Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    pai avand in vedere ca e tot de 75 CP e clar ca trage la fel ca cel de 1,4. in plus are si cutia mai buna deci ar trebui sa fie chiar mai bun ca 1,4.
    vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

    Comment


    • #47
      Eu cred ca 1.2 16v va fi o surpriza la cum va tragea fata de 1.4 MPI, nu stiu de ce presimt chestia asta. Sunt patit, pana sa conduc 1.5 dci de 65 cp (avea 68.000 de km. alergata) spuneam ca sunt varza, 0-100 in 14 secunde oficial parca, ca nu se compara cu 1.4 mpi, avantajul ar fi fost la consum, nici la ala ca eu am gaz dar dupa ce i-am dat am ramas masca. Cam asa ceva si cu 1.2 16v. Stiti cata' experienta iti trebuie sa faci test-drive la astia la Dacia? Sunt curios cum merge 1.2 16v, in 6 luni jumate am mers cu Loganuri de m-am urat, mai putin 1.5 dci de 70 cp, 1.6 16v si mai nou, 1.2 16v.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #48
        A cumparat sau a testat cineva pana acum Logan 1.2 16V?

        Comment


        • #49
          in brasov astia de la ASV zic ca inca nu au comandat nici macar unul..normal ca nici nu au vandut..si nu au nici la test drive...dar ei au zis cu gura lor ca e prastie,praf...au recomandat 1.4 in schimb..chiar daca era mai ieftin.(vb din cunostinta de cauza..)
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #50
            Asa au recomandat si la reprez Arad, desigur fara sa-l testeze intr-un fel sau altul )nici macar sa fi dat o cheie la motor), dar ca asa stie ei, injinerii d-acolo.

            Comment


            • #51
              @Octavian_30: adica ai mers cu 1.2 16v? Cum ti s-a parut fata de 1.4?

              Comment


              • #52
                scuze daca debitez prostii,dar am o vaga impresie,ca un motor mai mic, pe o masina la fel de grea si cu o cutie etajata mai scort v-a consuma mai mult,adica va trebui turat mai mult motorul pt a obtine aceiasi viteza

                Comment


                • #53
                  Originally posted by ParuLuScorilo View Post
                  @Octavian_30: adica ai mers cu 1.2 16v? Cum ti s-a parut fata de 1.4?
                  Nu, am mers cu Clio III (1.2 16V) si e cat se poate de OK, are rapoartele mai bine etajate.

                  Comment


                  • #54
                    Din datele furnizate de cei de la Dacia se vede un consum mai scazut la 1.2 16V fata de 1.4 8V.
                    Acum depinde de fiecare cum exploateaza masina.
                    Daca stam sa ne gandim vechile Dacii aveau motor de 1.3 si cu mult sub 75 CP si nu consumau deloc mult.
                    Asa ca nu vad de ce 1.2 16V ar consuma mai mult decat 1.4 8V tinand cont ca este si un motor mai ecologic, iar reviziile se fac la 2 ani sa 40000 KM, fata de 1.4 la care reviziile se fac la 1 an sau 20000 KM.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by stefannt View Post
                      scuze daca debitez prostii,dar am o vaga impresie,ca un motor mai mic, pe o masina la fel de grea si cu o cutie etajata mai scort v-a consuma mai mult,adica va trebui turat mai mult motorul pt a obtine aceiasi viteza
                      doar daca vitezele scad cu mai multe procente decat capacitatea cilindrica...altfel, motorul mic iese in avantaj la consum. ceea ce e si de presupus ca se va intampla, cutiile de viteze avand aceleasi rapoarte la toate motorizarile pe benzina.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #56
                        pai asa ar fi o treba,ramane de vazut daca teoria se v-a pupa cu realitatea,ma intreb daca v-or fi la fel de multi doritori sa creasca puterea motorului de 1.2 cum sunt acum pt cel de 1.4

                        Comment


                        • #57
                          Cred ca vor fi destul de multi doritori sa creasca puterea motorului de 1.2 16V.
                          Acum ramane de vazut.
                          Deocamdata nu am vazut in trafic nici un Logan 1.2 16V.

                          Comment


                          • #58
                            Am facut in iunie un drive test cu 1.2 16v si mi-a placut,are culpul mai sus pe la 4700rot/min,trebuie turata mai tare fata de 1.4 care il are la 3000rot/min,se simte cand cuplezi AC trebuie sa schimbi intr-o treapta inferioara daca vrei sa faci o depasire mai din scurt,dar pentru economia de carburant se merita,producatorul specifica ca reviziile se fac la 40000km,de la dealer mi-au spus ca la 20000km si interesant ar fi si pretul la revizii (cred ca pe site-ul dacia se face si putina reclama mincinoasa),dar una peste alta eu mi-as dori ptr sotie un Sandero 1.2 16v,dar din pacate la noi nu este criza,doar lipsa de lichiditati

                            Comment


                            • #59
                              in brasov la ASV inca nu sa vandut nici macar un 1.2
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • #60
                                Si totusi se merita motorul este de generatie noua,consum redus,euro4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google