Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Daca se face remap la asta de 1,2 16 v,se obtin mai multi cai decat din cel de 1,4 8 v?

    Comment


    • #92
      In completarea celor afirmate de @octavian atasez un fisier.
      Attached Files

      Comment


      • #93
        @Maxsz55: sa pui o poza cu spatele masinii sau sa o postezi la My ride. Vreau sa vad sigla 1.2 16v cum arata pe Logan.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #94
          Originally posted by alin2009 View Post
          Daca se face remap la asta de 1,2 16 v,se obtin mai multi cai decat din cel de 1,4 8 v?
          Aspiratele nu pot fi crescute cu mai mult de 10% din puterea stock numai din cip.
          Ca si putere cele 2 sunt la fel numai ca aceleasi performante se obtin la turatii diferite.
          Motorul de 1,4 va castiga ceva in plus la cuplu.
          Cipul se merita facut pentru a putea suplini scaderea de putere cand se porneste A/C-ul.

          Comment


          • #95
            Interesant este faptul ca acest motor n-are decat un singur ax cu came si nu 2 ca la 1.6 16v.
            Dovada (ce am gasit pe net): http://www.allworldautomotive.com/au..._ots18930.html

            Comment


            • #96
              Salutare!Permiteti-mi sa imi corectez greseala cu Rpm....am scris din greseala 3600....am tastat 3in loc de 2 ....masina in treapta a 5-a la 100kmph are 2600-2700rpm

              Pt:AleXpeed am incarcat o poza ca sa iti satisfac curiozitatea...scuze de caliate dar e facuta intamplator de la o distanta cam mare ...am editat-0 un pik sa se vada mai clar dar nu prea am ce sa scot de la ea.http://fbx.ro/i/9db33ae1cec5bb915bbc34693de37957

              Comment


              • #97
                In brosurile atasate se gsesc si raportele la cutiile de viteze ce echipeaz gama DACIA
                Attached Files

                Comment


                • #98
                  Slautare!Permiteti-mi sa ma corectez la chestia cu turatia am scris din greseala 3600rpm la 100kmph in loc de 2600..am tastat 3 ca de e langa 2 ...se mai intampla.
                  Pentru AleXpeed am uploadat o poza sper sa poti sa iti satisfaci curiozitatea cu toate ca nu este foarte clara.http://fbx.ro/i/9db33ae1cec5bb915bbc34693de37957

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Octavian___30 View Post
                    Prietene, ai dat-o rau in bara.
                    Ia zi tu, dupa JH3 stii cumva ce indicativ mai este (eu chiar nu stiu)?
                    Si ia verifica tu sa vezi (inainte de a posta) tipul de cutie JH3 este pus si pe varianta dizal 70 cp si te asigur ca rapoartele nu sunt aceleasi (ar fi culmea).
                    Deci logica ta nu functioneaza bine la treaba asta.

                    PS:Max55 (si Loganu) : acum ai vazut si tu ca NU au aceleasi rapoarte, 1.4 (sau 1.6 mpi) la 3500-3600 rpm pe tr V are ~125-130/h, mult mai lungi rapoartele.
                    Pe mine nu ma mira ca are ~3500 rpm la 100/h, e normal, cutia e gandita dupa motor, nu ca la mpi.
                    Pai si 16vul are JH3-060 si 1.6 8v are JH3-052 si merg perfect de pe una pe alta.
                    Pe mcv motoarele au JR5 care este pe cabluri ...
                    JH3-053 e codul de diesel
                    ce nu inteleg la DCI de ce apare JH3 ,pentru ca si dciul e pe cabluri ...
                    ce e 70cp euro 4 cu ambreiaj hidraulic ar trebui sa aibe comanda pe cabluri ... deci JR5
                    Last edited by Cristi_Xp; 27 September 2009, 22:23.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • @daniel68: daca-mi permiti o intrebare...la benzinar, cum reglezi sarcina motorului daca nu modificand cantitatea de aer ce intra in motor? deci clapeta, zic eu, indiferent ca e actionata electric sau prin cablu, trebuie sa existe. fara un obturator pe galeria de admisie, motorul ala merge numai blana sau numai in regim de detonatie, nu are alta varianta.

                      @lungan: 1.6_16v are clapeta orizontala. si e mai mare in diametru decat cea de 1.6mpi. rezistenta potentiometrului cred ca e identica cu cea de mpi, deci ar trebui sa poti face schimbul. cred ca ti-am dibuit "baza"
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • asta is curios sa o vad si eu... cum schimbati clapeta cu aia de 16v)
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • deci are turatiile la fel ca la 1.4 de unde rezulta si un consum mai bun datorita 16v :...daca nu gresesc

                          Comment


                          • Nu are cuplul maxim tot acolo...il obtine undeva mai sus.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Probabil undeva la 3700,poate si mai sus.
                              sigpic

                              Comment


                              • Din specificatiile tehnice Regimul cuplu maxim (tr/min)4.250!
                                Last edited by Seba; 30 September 2009, 12:51. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google