Revizie 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cand pui caprele, masina este inclinata spre spate? (se ridica fata?), nu sunt probleme cu scurgerea uleiului, nu-i asa?, in rest , cu turnarea cant exacte de 3,7litri nu sunt probleme, nu depinde asa mult de orizontalitate. verif niv il fac pe plan oriz.

    trimis de pe tableta cu WI-FI
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Pe plan drept masina este inclinata catre spate putin dar nu influenteaza scurgerea uleiului pentru ca surubul de golire se afla undeva in zona de extremitate catre spatele baii de ulei , iar cu nivelul nu-i problema , stiu ca trebui sa-i torn aprox. 3.7 litri de ulei(aici stiu ca-i la nivel maxim) , nu conteaza inclinatia atunci cand stii cat ulei trebuie sa pui in motor.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Asa cum scriam in postul #605, ieri am fost la prima revizie. M-a costat 285 lei in care au intrat 4 l ulei ELF 10w40, filtru ulei, saiba Cu buson si manopera aferenta. Nu am filtru polen, s-a considerat ca la 2850 km rulati nu se impune schimb filtru aer. S-a mai efectuat si testarea bateriei care era 90% OK si verificarea electronicii cu programul Renault dedicat.

        Comment


        • Era bine sa fii schimbat si filtrul de aer, la cat praf e prin Bucuresti! Dupa un rulaj de 10 000 Km atunci cand multi schimba uleiul, filtrul de aer este foarte, foarte imbacsit. Arata groaznic! La fel si filtru de habitaclu (pentru cine are)! Iar aici vorbim de plamanii nostri nu de motorul masinii.

          Comment


          • Imi cer scuze pentru off-topic ; nu am reusit sa gasesc informatia care ma intereseaza, de aceea postez aici.
            Am verificat preventiv instalatia de AC a Loganului din semnatura, fiindca in curand implineste 3 ani. Cantitatea existenta in instalatie (agent racire) a fost de 375 ml ; baza de data a instalatiei SecuSMART indica necesara o cantitate de 750 ml de freon.
            Un prieten cu cunostinte tehnice in domeniu mi-a zis ca la varianta mea de motorizare este necesara doar o cantitate de 475 ml ; am convenit cu persoana din service sa umplem instalatia cu 500 ml (fata de cele 750 ml pe care le indica aparatul) si, daca este cazul, sa completam ulterior.
            Inttrebarea este : cat freon si cat ulei intra in instalatia de racire la un PH2, motorizare 1.2 ?
            M-am uitat in toate manualele masinii pe care le am, dar nu am gasit nicio informatie despre acest lucru ...
            In acest tabel am gasit ca doar pentru Sandero ar fi 475 ml (?!) pentru restul gamei Dacia fiind necesara o cantitate de 750 ml.
            Multumesc anticipat pentru orice informatie documentata.
            Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

            Comment


            • Am fost eu astazi cu o problema asemanatoare si la service mi-au spus ca la dci-u meu de 70 cai euro 4 cantitatea de freon din instalatie este de 470ml.

              Comment


              • A venit vremea sa schimb lichidele (Lucrarea nu se va face in reprezentanta)
                Uleiul este achizitionat
                Am nelamuriri la restul
                Filtru ulei - model, o marca mai buna?
                Filtru aer - model, o marca mai buna?
                Antigel am inteles ca trebuie glacerol tip d 3 l antigel + 3 l apa distilata. Conteaza culoarea? o marca?
                Lichid de frana dot 4 - marca?
                Ulei de servo - marca?
                Masina va face in curand 5 ani
                Multumesc

                Comment


                • Poti sa ne spui si ce ulei ai achizitionat ?

                  Despre filtre poti merge linistit pe cele de origine(sunt foarte bune).
                  Pentru lichid de racire foloseste Dacia Glaceol RX tip D -recomandat de constructor (nu folosi altceva daca vrei sa n-ai probleme pe viitor).
                  Pentru frana si servodirectie mergi pe Elf.

