor la gropi? Se ung cumva chederele, se regleaza ceva si la usa, eu nu am mai patzit pana acum chiar daca am mai avut doua loganuri. Oricum nu ma stresez prea tare, am prieteni cu masini mai cu pretentii care au avut aceasta problema si stiu ca a uns chederele. Dar vreau sa aflu si de la voi ca in service la astia ma umplu de spume, cu greu a inteles ca trebuie sa unga dracovenia aia de cablu de ambreiaj, ca nu a mai avut nimeni asemenea problema, cum naiba numai eu ma duc cu probleme misterioase in service nu stiu.
            Daca imi poate spune cineva care a rezolvat problema ii multumesc anticipat.

            Comment


            • asta cu unsul chederelor inca n-am mai auzit-o.... si nu inteleg cum pot sa scartaie usile la gropi, plasticele inauntru mai inteleg, dar usile.... Scartaie cand le inchizi/deschizi poate si trebuie gresate balamalele... Fratilor voi nu aveti radio/cd player in masina?? utilizati butonu de volum ca nu scartaituri auziti...
              La mine in afara de problema cu plecarea de pe loc cu care m-am obisnuit de mult doar ca ma mai sacaie la plecarile din rampa si ambreiajul care putin merge sacadat si la mine si care cred ca o sa il reglez sa princa mai sus ca mai patesc atunci cand ma grabesc sa nu fie apasat de tot si sa caraie ciorile din cutie cand schimb treapta, n-am avut nicio problema

              Comment


              • piroman22 du-te in service sa-ti unga cablul de ambreiaj si sa regleze pedala sub nivelul celei de frana... dupa vei fi uimit cat de usor se apasa si se ridica ambreiajul si cat de cursiv va merge plus ca va reduce mult problema plecarii de pe loc plus zgomot zero... pe al meu l-au uns cu ulei, au dat si cu un sprei + vaselina (au pus masina pe rampa, au dat scutul jos si au bagat la greu pe deasupra, pe dedesupt si in interiorul masinii) totul se face pe garantie 20 de min a durat operatiunea

                Comment


                • Originally posted by black_line View Post
                  Am o intrebare. Are cineva idee cum se procedeaza cu scartzaitul usilor la gropi? Se ung cumva chederele, se regleaza ceva si la usa, eu nu am mai patzit pana acum chiar daca am mai avut doua loganuri. Oricum nu ma stresez prea tare, am prieteni cu masini mai cu pretentii care au avut aceasta problema si stiu ca a uns chederele. Dar vreau sa aflu si de la voi ca in service la astia ma umplu de spume, cu greu a inteles ca trebuie sa unga dracovenia aia de cablu de ambreiaj, ca nu a mai avut nimeni asemenea problema, cum naiba numai eu ma duc cu probleme misterioase in service nu stiu.
                  Daca imi poate spune cineva care a rezolvat problema ii multumesc anticipat.
                  Pentru problema cu chederele ai putea incerca daca arcul ala care tine usa apasata e suficient de puternic ori s-a slabit. Caz concret pe masina mea pe usa din spate a venit din fabrica FARA acel buton cu arc ce tine usa impinsa si aud uneori unele zgomote ciudate de acolo. Le aud doar cand merg pe drumuri foarte proaste ...off road. Bafta

                  Comment


                  • Sa revin cu pareri. Am iesit din celebrul rodaj. La 1004 km duminica am dat o fuga pana la Brasov-Rasnov la VTM.

                    Am mers afara 120-130 si in localitati 70-80 dimineata la 7 jumate deci drumul destul de liber si racoare, deci nu a fost nevoie de aer conditionat. Eram 3 oameni in masina. Intr-adevar de la 100 in sus ai de asteptat mult pentru accelerari. Dar daca anticipezi un pic si faci depasirile cand trebuie este o masina OK. Bineinteles ca am dat de un frustrat cu o coaja de E34 520i care nu m-a lasat sa il depasesc si am accelerat pana la 150 in drept cu el pana cand a trebuit sa cedez.... Ii doresc un frate care sa-i spuna tata.

                    Am urcat in Rasnov din Brasov prin Poiana Brasovului. Stiu ca urcarea pe Poiana nu este cine stie ce, dar mi-a dat ocazia sa vad cum se comporta motorul. Este un motor care trebuie muncit. Dar masina m-a incantat dpdv al stabilitatii. Nu e de mirare faptul ca pilotii de Logan din Campionatul National de Raliuri au sustinut ca la deal nu prea ai nicio sansa dar la vale, cu ceva cohones faci Saxo VTS. Pe urcare am mers mai sportiv(relativ) si din Poiana am mai coborat 2-3km spre Rasnov lejer de tot. Cand a trebuit sa opresc am fost nevoit sa o fac mai brusc, si surpriza.. aproape 0 frane. S-au incins tare de tot se pare ca. E prima oara cand patesc asa ceva cu orice masina. Si dintre toate, cu Loganul cred ca am mers cel mai incet... Adevarul ca e prima masina pe care am condus-o cu discuri fata pline.
                    La coborare am avut grija si nu au mai fost probleme. Oricum folosesc foarte mult frana de motor.

                    La intoarcere spre Sibiu a trebuit sa pornesc a/c-ul. Diferenta e de la cer la pamant. Se simte foarte tare. Il opream in depasiri) Acum, referitor la ce se discuta mai demult de transalpina, chiar cred ca, daca nu vrei sa te tii sau sa te sprijini pe usa cand iei o curba, in unele ace de par, nu reusesti decat cu tr.1 daca ai a/c pornit si 3/4 oameni in masina....

                    Dar per total este o masina normala, ieftina, noua, care pentru o persoana care nu circula constant cu peste 100/110kmh este foarte buna.

                    Scriu cateva detalii despre consum pe topicul dedicat.

                    Acum am 1340km

                    Drumuri bune!
                    Last edited by crististreulea; 18 June 2012, 12:10. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Ce turatie maxima ai utilizat in timpul rodajului?
                      In carte recomanda 3000-3500 rot/min.

                      Comment


                      • In principiu cam pe acolo. Incercam sa schimb la 3000. Nici sub, nici supra turat. S-a intamplat sa ajunga acul la 4000 de 2-3 ori dar nu este nici o problema.

                        Comment


                        • Care este pretul pietei in acest moment pentru Logan 1.2 (euro 5, 2010(dec),laureate,jante aliaj+ jante de tabla pt iarna, toate au cauciucuri noi, 15.000km, vopsea metalizata) ?

                          Comment


                          • avand in vedere ca la logan berlina este acum o reducere de 1000E la toate variantele,pt.clientii non remat,deci noua acum se invarte pe la 7500E varianta ta,iti dai seama de unde pleci sa calculezi ceva.
                            cam nasol sa vinzi acum.

                            Comment


                            • Sa inteleg ca reducerea de 1000 euro nu se aplica pentru clientii cu vouchere Remat ? Adica pentru Remat ar fi pretul standard de 8500 euro ( dau aproximativ) din care se scad voucherele ?

                              @CSH
                              Nu se merita sa o vinzi din pacate. Ma aventurez sa zic ca nu vei obtine 5000 euro.

                              Comment


                              • Nici 5000 ? Oricum am ramas dezamagit de masina. Motorul este ok, consum mic, merge bine pentru capacitatea lui, dar caroseria. Nu reprezinta o masina de viitor. Tabla, vopseaua nu le consider in cea mai buna stare.
                                Pe internet am vazut ca sunt si cu +6000 cu aceleasi caracteristici, chiar si 1.4 cu vreo 40.000km )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google