Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    in constanta deja au inceput sa apara ca ciupercile...

    Comment


    • #62
      si ceva pareri ai furat de la ei?
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #63
        Trebuie sa te iei dupa ce scrie in carte nu dupa ce zice dealer-ul. Mie cand am ridicat-o mi-au zis sa fac schimbul de ulei la 10000 KM, dar de la alta reprezentanta mi-a zis sa fac reviziile asa cum scrie in carte, iar referitor la schimbatul uleiului la 10000 este valabil doar daca se circula foarte mult in oras, probabil de aceea ti-a zis ca sa faci revizia la 20000 KM.

        Comment


        • #64
          Si la cati km scrie in carte ca se fac reviziile la 1.2 16v? La 20.000 sau la 40.000 de km?
          http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

          Comment


          • #65
            Originally posted by Seba View Post
            doar daca vitezele scad cu mai multe procente decat capacitatea cilindrica...altfel, motorul mic iese in avantaj la consum. ceea ce e si de presupus ca se va intampla, cutiile de viteze avand aceleasi rapoarte la toate motorizarile pe benzina.
            Adica spui ca rapoartele cutiei de viteze la 1.2 ar trebui sa scada proportional fata de 1.4. Nu prea cred.
            Nu exista nici o relatie directa intre rapoartele cutiei de viteze si cilindreea motorului, mai ales ca vorbim si de motoare un pic diferite, logic ca ar trebui rapoarte mai scurte, dar nu neaparat direct proportionale rapoartele in fc de cilindree.
            Exemplu pot da la Focus 1.6 16V si 1.4 16V (cre' ca e si asta 16V) unde 1.6 la 170 are ~5000 rpm si 1.4 are ~4500 rpm. Deci pe dos.

            Comment


            • #66
              tataie, ca sa obtii acelasi demaraj, la cuplu mai mic, trebuie sa scazi rapoartele cu raportul celor doua cupluri, corect? deci implicit, cu capacitatea cilindrica. desi n-am sustinut niciodata ca e lege ce-am zis eu, am gandit-o doar prin prisma pastrarii unor performante sa zicem identice pana intr-un punct si sa ai si avantajul consumului. adica tre' sa gasesti echilibrul intre performanta si consum. si ala se cauta pe baza curbei de cuplu, nu dupa pozitia lui orion fata de bisectoarea axei marte-jupiter. corect din nou, nu?
              ca sa fie clar: postul ala era o presupunere bazata pe ideea compromisului intre economie si performanta. sper ca nu te-ai suparat tavi, mai si radem...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #67
                si totusi...nici un utilizator inregistrat pe logan club cu motorul de 1.2 ?

                Comment


                • #68
                  si atunci de ce se zice ca e cutia de pe 1.6 pe el?
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #69
                    E tipul de cutie la fel (JH3 care daca te uiti apare si la dizal) dar rapoartele sunt diferite.

                    Comment


                    • #70
                      E aceiasi doar daca si seria de numere de dupa e identica, daca nu, are dreptate Tavi . JH3 are alt ambreiaj fata de 1.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #71
                        da, sigur asa trebuie sa fie.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • #72
                          si ambreiajul ala in afara ca e mai mare la jh3 decat la jh1, ce treaba are cu rapoartele de transmisie? sau imi scapa mie ceva in discutia asta?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #73
                            Cam acelasi lucru am vrut sa-l spun.
                            Deocamdata diferenta dintre JH3 si JH1 o face doar dimensiunea ambreiajului(alt ambreiaj cum am mai spus). In cazul in care JH3-ul de pe 1,2 are alt indicativ dupa JH3 fata de cele de 1,6 e posibil sa aiba alte rapoarte(nu stiu asta), daca are acelasi indicativ(erau niste tabele pe forum ) atunci in mod cert are si aceleasi rapoarte de transmisie ca JH1.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #74
                              tot nici un user inregistrat cu 1.2 16v ?
                              discutia incepe sa se abata de la subiect din cate vad ...

                              Comment


                              • #75
                                Salutare tuturor!Am tot urmarit sectiunea aceasta de forum inca de la inceput, intre timp am decis sa risc si am comadat un Laureat 1.2 16v.Am vazut ca va tot agitati in jurul subiectului si nu ati avut pana acum nici o parere subiectiva, o sa incerc sa creez una.Sa incepem:
                                Am comandat masina pe 5 august de la AMG, dupa 1 luna de asteptare (uzina a fost inchisa pt revizii) iata ca a sosit(20sept).Am fost placut surprins sa vad cateva chestii noi la masina asta, cum ar fi amvelopele standard cu care sunt echipate pe varianta asta (michelin), in plus am observat atat eu cat si cei de la reprezentanta aparitia unor aparatori(daca asa se numesc)din cauciuc in spatele fiecarei roti.Cam atat am descoperit deocamdata nou la partea de estetica sa zicem asa.
                                Cand am ridicat capota sa vad "marele motor" 1.2 surpriza!nu era deloc mare(cel putin cat ma asteptam eu) e mai mare oleak decat cel de matiz si iarasi o chestie care m-a surprins a fost faptul ca nu poarta nici un insemn(de obicei motoarele poarta sigla Renault).Am urcat in ea si am plecat, cu un cosum mediu la prima cheie de 17.8l/100km.M-am interesat si de JH3 ca am vazut ca va tot agitati in jurul acestei cutii de viteze si mi s-a zis clar ca e cutia clasica de pe 1.6 fara nici o alta modificare sub mentiunea ca "dacia nu pierde timpul sa modifice rapoarte sau alte balarii".Masina merge exceptional(pt un 1.2)eu am avut ocazia sa conduc si 1.4 si 1.6 16v dar vreau sa zic ca motorasul asta 1.2 se comporta mai bine decat un 1.4(parere personala).Am facut 306km pana acum cu ea(nu am avut timp sa o scot) iar cosumul mediu a ajuns deja la 7.1/100km,cu mentiunea ca au fost facuti in Buc.
                                Cam atat am avut de mentionat daca mai aveti nedumeriri nu ezitati sa ma intrebati iar eu am sa va raspund cu placere in limita cunostiintelor.Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google