Martor Anti-poluare Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aerul fals in evacuare poate aprinde "check engine". fara diagnoza n-o sa afli daca eroarea vine la lambda1 sau de la lambda2 (dupa catalizator). zgomotul ala de tabla care vibreaza nu sunt "fagurii" din catalizator? tre' s-o iei metodic. in prima faza sa vezi prin diagnoza eroarea care cauzeaza aprinderea martorului, apoi o iei metodic: schimbi sondele intre ele, ca-s identice, nu se intampla nimic. daca martorul ramane aprins, si la a doua diagnoza se schimba eroarea de pe o sonda pe alta, atunci sonda e de vina. daca nu se schimba, te gandesti la bujii, filtru de aer, garnituri pe traseul de admisie, etanseitate traseu evacuare, etc.
    ps: poate ai apa in combustibil (putin probabil, dar nu exclus), baga 1litru de alcool concentrat la un 20-25l de benzina. alcoolul e singurul care se amesteca si cu apa si cu benzina si daca ai apa, dupa ce se consuma respectiva cantitate de benzol, se duce si apa.
    Last edited by Seba; 3rd February 2017, 10:20.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • E bun si alcoolul alimentar de 96 de grade?Eu nu am gasit pe nicaieri alcool tehnic...

      Sent from my S55
      Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

      Comment


      • ... nu am gasit pe nicaieri alcool tehnic...

        Sent from my S55
        Avea in Cora alcool tehnic. La standul cu chestii pentru masini.
        Last edited by Fanez; 3rd February 2017, 21:41.

        Comment


        • Am gsit i la Auchan.Abia atept rezultatul..În 8 ani nu i-am bgat decât benzina.

          Sent from my S55 using Tapatalk
          Attached Files
          Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

          Comment


          • Vezi ce faci cu benzina care o ai in rezervor si apoi pune benzina ca lumea....de preferat de 100, de la firme cunoscute, nu intermediari/distribuitori/parteneri....si de preferat de undeva de unde stii ca are rulaj....

            Benzina de 100 e bine sa o pui nu pt viteza/putere/tampenii ci pt ca in timp, benzina isi pierde cifra octanica ( si cetanica) iar la benzina de 100 castigi timp fata de cea de 95.....

            Dupa ce o pui, mergi un pic mai turat, pt o perioada mai indelungata....vezi cum se comporta.....


            P.S : sa nu fie discutii cu cifra cetanica, nu numai dieselul are cifra cetanica, toate hidrocarburile au.....si benzina tot asa ceva e

            Comment


            • Multumesc pentru sfaturi.Voi merge cu ce am pana se va aprinde becul, apoi voi pune 1 litru de alcool cu 20 litri de 100 de la OMV sau 99 de la Petrom.
              În trecut am avut belele cu martorul portocaliu pe care le-am rezolvat cu schimb de bujii, fise, bobin....O intreaga aventura.
              Acum vreau s fac tratamentul cu alcool preventiv.

              Sent from my S55 using Tapatalk
              Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

              Comment


              • Salutare! Am si eu o problema cu Martorul aprins doar ca la 2000 de turatii in treapta 1 se smuceste ca si cum ar prinde mai multa putere in rest motorul functioneaza normal. Are cineva vreo idee de ce? Am primit 2 pareri cum ca ar fi fisele/bujiile si alta ca ar fi catalizatorul. Masina este un Logan de 1.4 fabricat in 2004 si are gaz pe el. Asta s-a intamplat dupa o alimentare de la OMV cu benzina de 95 si nu imediat ci dupa vreo 4-5 km .

                Comment


                • 1. Catalizatorul, ma indoiesc...mergi preponderent in oras si subturat (<2000rpm)?
                  De verificat:
                  2. Sonda lamda,
                  4. Boujii,
                  5. Bobina,
                  6. Fise

                  Daca e afirmativ raspunsul la pct. 1, o treci pe benzina si ii dai in gura (4500-6000rpm) cativa zeci de km, e posibil sa-si revina. Cu motor cald, bineinteles...si pe unde n-a nins!

                  *cateva zeci...
                  Last edited by Kojak; 25th February 2018, 16:57. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • A fost ieri cineva cu tester si am gasit problema. Era mufa de la acceleratie care nu mai avea clema de prindere si era prinsa cu un colier de plastic ce sarise. Cine a lucrat la masina inainte sa o iau eu l-a prins superficial si eroarea arata un scurt. Multumesc.

                    Comment


                    • Salutare la toată lumea

                      Am un Logan Ph2 1.4 MPI producţie iunie 2009 care are următoarea problemă.

                      Maşina are doar 30.000 de km şi se merge foarte rar cu ea.

                      Acum 2 luni mi s-a spart eşapamentul intermediar.

                      Am fost la un mecanic şi mi-a schimbat eşapamentul intermediar.

                      Dupa înlocuire m-am trezit cu o "bucurie", becul de "Check Engine" aprins.

                      Am un tester chinezesc care îmi zice că problema e la sonda lambda.

                      Ce să se fi intamplat la schimbarea eşapamentului?

                      S-au rupt firele de la sonda lambda de după catalizator?

                      Mulţumesc anticipat de ajutor.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google