Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ce mare motor vrei ca "mititelul" nu e nici macar de 1,2 e de 1,15 rotunjit foarte generos la 1200 cmc . Bine asta nu conteaza deloc dar asa ca fapt divers .
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #77
      Multi km fara probleme.

      Motoru' eventual ti s-a parut ca e mai mic decat del de matiz, e sigurat mai ''mare''/lung.
      Cutia doar poarta indicativul JH3, departe de a fi identica la rapoarte cu JH3 de pe 1.6 mpi.
      Verifica spre ex cate rpm ai la 100/h in tr V.

      Comment


      • #78
        Prietene, daca un cod de producator dat cutiei de viteze e dat inseamna ca acest reper este identic ptr toate care se fabrica. Daca schimbau ceva in cutie acesta se numea altfel nu JH3. e logic si f simplu...

        Nu mai cita postul anterior !
        Last edited by darksid3; 24 September 2009, 12:47.

        Comment


        • #79
          Sa o stapanesti sanatos. La cat mai multi KM fara peripetii.

          Comment


          • #80
            Se pare ca pana in toamna vom avea parte de 1.2 16V in prima faza pe Sandero si apoi si pe Logan.
            Oricum este stiut deja faptul ca motoarele de 1.4 8V 75 CP; 1.6 8V 90 CP si 1.6 16V 105 CP, vor fi inlocuite de 1.4 16V 100 CP; 1.6 16V 110 sau 133 CP, deoarece acestea din urma se incadreaza in normele de poluare Euro 5 ca de altfel si cel de 1.2 16V 75 CP. post angelblack .
            ar fi prea misto un logan diesel de 2,0-16v sau 2,0-24v si cai putere undeva la 150cp ar fi ceva minunat sau logan pe benzina undeva la o motorizare de 1,6-16v la 130cp sau 2,2-16v la 160 caluti nebuni si cu un tuning sa ajungi pe la 180 de iepe nebune pt cei pasionati de tuning si mai ales logan . DACIA LOGAN MI SE PARE O MASINA SUPER BUNA PT ROMANIA ...decat sa luom de la italieni sau de la germani bmw`uri sau alte dracii second si vechi , AR FI O IDEE SUPER BUNA PT CEI DE LA RENAULT-SI -DACIA LOGAN SA FIE PRET STANDARD 5500EURO CU UN AER CONDITIONAT SERVO GEAMURI ELECTRICE FATA DECAT SA AJUNGI FULL LA 9000-10000 SAU MAI ALES PT CEI ARE AU MCV SA AJUNGI LA 11000-11500 , ;)

            Nu mai scrie cu majuscule, se considera tipat.
            Last edited by Cezar; 24 September 2009, 13:10.
            Dacia Logan MCV 1.6MPI agitat
            http://img174.imageshack.us/img174/4...atartrovz7.gif

            Comment


            • #81
              alllooo adelin trezirea nu o sa vezi tu prea curand un motor de 2.0 ... implica multe costuri ..

              @max sa o stapanesti sanatos....da sunt curios si eu cate rpm ai la 100

              Comment


              • #82
                nu cred ca se va pune prea curand 1.4_16v pe logan, pt ca renault cam renunta usor la el, il mai pune doar pe clio...nu stiu twingo/modus daca mai au motorizarea asta, dar din auzite sau discutii cu cei de la reprezentanta, ideea e sa se renunte la 1.4_16v si sa se inlocuiasca cu 1.2Tce. oricum, rman la stadiul de vise logan de 150 de cai cu abs, clima, geamuri electrice la 5000 de euro. nu te-ai gandit prea mult cand ai postat, nu?
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #83
                  pt "loganu" Multumesc in primul rand pt urare!La 100km/h am undeva la 3600(mentionez ca e inca in rodaj)nu stiu daca motorul este inca capabil sa arate viteza reala la turatia indicata dupa cateva sute de km ideea e ca mi-a scazut consumul considerabil pana la 5,2 in extraurban asta in numai 400km (din care 300 in oras)de la...17 si ceva.oricum motorul este destul de nervos si la depasiri nu te lasa am facut cateva depasiri in a 5 a pana pe la 120kmph si sa stii ca nu sta mult pe ganduri, vreaus a zic ca la 1.4 al tatalui meu am inima cat un purice cand mai fac cate un camion ceva....la 110-120, am ramas placut surprins de motorasul asta e super ok eu nu cred ca e depasit ba chiar din contra, pt oras e excelent incomparabil iar daca va asteptati la un 1.4 16v am pus o intrebare la reprezentanta si au zis ca nu o sa faca renault aceasta greseala pt ca ar insemna sa se ingroape ei....nu o sa le mai ia nimeni jucariile.

