Martor Anti-poluare Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1,4 ,produs 2005,75cai ,benzina,cam 114.000km, 1 liniuta la benzina (petrom ultima data).
    Totul bine si frumos, dar pe drumul de intoarcere de la pescuit, s-a aprins senzorul de poluare.
    Ajuns acasa si inceput sa sap pe net.
    Bagat sub masina, firele de la sonda lamda nu erau rupte (desi am trecut peste 2-3 crengi, cred ca am avut bafta).
    In afara de lumina sezorului, nu s-a schimbat absolut nimic in mersul masinii (mers constant, fara noduri,fara gatuiri, relantiu constant, accelerare ca inainte,nu fum in spate)...merge exact (de bine) ca inainte.
    Sa nu uit, din cand in cand face figuri si vitezometrul, in sensul ca acusi nu merge vitezometrul (de obicei cand plec prima data in ziua respectiva) acusi merge (cam dupa 1-5 km )....am inteles din niste postari ca si asta poate duce la aprinderea senzorului de poluare, ca nu stiu ce legaturi face calculatorul intre viteza, distanta, etc.

    Multi indeamna spre "mergi la service sa faci diagnoza"...la fel de multi spun ca "benzina e de vina, consuma ce ai, baga 10l efix si dispare".

    Dupa citit 2 zile la postari, am decis sa fac asa:termin benzina (astept sa mi se aprinda si becul cu pompa), bag 10l din efixul ala cu muschi, fac o plimbare de vreo 20-30 km (am o linie dreapta unde as putea sa ii dau putin in gura..un 110-120 e bine??)....sper sa se stinga senzorul. E gresita hotararea mea?
    Daca era o cat de mica schimbare in mersul masinii, ma duceam direct in service.
    Se poate strica ceva (repet, nu s-a schimbat absolut nimic -in rau sau bine- la mersul masinii) daca merg cu ea, sa zicem, 1000 km asa, cu becul aprins antipoluare aprins?

    Comment


    • Schimba senzorul de viteza masina de pe cutie, la alea din 2005 e o problema de timp pana pica, el e de vina si pentru bec. trebuie sters defectul dupa inlocuire.
      Benzina nu are a face.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Originally posted by einstein1984 View Post
        Schimba senzorul de viteza masina de pe cutie, la alea din 2005 e o problema de timp pana pica, el e de vina si pentru bec. trebuie sters defectul dupa inlocuire.
        Benzina nu are a face.
        Multumesc pt raspuns.....cum sunt nou aici si nu stiu care cum este (fara suparare), mai astept si alte opinii.
        Ca si nedumerire, daca "becul antipoluare" s-a aprins din cauza senzorului de viteza, nu ar fi trebuit totusi sa se aprinda "antipoluarea" mai devreme ( pt ca vitezometru face probleme de ceva timp)?!?!
        Sau nu e musai ca la prima "eroare de kilometraj" sa se aprinda "antipoluarea", ci se aprinde asa, cand ii s-a "urat" de stat stins ?!

        Completare:
        -se strica ceva DACA antipoluarea e aprinsa din cauza senzorului de viteza, SI merg 1000km ?
        Last edited by zodrac2003; 8 October 2015, 18:45.

        Comment


        • In loc sa astepti opinii, pune mana si cauta topicul despre senzorul de viteza sa vezi cati au patit acelasi lucru; OBDul nu se aprinde instant la o eroare din asta de lipsa viteza vehicul, dar daca persista se enerveaza si el.
          Daca mergi 1000 km cu martorul aprins si se strica altceva (sonda lambda, potentiometru clapeta etc) tu nu o sa stii si osa poti strica ceva (catalizator de exemplu)
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Am avut exact aceeasi problema. Senzorul de pe cutie e problema. Dupa inlocuire la vreo 50 km aproxx s-a stins si totul e in regula. Bafta.

            Comment


            • Salut!"Detin" un logan 1.2 an 2013 si astazi cand l am pornit "parca tragea sa moara.." la relanti zici ca se ineca. Oprit/repornit la fel.. am mers cu ea cam 5-10m am constatat ca martorul antipoluant se stinge/aprinde. La viteza de 60 km/h daca incercam sa i dau a5a nu avea putere.. degeaba apasam pe acceleratie ca ea nu tragea . Dupa 5 km si a revenit la normal +martor stins. Pareri?

