KIT Ambreiaj Luk Sau Valeo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    kit ambreiaj

    Salut,

    Am cumparat recent un kit ambreiaj luk si am avut de ales intre luk, exedy si valeo.

    Miercuri se monteaza in service si revin cu pareri.

    Pret: luk -310, exedy 220 si valeo 180 (cel de Turcia)

    Parerea mea e ca luk se merita dar si exedy e bun numai ca e mai rigid la plecare.

    Comment


    • #62
      Saptamana asta am schimbat chitul ambreiaj cel de pe masina a fost valeo,acum am pus un sachs,sunt foarte multumit.Am avut cu cel vechi 200000 km pe liber se auzea o bataie ciudata dar cand apasam pedala nu se mai auzea ,cei din reprezentanta dacia au zis ca e din cauza prizei la cutie,mecanicul la care l-am schimbat pe cel nou mi-a aratat ca discul facea un zgomot ciudat,avea o zdranganeala pe la arcuri

      Comment


      • #63
        Exista vreun tip de kit ambreaj care sa nu mai "produca" acel zgomot tehnologic, care se aude la toate logan-urile cand masina e scoasa din viteza iar ambreiajul nu e apasat? Mersi

        Comment


        • #64
          Da, Sachs si din povestirile utilizatorilor e si cel mai bun (e si ceva mai scump).

          Comment


          • #65
            Sachs dedicat gasesti ambreiaj numai pentru 1.6 mpi. In cutia de sachs pentru 1.4 vei gasi luk sau valeo.
            Tot din povestile utilizatorilor e iesita si afirmatia asta.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #66
              Sau mai exista posibilitatea sa gaseasca sachs original refurbished. Tot e mai bine ca Valeu

              Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

              Comment


              • #67
                Schimbat ambreiaj la 175000. Patina foarte tare, dar nu făcea zgomot. Inlocuit la reprezentanţă cu Valeo de la ei, kit complet. Cam 800 de lei parcă a fost tot.

                Comment


                • #68
                  a costat mai mult manopera decat kit-ul.
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Intr-adevar cam atata costa, un amic a platit 900 lei la reprez. in Arad (si asta acum vreo 2 ani), aceeasi poveste.

                    La particuler daca ai norocul sa stii un mecanic bun este in jur de 200-250 lei manopera.

                    Comment


                    • #70
                      In Bucuresti se gasesc mecanici care schimba ambreiaje in putin peste 2 ore si costa 200 lei.

                      Schimbarea ambreiajului in reprezentanta mi se pare o solutie costisitoare.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by 827sam View Post
                        Sachs dedicat gasesti ambreiaj numai pentru 1.6 mpi. In cutia de sachs pentru 1.4 vei gasi luk sau valeo.
                        Tot din povestile utilizatorilor e iesita si afirmatia asta.
                        Culmea ca in cutia de luk am gasit luk, prima schimbare pe la 120k km, iar in cutia de sachs am gasit sachs, a doua schimbare la 230k km.

                        Comment


                        • #72
                          Cati km ai acum ?
                          Daca poti sa expui o parere care ar fi totusi mai ok intre Luk si Sachs, sau ce diferente de comportament ai observat.

                          Comment


                          • #73
                            Sachs clar, are cu 0.5 mm mai gros discul, in plus par mai ok la vedere arcurile din el, si placa e cu mai putine "raze" la sachs decat la luk. Oricum zgomotul ala specific din relanti dispare si cu unul si cu altul.
                            Cel original m-a tinut 120k km si poate mai tinea 20k, era uzat soarele la contactul cu rulmentul dar ma saturasem de zgomutul ala din relanti.
                            Luk-ul nu a tinut numai un pic peste 100k km dar nu am condus numai eu si l-am schimbat ca a trecut rulmentul prin jumatate de soare.
                            Sachs-ul nu are numa 20k km, sper sa tina mai bine ca si luk-ul , pare mai ok placa de presiune ca si concept fata de luk.

                            Comment


                            • #74
                              am si eu o intrebare. dupa ce plec de pe loc si sunt in treapta a 2-a sau a 3-a si accelerez imi patineaza ambreiajul. ce trebuie schimbat? placa sau discu? ori ambele?

                              Comment


                              • #75
                                Teoretic discul de ambreiaj este tocit.

                                Se schimba tot kit ul : placa , disc, rulment

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google