                  Comment


                  • #84
                    ai ~3600 rpm la 100 km/h in treapta a 5-a ?
                    Loganul Meu !

                    Comment


                    • #85
                      poate in treapta a 4 ai 3600 :| ...poti sa pui o poza cu motorasu ? sum curios cum arata
                      Ps : Motoru va arata aceeleasi turatii la aceeleasi viteze .. ele "nu se lasa " .. alea depind de rapoartele cutiei ...daca gresesc sa ma corecteze careva

                      Comment


                      • #86
                        @max55: hai cu masina la o intalnire. Se tin de obicei pe Kiseleff, in jurul orei 21.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by adelin View Post
                          AR FI O IDEE SUPER BUNA PT CEI DE LA RENAULT-SI -DACIA LOGAN SA FIE PRET STANDARD 5500EURO CU UN AER CONDITIONAT SERVO GEAMURI ELECTRICE FATA DECAT SA AJUNGI FULL LA 9000-10000 SAU MAI ALES PT CEI ARE AU MCV SA AJUNGI LA 11000-11500 , ;)
                          Cel mai realizabil ar fi sa puna optional macar pe Preference motorul de 1.6 16v 105 cp (dci-ul de 85 cp se gaseste optional pe Preference). Daca ar pune si GPL din fabrica pe motorul asta ar fi super. Prefer un Logan fara AC, cat mai chel si sa fie benzinar bautor de gaz, 1.4 fara aer merge bine fara AC, 1.6-le imi place foarte mult cum trage fara AC . Gata cu offtopicul, o poza cu 1.2 16v se afla pe una din paginile anterioare parca.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by dragos10 View Post
                            Prietene, daca un cod de producator dat cutiei de viteze e dat inseamna ca acest reper este identic ptr toate care se fabrica. Daca schimbau ceva in cutie acesta se numea altfel nu JH3. e logic si f simplu...
                            ..................
                            Prietene, ai dat-o rau in bara.
                            Ia zi tu, dupa JH3 stii cumva ce indicativ mai este (eu chiar nu stiu)?
                            Si ia verifica tu sa vezi (inainte de a posta) tipul de cutie JH3 este pus si pe varianta dizal 70 cp si te asigur ca rapoartele nu sunt aceleasi (ar fi culmea).
                            Deci logica ta nu functioneaza bine la treaba asta.

                            PS:Max55 (si Loganu) : acum ai vazut si tu ca NU au aceleasi rapoarte, 1.4 (sau 1.6 mpi) la 3500-3600 rpm pe tr V are ~125-130/h, mult mai lungi rapoartele.
                            Pe mine nu ma mira ca are ~3500 rpm la 100/h, e normal, cutia e gandita dupa motor, nu ca la mpi.
                            Last edited by Octavian; 25 September 2009, 14:38.

                            Comment


                            • #89
                              Pentru Maxz55 : sa stapanesti sanatos masinicuta si la multi km fara evenimente neplacute. Poti sa imi spui te rog daca la 1.2 asta corpu clapeta se tine ca la 1.4 intr-o tulumba (numita pompos air-box) pe care daca o dai jos, ori smulgi corpu cu totu, ori iti cade sub masina, sau e prins frumos asa intr-o flansa ceva ?
                              Sau ma rog, lasa asta ca ai garantie si nu vreau sa umbli pe acolo, dar poti te rog sa imi spui macar daca e "in picioare" asa, perpendicular pe motor, sau e culcat ?
                              Nu ma intrebati va rog, am eu gargaunii mei
                              Poate intr-o zi, o sa zic care e treaba cu un corp clapeta "rasturnat" .
                              Keyboard error or no keyboard present.
                              Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                              Comment


                              • #90
                                La 1,2 16v nu exista corp clapeta (papilon ca la K7). Acceleratia este electronica, exact ca la dCi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google