              Comment


              • Salut! Pai, in primul rand, daca mergi cu a 5- a la 60 de km/h...nu ajuti cu nimic motorasul asta si asa lesinat.Din contra, ii faci mai mult rau decat bine.
                In al 2 lea rand, din experienta proprie zic, incearca cu o alta bobina si e posibil sa ai parte de cea mai placuta surpriza.
                Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

                Comment


                • catre Zodrac2003:

                  Am avut aceeasi problema! La mine a fost presostatul e vina!

                  Comment


                  • Martor Aprins Antipoluare Ori Sonda Lambda

                    salut colegi am cautat alte posturi si nu am gasit la fel de asemanatoare cu problema mea.
                    Deci problema consta in martorul antipoluare aprins la loganul 1.6 mpi
                    De aprox 6 luni sa zic martorul sta aprins 2-3 saptamani dupa care se sting 1-2 luni apoi se aprinde iar.Ce ar putea fi
                    Am fost la mai multi mecanici si parerile diferite la fiecare, sa merg mai turat, ba benzina proasta, ba injector...ba sonda lambda...etc
                    Am facut si o diagnoza la servis si mecanicul a zis ca nu ii apare nici o eroare si nu ar putea sti din ce cauza este.
                    A mai avut cineva problema de genul asta?

                    Comment


                    • La martor antipoluare(check engine) aprins,obligatoriu,ramine memorata eroarea(cauza) in calculatorul motor.Cit timp este activa,eroarea nu poate fi stearsa,decit dupa rezolvarea problemei ce a dus la aprinderea martorului in bord.Daca,din varii motive problema "se rezolva" singura,calculatorul stinge martorul din bord,dar eroarea ramine memorata,putind fi citita si apoi stearsa.In cazul tau,ori testerul folosit e de doi bani...,ori meseriasul e...

                      Comment


                      • am avut si eu aceasta problema. ori ziceau ca e sonda lambda ori ziceau ca e vreun fir desfacut

                        am gasit un electrician bun si a gasit, era Canistra carbon Absorbant vapori benzina Dacia Logan, era rupta intr-o parte, incearca si aceasta optiune

                        si in legatura cu testerul ca nu citeste, exact aceeiasi problema am avut-o si eu, parca sunt gemene masinile noastre, electricianul a schimbat mufa de la computer, a umblat cineva acolo si nu s-a priceput, de aceea nu ii citea eroarea
                        Last edited by ZEUS33; 9 November 2015, 21:57. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Salut. Am si eu o problema la martorul antipoluare,poate ma ajuta cineva cu un sfat.
                          Logan 1.6 din 2007. Acum aprox 1 saptamana mi sa aprins martorul antipoluare,luminare intermitenta.Pe masina se simtea ca nu trage bine,vibratie in volan si in schimbator,la viteza mica(ex:60 km/h) inainte nu aveam probleme in a trece in treapta a 4-a,acum vibreaza si da rateuri,trebuie sa turez putin mai mult ca sa intre in rulaj cat de cat normal.Mentionez ca nu moare motorul.In ultima luna am alimentat aproape in totalitate(mai putin cu 2 ocazii) de la Lukoil pt promoul lor la benzina de 98,in rest eu alimentam tot timpul de la Petrom.Dupa aprox 120 km am alimentat cu benzina de 99 de la Petrom(17 l) in speranta ca benzina este de vina.Imbunatatire am simtit,dar cam mica,masina are aceleasi probleme.Eu sper(si am sperat) ca benzina este problema,acuma...s-ar putea sa fie din cauza ca mai am in rezervor o cantitate destul de mare de la Luk pt ca am bagat aprox 20l. Puteti sa imi dati niste sfaturi?poate sunt care au patit la fel.

                          Bujiile au fost de vina
                          Last edited by cipri.r; 4 December 2015, 15:37. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Salut.Am un Logan 1,4 MPI din 2007,si de ceva timp la prima pornire(motorul rece) parca ar merge in trei bujii,trepideaza si merge n-piedicandu-se(parca si ceva rateuri) iar in final se aprinde semnul de la catalizator.Dupa ce se incalzeste motorul se stinge si merge normal.De la ce sa fie?

                            Comment


                            • Salut,

                              Martorul motor s-a aprins albastru. Am cautat raspunsuri, dar nu am reusit sa gasesc. Poate stie cineva, daca nu ma duc la un servici Dacia. Multumesc
                              Attached Files

                              Comment


                              • Din cate vad , a fost schimbat iluminatul bordului si probabil s-au schimbat si ledurile de la martori . Fiind ledul albastru , e normal sa se aprinda albastru . E clar ca ai o problema , dar nu culoarea martorului trebuie sa te ingrijoreze .

                                Trimis de pe al meu SM-J100H folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google