Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Adevarat, nu iti dai seama cand merge si cand nu dupa sunet sau puterea motorului

    Comment


    • Pasla la peretele anti-foc, pasla pe interiorul capotei + batator acustic si se rezolva acel zgomot de la 100 km/h. Pe toate am dat 300 lei si merita din plin acesti bani

      Originally posted by Fanez View Post
      Despre AC pot spune ca nu aud cand porneste si nici n-am simtit sa aiba "franarea" aia cum era la 1.4.
      Sa vezi la depasiri: mana pe schimbator pentru retrogradare de viteza si degetul aratator orientat spre a opri aerul conditionat
      Last edited by Crs. Sandel; 9 July 2016, 22:59. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Bătător ăla e de diesel?
        sigpic

        Comment


        • Nu stiu. Stiu doar ca se monta pe Logan 1, parca pe diesel. La Logan 2 nu stiu daca este prezent pe traseul esapamentului. Te uiti sub ea si ar trebui sa vezi un element cauciucat care este anexat pe traseu, undeva la mijlocul traseului esapamentului. Nu il ai, il poti monta foarte usor cu un colier. Insa dieselul oricum este izolat fonic foarte bine si nu cred ca vei simti o imbunatatire observabila.

          Comment


          • Originally posted by Fanez View Post
            ma deranjeaza deocamdata mai ales ca schimbatorul face un zgomot de parca ar freca ceva, se aud niste zgomote de parca se ciocnesc niste piese metalice si are un fel de agatare si e cam rigid, trebuie putin mai mult efort la schimbare decat normal.
            Exact impresia asta am avut-o si eu , acum 5 luni, am si scris atunci exact la fel, acum am 3000 km, masina parca si-a dat drumul bine, sau m-am obisnuit ( o conduc doar la spalat si la alimentat ca e a nevestei).
            In plus parca am senzatia ca totul este mai fragil, in special plasticurile, vechiul meu 1,4 mpi din 2005 mi se pare mai robust.
            Dar si noul 1,2 e super , este exact ce ne trebuie, va face 2000 km pe an in oras (in afara de concedii).
            O zi buna.

            Comment


            • Iata ca am vazut cum merge si pe autostrada (A2). N-am depasit 115 km/h. Astia zic sa nu depasesti 3500 rpm sau 130 km/h dar n-ai cum sa mergi cu 130 sub 4000 rpm. La 100 km/h am 3000 rpm. A.C. se imprastie mult mai bine in habitaclu decat la L1. Motorul e mult mai silentios decat era 1.4 in aceleasi conditii de mers, la fel zgomotul de rulare. Consum Bucuresti-Constanta 6,0 l/100. Destul de bun cu 2,5 persoane si portbagaj full. Preponderent am mers cu 100km/h.