                  Exemplu lichid de frana :
                  Last edited by prometheus; 24 June 2015, 15:05.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Multumesc ptr. raspuns, dar care sunt filtrele de origine?

                    Comment


                    • Le poti gasi aici:
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • A 3-a revizie

                        Km in bord 35.500
                        Aproape m-a ajuns anul si oricum mi-am propus sa schimb uleiul intre 10.000-13.000km.
                        Km intre revizii: 12.360.

                        Consumabile cumparate de mine, din timp:

                        -ulei ELF EVOLUTION 900SXR 5W40, 4l =99 lei oferta;
                        (ACEEA:A3/B4; API:SN/CF; Renault RN0700/RN0710);
                        -filtru ulei Renault (Mann) =25 lei;
                        -filtru aer Renault =40 lei;
                        -filtru polen Falke =20 lei –inlocuit de mine;
                        -saiba din cupru cu snur de azbest pt buson baie de ulei = 2 lei.

                        Cost revizie:
                        -consumabile = 186 lei;
                        -manopera Sicaro-Servis Bv. = 82 lei (schimb ulei + filtru ulei si de aer + celelalte verificari);

                        Total revizie 3 = 268 lei.
                        ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                        Comment


                        • Revin -imi cer din nou scuze de off-topic !- asupra celor semnalate in postul precedent ...
                          Desi acum cantitatile sunt OK, totusi eficienta AC mi se pare ca lasa de dorit. Instalatia baga aer rece ... dar parca nu este asa de rece !
                          Stiu ca sunt diferente constructive intre Loganurile mai vechi si cele mai noi, dar asta inseamna si o diferenta sesizabila in eficienta AC ?!? La vechiul Logan (2007) aerul conditionat era foarte eficient ; aproape imediat simteam cum mi se racesc picioarele .
                          La acest Logan, chiar si dupa 30 minute de functionare, nu am aceasta senzatie ... este oare doar o chestie subiectiva ?
                          Pot face ceva sa verific/ rezolv acest aspect ? Mi s-a sugerat sa curat radiatorul AC.
                          Ma voi prezenta in curand la revizia de 3 ani. Sa solicit in service acest lucru ?
                          Multumesc anticipat pentru orice opinie exprimata !

                          Am redirectionat intrebarile mele in topicul dedicat : http://www.loganclub.ro/forum/proble...at-t32003.html
                          Imi cer scuze pentru off-topic si neutilizarea corecta a functiei "search" ...
                          Last edited by Fratello; 10 July 2015, 22:23. Reason: Automerged Doublepost
                          Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                          Comment


                          • revizie la 37000km(5ani)dupa 1an si 4luni si 6700km de la ultima revizie
                            ulei elf 5w30 evolution sxr-104lei din careffour la oferta(facut la brasov)
                            filtru aer-42 lei din reprezentanta
                            filtru ulei de origine-20 lei luat la ocazie de la cineva de incredere
                            manopera -120 lei(m-au parlit)
                            saiba cupru -parca 2 lei
                            filtru polen -20 lei klaxcar ,schimbat de mine in vara
                            as fi pus tot dacia oil dar am prins oferta din carffour intamplator(20-21 noiembrie reducere 25% la toata gama auto)
                            masina merge ceas,numai revizii in 5 ani.

                            Comment


                            • Doar 37000 in 5 ani ... nice. Eu am ajuns la 110 000 în 5 ani, nu taxi , doar oraș și concedii

                              Ma apropii și de revizia de iarna și a început sa îmi scârțâie pedala de ambreiaj ... a mai patit careva?

                              Trimis de pe al meu SM-N920C folosind Tapatalk

                              Comment


                              • Google sa traiasca!


                                renault, reno, sandero, logan, clio, megane, laguna, scenic, estate, sedan, bicorp, forum, comunitate, club, discutii

                                Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google