Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine din cauza ca nu am filtru, m-am trezit cu o frunza pe bord, intrase pe la dezaburire. Mi-ar placea un filtru, macar pentru praf si alte obiecte.

    Comment


    • Da, chiar ciudat. Probabil ca frunza a avut mare noroc si nu s-a proptit in nimic de a ajuns exact pe bordul tau.

      Comment


      • Am vazut undeva ca se poate pune o plasa de tantari in fata pe grila pe unde trage aer, sau se poate pune filtru dar e mai complicat ca la ambiance tre sa decupezi ceva sub bord...
        Cred ca am sa ma gandesc la o plasa. Nu ma va feri de praf dar de frunze si alte gunoiae ma va feri.
        Cei care au pus filtru s-au plans ca nu mai are putere ventilatorul si iarna se cam aburesc geamurile.

        Comment


        • depinde ce filtru pui... la mine si pe treapta 1 baga aer ok.

          Eu am un filtru mai permisiv...e alb...ca o pasla... alea cu carbon am inteles ca nu sunt asa permisive...

          Ideea e ca nu mai am frunze si insecte in masina.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • cred ca se referea la cel de pus langa bidonasul pentru spalare parbriz. eu o sa imi montez cat de curand si o sa va anunt daca opreste aerul. cel de polen nu cred ca are cu sa afecteze ;).
            My Ride - Prestige 1.6 16v

            Comment


            • vineri am luat si eu masinuta .datorita acestui forum am ales logan si acum nu imi pare rau .interiorul mi se pare destul de finut,motorul nu se aude pot sa zic ca deloc la relanti ,dar nici in mers nu se aude .aerodinamica e buna,nu se mai aude acel zgomot produs de aerul dislocat de masina.totusi la plecarea de pe loc ma descurc cam greu .acceleratia e prea sensibila ,si eu fiind invat cu jafurile mele....o intamplare mai ciudata...la putin timp dupa ce am luat masina eram in rampa ,si am accelerat-o mai mult pt a pleca de pe loc ,cam 6 mii rot/min,nu am vrut sa ajung la 6k dar acceleratia fiind prea sensibila...atunci a iesit putin fum de sub capota,si mirosea a plastic ars.din ce cauza sa fie? in rodaj e indicat sa nu se treaca de n rot/min?eu am mers cu max 100 km/h putin si in rest cam 80/h.nu am servodirectie ,si nu imi pare rau ca am luat fara ,desi la inceput eram in dubii si nu stiam ce sa fac.se vireaza f usor.dar nu stiui de ce nu mi se stinge becul din portbagaj.cred ca ar trebui sa se stinga cand apas pe butonasul acela din portbagaj ,care se apasa la inchidere,dar nu merge.
              Last edited by laur @; 25 April 2010, 18:11.

              Comment


              • ce mirosea a incins era ambreiaju becu de la portbagaj se stinge treptat..degeaba apesi tu pe butonu ala...si crede ma ca o sa ti doresti servo daca o sa conduci una care are numai bine..

                stie cineva de ce la logan 1.2 se pune buza aia cauciucata la baza barii fata? ca nici prestige nu are asa..
                Last edited by - Geo -; 25 April 2010, 20:00. Reason: Automerged Doublepost
                sigpic

                Comment


                • [QUOTE=
                  stie cineva de ce la logan 1.2 se pune buza aia cauciucata la baza barii fata? ca nici prestige nu are asa..[/QUOTE]

                  Vezi in topicul Pret achizitie & optionale....majoritatea spun ca il au pe 1.2
                  De ce? inca nu stiu.
                  Prestige nu este cu 1.2

                  Comment


                  • Originally posted by xxxgeoxxx View Post
                    ce mirosea a incins era ambreiaju becu de la portbagaj se stinge treptat..degeaba apesi tu pe butonu ala...si crede ma ca o sa ti doresti servo daca o sa conduci una care are numai bine..

                    stie cineva de ce la logan 1.2 se pune buza aia cauciucata la baza barii fata? ca nici prestige nu are asa..
                    Ca-i mai smecher. Toata gama 1.2 are, la fel si sandero. Are rol de protectie cand dai peste borduri inalte, te avertizeaza daca atingi. E maleabila protectia.
                    Daca va uitati cu atentie o sa mai vedeti ceva in plus si la rotile spate, dar va las pe voi sa descoperiti.
                    Last edited by amigos; 26 April 2010, 06:51.

