Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pacat, trebuia sa-i dai macar un 5000 rpm. ))
    Sa schimbe el cu pretenii lui la 2400 rpm.

    Comment


    • Cristi_LCD,
      Chestia galbena este joja pentru masurat uleiul, e foarte incomod de scos si e greu sa nu atingi ceva din jur, dar asta e...
      Din cate stiu eu se alege capacitatea bateriei in functie de echipare si de motor, adica conteaza cati consumatori ai (ex, geamuri electrice, etc). Eu am ambiance, aproape chel si un motor relativ mic, sa zicem ca nu e subdimensionata desi ROMBAT pe site recomanda pentur Logan o baterie de capacitate mai mare.

      Fiecare baterie are un anumit curent de scurt-circuit (ex 150 A). De obicei acest curent de varf suportat de baterie e direct proportional cu capacitatea bateriei. La pornirea motorului, infasurarile electromotorului aproape ca pun bateria in scurt. Deci conteaza ce fel de motor vrei sa pornesti iarna cu acea baterie. Arborele unui motor cu capacitatea cilintrica mare e mai greu pus in miscare, ai nevoie de mai multa energie.

      Originally posted by Octavian___30 View Post
      Eu stiu ca toate vin cu gume de vara.
      Mergi incet si n-ai probleme (eu am trecut doua ierni cu Michelin fara probleme).
      Defapt si cu cauciuce de iarna, nu zbori pe zapada.
      Incet ca e mai safe pt toata lumea
      Uscat? Blana tata
      Astea sunt cauciucurile mele:

      Our Goal: Healthy Mobility - clean, safe and connected. Our heart beats for this. Learn more about it on our homepage.


      Faptul ca nu prea are striuri perpendiculare pe directia de rulare nu ma va afecta pe zapada?
      Last edited by Chip; 17 October 2009, 20:35. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • orice profil ai avea.....tot nu e guma de iarna...
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • @Chip ai grija pe zapada cu Conti-urile alea...sunt gume ok dar pe zapada sunt cam schiuri....ma refer strict pe zapada, in rest te poti descurca daca mergi prudent.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Originally posted by Chip View Post
            ................
            ...............

            Astea sunt cauciucurile mele:
            ................................................
            Faptul ca nu prea are striuri perpendiculare pe directia de rulare nu ma va afecta pe zapada?
            Normal ca nu sunt/nu se compara cu cele de iarna, acum in ce masura te va afecta pe tine treaba asta nu stiu.
            Daca mergi prudent te descurci, daca ai bani ia-ti un set de iarna (chiar si resapate, desi nu sunt adeptul resapatelor, dar decat astea de vara, sunt mai bune pe zapada).
            Pe mine nu m-a afectat ca n-am gume de iarna (cand aud pe unii ''vaaaai, n-ai cauciuce de iarna???pfoaaaaaa''... ma lesi nu mai stim sa circulam, devenim handicapati).
            Cu grija si merge.

            PS: Iarna cand urc pe Semenic vad o groaza de ''soferi'' cu gume de iarna si impotmoliti sau merg cu 15/h...

            Comment


            • hai sa revenim...ca deja e off topic rau de tot.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • Salutare tuturor! Am revenit cu o serie de poze!Cineva m-a intrebat de baterie altcineva de acceleratie, anvelope, motor, cutie, sigla, etc etc.Pozele postate aici sper sa va satisfaca curiozitatea iar daca mai aveti ceva intrebari chiar va rog sa postati iar eu o sa incerc sa postez un raspuns foto pt ca la explicatii nu sunt tocmai as.

                Pt Chip: Bateria e de 65Ah!iar pneurile nu ma pricep sa iti zic de care sunt(iarna, vara) vezi poate te lamuresti din poze

                Comment


                • din cate vad acceleratie nu este pe cablu, ci electronica...oricum e micut motorasul..imi place

                  Comment


                  • spuneti mi si mie filtrul de aer este sub capacul acela negru?la cel de 1.6 mpi era evident unde se afla acel filtru dar aici nu mi dau seama.astept un raspuns pertinent.
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • Tot sub capacul ala negru e si la asta. Se vede traseul care duce tot in locul de unde iau aer toate modelele (langa baterie).
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • mersi vitriol!legat de joja e ciudata rau!
                        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                        Comment


                        • N-ai de ce micutzu666. Curiozitatea mea este sa vad cum arata filtul de aer. Sa faci si tu poze dupa ce il schimbi.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • o sa retin,sper sa nu uit sa l iau pe cel vechi sau as putea sa fac poza acum dar sincer nu am vazut nici un surub ceva la acel capac negru cum e la celelalte motorizari.o fi prins cu clipsuri.
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • Multumesc de raspunsuri se pare ca bateria e intradevar mai mare la cei cu mai multe dotari, am vazut in poze ca Max are si aer c. si directie asistata.. etc.

                              Mai vin cu niste pareri..
                              Tocmai am descoperit si eu meniul "secret" si acum pot sa vad cata benzina mai am (in litri).
                              In masura in care acel senzor de de nivel masoara corect rezulta un consum de 4.9 L/100km (15 % din km in oras) (Condus cu 80 - 100 Km/h)

                              Am facut un test scurt (desi este in rodaj), eram f curios:
                              Urcam un deal eram 2 oameni in masina vreo 40 L in rezervor, 100km/h arpoape 3000 rpm (tr.5), si am calcat acceleratia la podea vreo 3 secunde iar turatia nu a inceput sa creasca decat f f putin. Cand am sa termin rodajul am sa repet testul al 4200 rpm.

                              Partea buna e ca nu eram deja aproape de podea cu pedala de acceleratie.

                              Ce parere aveti? Stiu ca e discutabila treaba cu dealul si greutatea masinii dar asa pt 75 cp e ok sau ar trebui sa am asteptari mai mari de la ea dupa ce ii fac rodajul?

                              A terminat cineva rodajul? A simtit diferente?

                              Comment


                              • Depinde cate grade avea dealu ala ))
                                In principiu e OK, pt ca nici la 1.4 la deal pe tr V nu prea se intampla nimic daca bagi podeaua face un fasss si cam atat (n-am ce face...tre sa-l compar cu 1.4 mpi ).
                                N-o sa simti aproape nici o diferenta dupa rodaj, singura treaba e ca ai sa bagi picioru' mai tare in acceleratie si ti se va parea ca trage mai bine.

                                PS: sa nu crezi ca dupa ''rodaj'' scade consumu, e insignifiant 0,1-0,2 litri/100 km.
                                Last edited by Octavian; 19 October 2009, 19:26.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google