Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vorbesc din postura unui utilizator temporara de 1.2, pot sa spun c-am mers 3-4km cu el in decuplare, l-am alerat de s-a indoit capota de la supape si dupa 1200km am avut consum mediu 6.2%. eu zic ca daca n-a murit la alea 3 drumuri de timisoara-graz, e un motoras bunicel. nu stiu cum se comporta la utilizare indelungata, dar mie mi-a placut consumul.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Am mai citit pe forum ca trage la fel ca 1.4 mpi. Unii zic ca la consum difera de 1.4 (mai mic la 1.2 in regim "urban"). Altii il lauda ca tot 10/100 consuma urban. Am mai citit despre cei nemultumiti de piticul betiv din motor cale le bea uleiul.

      via Tapatalk

      Comment


      • referitor la cum trage, pare ceva mai slabut, desi ma asteptam sa traga ceva mai bine, ca desi are cuplu o idee mai mic, cutia etajata mai scurt ar trebui sa compenseze. sa zicem ca trag la fel, avantajul, daca il putem numi asa, e ca 1.4 e o idee mai elastic, nu trebuie turat in trepte inferioare daca mergi cu masina goala. in oras, timisoara, graz, szombathely, a baut cam 8%, ceva mai putin decat 1.4 (8.5-8.8%) dar la fiecare plecare de pe loc, sau nu ma obisnuisem eu cu el, sau are o problema: n-ai ce cauta cu turometrul sub 2000rpm daca vrei sa nu te claxoneze lumea la semafor. dar ca motorizare pentru oras, mie mi s-a parut bunicel, de cumparat in detrimentul lui 1.4mpi.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Multumesc. Per total e mai avantajos.

          via Tapatalk

          Comment


          • cum nu am in curte unul pe care sa-l fi folosit uzual, nu stiu daca parerea mea, ca urmare a 2-3 experiente cu 1.2, e chiar de luat in seama. oricum, pentru cine e in dilema, dacia a decis de vreo 3 ani pentru noi: 1.2 se mai face, 1.4 nu
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Eu am un sandero 1.2 16v E5 achizitionat in 2011, actualmente ma apropii de 70k cu pasi mari. Legat de topic, cred ca este un motor bun pentru oras si cateva drumuri scurte in afara cam atat, eu mergand cam 40% oras 60% afara, am cam regretat ca n-am luat 1.6 16v care exista atunci in oferta, pe sandero era masina de curse cu motorul asta .

              Dar cu timpul te obisnuiesti, tu cu ea, ea cu tine....pot spune ca imi place mai mult masina acuma cand are atatia km, si am cam alergat-o si pe afara si pe la noi...daca intelegi ce ai sub capota si te comporti ca atare, nu ai probleme.

              E adevarat, la drum lung e destul de incomoda, ca dah, scaune proaste, zgomot la rulare...4000 rpm la viteza de croaziera....insa eu m-am adaptat si chiar a fost cu folos...e buna masina sa inveti sa conduci si sa vezi ce iti doresti de la urmatoarea .

              Depasiri....n-am avut probleme cu blana blana....doar cand eram 5 + bagaje...atunci asteptam sa fie mai liber drumul...ca isi da duhul motorul ).

              Alex

              Comment


              • Primele impresii dupa o mica plimbare prin oras si cativa km in afara, dar aproape de casa, cu viteza de maxim 70km/H.
                Fac comparatiile cu 1.4 pe care l-am avut.
                Motorul mai silentios, parca un pic mai "curajos" desi n-am depasit 3000 de turatii (decat o data din greseala ), ambreiajul "ciudat", cupleaza sus si pedala e prea moale cumva... (n-am avut timp sa ma obisnuiesc cu el, vreau sa vad cum fac sa-l reglez un pic altfel), treptele scurte ma deranjeaza deocamdata mai ales ca schimbatorul face un zgomot de parca ar freca ceva, se aud niste zgomote de parca se ciocnesc niste piese metalice si are un fel de agatare si e cam rigid, trebuie putin mai mult efort la schimbare decat normal. (Ma gandeam ca ar trebui ceva piese unse pe la timonerie..? nu stiu...). Scaunele incomode pentru drumuri lungi, de plasticul folosit stie toata lumea, mai "ieftin" decat la 1.4 din 2006. Momental atat.
                Deocamdata multumit, masina imi place si nu-mi pare rau c-am luat-o. Urmeaza testul de autostrada si alte drumuri lungi . Mai scriem si dupa alte impresii.

                Comment


                • Ca-i putoare m-am rutinat dar cel mai mult la 1.2 16v D4F ma enerveaza acel zgomot de rezonanta atunci cand ajungi la 3000 de ture , este un zgomot destul de nasol avand in vedere ca la acele turatii am 100km/h in tr. 5 si este o viteza la care stau mai tot timpul prin afara localitatilor .
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Si la mine se aude ceva la schimbarea vitezelor, cred ca nu e izolat ceva cum trebuie pe sub masina, dar e ciudat, nu ma asteptam sa aud ceva la o masina noua cand schimb viteza, in schimb ambreiajul nu tine sus de loc , cum iau piciorul putin cum pleaca de pe loc.

                    Comment


                    • Au facut schimbatorul pentru nervosi. Trebuie sa tragi mai hotarat cand schimbi, dar mai deranjant e zgomotul.
                      N-am avut timp sa-i dau 100 sa vad ce zice dar urmeaza. Maine am planificat un drum.


                      via Tapatalk

                      Comment


                      • Un alt zgomot pe care l-am observat este cel de rulare, care e ciudat sa se auda mai tare ca motorul dar nu e o tragedie, oricum nu merge nimeni fara muzica in masina, in schimb un mare plus este aerul asta automat, vreau sa spun ca pornesti masina ziua la 12 si in cateva secunde baga aer rece ceea ce face toti banii.

                        Comment


                        • Originally posted by Fanez View Post
                          ..., ambreiajul "ciudat", cupleaza sus si pedala e prea moale cumva... (n-am avut timp sa ma obisnuiesc cu el, vreau sa vad cum fac sa-l reglez ...
                          Ambreiajul e hidraulic.
                          sigpic

                          Comment


                          • Am vazut pe undeva pe forum ca se poate regla cum iti convine.

                            via Tapatalk

                            Comment


                            • Mă refeream la faptul ca e moale.
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by alinn28 View Post
                                Un alt zgomot pe care l-am observat este cel de rulare, care e ciudat sa se auda mai tare ca motorul....
                                Asa am observat si eu. Asta inseamna ca motorul e foarte silentios [emoji3] . Despre AC pot spune ca nu aud cand porneste si nici n-am simtit sa aiba "franarea" aia cum era la 1.4.

                                via Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google