                    Comment


                    • Este un deflector de aer, la fel si bavetele de la rotile din spate.

                      Comment


                      • Originally posted by laur @ View Post
                        vineri am luat si eu masinuta .datorita acestui forum am ales logan si acum nu imi pare rau .interiorul mi se pare destul de finut,motorul nu se aude pot sa zic ca deloc la relanti ,dar nici in mers nu se aude .aerodinamica e buna,nu se mai aude acel zgomot produs de aerul dislocat de masina.totusi la plecarea de pe loc ma descurc cam greu .acceleratia e prea sensibila ,si eu fiind invat cu jafurile mele....o intamplare mai ciudata...la putin timp dupa ce am luat masina eram in rampa ,si am accelerat-o mai mult pt a pleca de pe loc ,cam 6 mii rot/min,nu am vrut sa ajung la 6k dar acceleratia fiind prea sensibila...atunci a iesit putin fum de sub capota,si mirosea a plastic ars.din ce cauza sa fie? in rodaj e indicat sa nu se treaca de n rot/min?eu am mers cu max 100 km/h putin si in rest cam 80/h.nu am servodirectie ,si nu imi pare rau ca am luat fara ,desi la inceput eram in dubii si nu stiam ce sa fac.se vireaza f usor.dar nu stiui de ce nu mi se stinge becul din portbagaj.cred ca ar trebui sa se stinga cand apas pe butonasul acela din portbagaj ,care se apasa la inchidere,dar nu merge.
                        La pornirea de pe loc drept nu e necesar sa apesi acceleratia. Pleaca singura cand cuplezi doar ambreiajul, apoi bagi a 2-a si merge tot fara acceleratie. Asta daca nu te grabesti la semafor.

                        Comment


                        • Originally posted by amigos View Post
                          Ca-i mai smecher. Toata gama 1.2 are, la fel si sandero. Are rol de protectie cand dai peste borduri inalte, te avertizeaza daca atingi. E maleabila protectia.
                          Daca va uitati cu atentie o sa mai vedeti ceva in plus si la rotile spate, dar va las pe voi sa descoperiti.
                          Ca-i mai smecher,sa ai mai multe sanse sa zgarii bara cand dai in gropi!!

                          Comment


                          • Eu nu am avut probleme pana acum, si am dat si in gropi (e Ploiestiul plin) am coborat si borduri si chiar e ok. E moale prelungirea, e din cauciuc

                            Comment


                            • Originally posted by cristy10 View Post
                              Vezi in topicul Pret achizitie & optionale....majoritatea spun ca il au pe 1.2
                              De ce? inca nu stiu.
                              Prestige nu este cu 1.2
                              E pentru reducerea consumului de carburant. Mai are deflectoare de aer sub masina si in fata rotilor din spate.

                              E pe youtube un filmultet cu dacia logan eco2 concept si veti cedea ca si aia avea chestiile astea ptr a imbunatati coeficientul aerodinamic.

                              Comment


                              • am condus si eu sambata seara un ph2 1.2 16 v...si-a cumparat un vecin saptamana ce a trecut!la un drum de 2 km pot spune ca imi place daca mergi normal cu ea...nu vad deosebire intre ea si 1.4...acum nu stiu cum face in turatii mari,pe depasiri,etc...nu am fortat masinuta pentru ca are 200 km in bord(adusa de la pitesti).ce m-i sa parut ciudat,pedalele extrem de moi si acceleratia parca este diferita de 1.4,la asta urca altfel turometrul,mai rapid!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google