              via Tapatalk

              Comment


              • Nu sunt posesor de L2 ci de L1 1.4, azi am avut ocazia sa testez anumite lucruri la un L2 1.2 E6 MCV Laureate 258 km.Asa ca sa povestesc ce am observat:
                -primul lucru la deschiderea capotei te bucura(telescopul)dar al doilea te scirbeste(furtunele de la sprituitoare)
                -la deschiderea/inchiderea geamurilor nu scade turatia,doar cind geamul este sus si forteaza si creste curentul in motoras,si este si normal sa fie asa(la 1.4 e la fel)
                -la pornirea AC turatia scade un pic,dar este compensata odata cu pornirea GMV(si asta e normal la motorizarile mici)
                -e plina masina de ceara sau ce naiba e chestia aia maronie,in compartiment motor totul era stropit cu picatele negre masina fiind alba,arata destul de aiurea.Am crezut ca e ulei dar verificind joja,uleiul era ca la bunica(galben) deci nu era ulei,am observat ca se scurge din capota cleiul la caldura.
                -pragurile sunt negre sau protejate cu ceva impotriva coroziunii,am vazut la mai multe masini treaba asta.
                -consumul in oras s-a infipt la 9.4
                -motorasul trepideaza la relanti,motorul fiind cald
                -un usor sunet de diesel
                -lipsa unui scut sub compartiment motor,cred ca se va prafui repede totul pe acolo
                -lipsa placilor antifon pe capota si intre compartiment motor si habitaclu(Prestige si varianta TCe au).Ar fi primul lucru pe care l-as pune
                -faptul ca afisajul pe care se arata avertizarea de centura este foarteee jos,e aiurea,puteau sa-l puna in bord la ceasuri sau macar in locul unde este butonul de blocare toate usi/avarii
                -am observat un fenomen ciudat legat de pedala de frina,am apasat de 3-4 ori cu masina oprita sa simt cum e frina,cind am eliberat pedala ultima oara,motorul s-a turat singur cam 500 ture,apoi a revenit la normal,chestia asta am simulat-o de mai multe ori,fenomenul s-a repetat.Stiu ca foloseste vacuumul de pe aspiratie pentru servo,dar L1 meu din 2005 nu face asa ceva
                -raspunsul la apasarea brusca a pedalei de acceleratie pe loc e buna,motorul raspunde destul de prompt
                -nu m-a impresionat la plecarea de pe loc,si nici in ture,nu am testat inafara orasului sa observ cum se descurca in treapta 4 si 5.
                -pentru un motor nou si 2 persoane,ma asteptam la ceva mai mult,altfel trebuie tinut in ture
                -nu imi place ca tapiteria este inchisa la culoare,vara e cam aiurea insa imi place cum tapiteria ca si tesatura
                -senzatia de plastic ieftin pe fetele de usa
                -ambreiajul pare a fi hidraulic,asta inseamna ca se va schimba mai des lichidul de frina
                -faptul ca butonul de la CB este tot unisens,trebuie parcurs tot meniul,nu ai posibilitatea sa derulezi in meniu inainte si inapoi
                -imi place cum se aud usile la inchidere
                -au imbunatatit la imbinarea capota si parbriz si frunzele nu isi mai gasesc mormintul prin toate cotloanele
                -furtunele de alimentare sprituitori parbriz expuse in toata splendoarea,nu tu o clema de fixare pe traseu,la L1 la 2-3 ani se coceau si se fisurau,mai taiam o bucata cu cuterul si remufam,noroc ca au lasat multa rezerva
                -pilnie la buson umplere cu ulei la motor
                -sub masina tot ansamblul esapament are scut termic,mai putin o bucata de 20-30cm exact sub podul dintre locurile din spate,la L1 la drum lung(sute de km)am observat ca se incingea destul de bine,degaja caldura in locul ala mai tare
                -bateria este minuscula in locasul acela mare si arata oarecum ciudat
                Cam asta am observat in citeva minute cit am fost/stat pe linga masina

                Comment


                • Originally posted by paull2002 View Post
                  ambreiajul pare a fi hidraulic,asta inseamna ca se va schimba mai des lichidul de frina
                  Stai ca nu pricep ce treaba are lichidul de frana cu ambreiajul ??
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Daca ambreiajul este hidraulic, acesta funcioneaza cu lichidul de frana.
                    Nu mai are cablu de ambreiaj.
                    ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                    Comment


                    • Mda,nu am cartulia masinii dar cred ca la 30k se recomanda schimbarea lichidului,un cost in plus doar pt a avea o pedala moale,pt doamne.O pompita in plus,un cablu in plus,un contact in plus.Numa' plusuri
                      Ca si info:
                      Nu imi displace,dar mai putina bataie de cap cu cablu,acceleratia e cu traductor liniar(aka un fel de potentiometru),au anulat mpp,deci numa lucruri bune.Am avut la o masina straina probleme cu traductorul de la acceleratie si dadea aiurea informatia la mpp,si motorul mergea cam intr-o ureche.Dar na,cele de mai sus erau pt o masina cu sute de mii de km.
                      Last edited by paull2002; 20 July 2016, 22:23.

                      Comment


                      • Nu cred sa fie hidraulic ambreiajul la motorizarea de 1.2 16v euro 6.

                        La mine a inceput sa-mi faca zgomot cablu pe camasa , dar deocamdata nu ma agit.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Am uitat un amanunt important,rontaitul,nu vom scapa niciodata de el

                          La ambreaj pentru cine nu stie,dar oricare loganist cunoaste sunetul.

                          Comment


                          • Originally posted by prometheus View Post
                            Nu cred sa fie hidraulic ambreiajul la motorizarea de 1.2 16v euro 6.

                            La mine a inceput sa-mi faca zgomot cablu pe camasa , dar deocamdata nu ma agit.
                            Eu stiu ca e hidraulic. Pe cabluri e timoneria. Zgomotul de cablu pe camasa la ambreiaj trebuie ca este din alta parte.



                            via Tapatalk

                            Comment


                            • Timoneria este pe cabluri poate la DCI , eu stiu ca la D4F cutia dispune de tisa .
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Asa o fi. Timoneria e varza. Cursa mare intre trepte, zgomot la schimbare vitezelor. In afara de asta 1.2 asta consuma foarte mult. Cata benzina pui in rezervor atata consuma. Mi-a consumat deja un rezervor si a trebuit sa bag iar benzina. N-am parcurs decat vreo 860 de km.
                                Daca-i faci plinul asta o consuma pe toata.

                                via Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google