Martor Anti-poluare Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Buna dimineata,si eu cred ca am probleme cu catalizatorul,sau nu,poate imi spune cineva care este problema?Iata simptomele:
    1.pornesc masina si scoate un fum alb(cam mult fum)si miroase a ceva chimic,iar dupa un minut fumul scos este mai putin dar ramane tot alb!
    Va rog daca stie cineva care este cauza sa imi spuna si mie!!
    Multumesc anticipat!

    Comment


    • #62
      Pai pe vremea asta scoate fum alb de la condens...mult abur...
      De mirosit asa miroase la pornire...a basini, pardon , ceva chimic in combinate cu ulei.
      Daca n-ai nici un beculet aprins in bord, nu-ti fa griji ca merge brici.

      Comment


      • #63
        Nu am in bord nici un beculet aprins,dar acest fenomen a aparut pri luna septembrie,si din cauza asta ma intriga acest fapt.Unii au spus ca sigur este bulit catalizatorul ,altii ca bujiile trebuie schimbate.Totusi????

        Comment


        • #64
          cand e frig afara poti sa ai si euro 5 ca tot iese fum,vara nu se vede din cauza caldurii

          sigpic

          Comment


          • #65
            A nu se confunda fumul cu aburii. Ce iese pe esapament, in anotimp mai rece, sunt aburi de condens. La un benzinar, n-are voie sa iasa fum atata timp cat motorul functioneaza normal.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #66
              Originally posted by LUCIAN670 View Post
              .......dar acest fenomen a aparut pri luna septembrie,si din cauza asta ma intriga acest fapt.Unii au spus ca sigur este bulit catalizatorul ,altii ca bujiile trebuie schimbate.Totusi????
              A aparut asa brusc...
              Iti bati capu' de pomana.
              Las-o in plata Domnului ca merge bine.
              Asa pute catalizatorul la pornire, nu e numai la tine mult fum (abur) si miros ''chimic''.

              PS: eventual verifica mivelul de ulei sa nu fie peste maxim.

              Comment


              • #67
                daca nu e pesta maxim, mai baga vr'o doi litrii de oloi, sa fie...
                macar atunci o sa ai fum albastru si ala stim sigur de la ce vine
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  Din cate stiu eu fumul alb vine de la antigel ars, adica s-a spart blocul motor si scapa antigel in camera de ardere...... Cel putin asa stiu de la vechea dacie! Daca nu am zis bine, nu luati in seama!

                  Comment


                  • #69
                    Daca blocul motor ar fi spart,nu ar trebui sa am un beculet aprins in bord???
                    Sa zicem ca este blocul motor sapart,care ar fi cauza,adica de ce s-a spart?
                    Daca stii cauzele sa imi spui si mie!
                    mersi!

                    Comment


                    • #70
                      Nu este neaparat sa se aprinda nimic in bord daca s-a spart blocul motor, verifica si urmareste nivelul antigelului din vas, daca scade, ia in considerare teoria mea! Acum daca spui spart nu inseamna ca mai are un pic si re rupe in doua, poate fi o mica fisura. Oricum nu este cazul sa te impacientezi, meseria mea este departe de cea de mecanic, eu mi-am dat o parere din ce mai stiam de la vechea 1310.

                      Comment


                      • #71
                        nu baga groaza in oameni, vasile, inca nu stiu sa se fi spart vreun bloc la un motor folosit normal. iarna sau pe frig e normal sa iasa o chestie alba pe esapament, cat e motorul rece. sunt aburi si benzina in exces, pt ca asa trebuie sa fie. daca si dupa ce motorul e cald iese fum alb incontinuu, atunci iti poti pune intrebarea daca nu cumva garnitura de chiulasa e puscata, in rest, don't worry, be happy
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #72
                          Dupa ce se incalzeste motorul nu mai iese nici fum alb(abur),si nici nu mai miroase naspa gazul de la esapament!!In concluzie cred ca ce a spus Seba este cel mai aproape de adevar!Oricum va multumesc la toti pt.raspunsurile date,si acum sunt mai linistit!Oricum se apropie data de revizie,si daca cei din service gasesc ceva o sa va spun si voua!!Mersi inca odata!

                          Comment


                          • #73
                            Am si eu o problema asemanatoare sta martorul antipoluare aprins dar sa va spun de ce,am avut probleme cu motorasul pas cu pas si cu sonda presiune aer,adica atunci cand porneam motorul statea turata la 1800rpm am curatat mpp si l-am curatata de l-a luat dracu ca atunci cand o porneam statea turata la 4500rpm si se auzea un fasait la motor de ziceai ca are un cauciuc spart ,am facut de cateva ori treaba asta pornita la rece si se ducea automat la 4500 rpm pana sa aprins martorul obd,astazi am cuparat mpp nou romanesc si sonda presiune aer siemens germany l-eam pus si e ok motorul merge ok relantiul e pe la 800 rpm dar a ramas martorul aprins
                            Trebuie sa merg la tester pt a sterge eroarea martor obd aprins sau se va stinge de la sine
                            Am curatat sonda de de dupa catalizator am scos borna dar tot ramane aprins
                            Astept un raspuns de la voi si daca citeste vreun coleg din dambovita sa-mi spuna si mie un tester mai pe buzunarul nostru de criza

                            Comment


                            • #74
                              la mine e alta chestie cu martorul acela antipoluare, de cand am masina aprox 4 ani jum (i-am mai dat si forje) nu sa aprins niciodata cu motorul pornit numai la punerea contactului.
                              Dupa ce am remapato (acum 1 luna), am vazut (acum 3 zile, pana atunci nu am bagat de seama) ca nu se mai aprinde la punerea contactului, ma gandesc ca poate mesterul care mi-a facut resoftarea lo fi anulat, probabil la turatii mari si repetate era posibil sa se tot aprinda..

                              Sa inteleg ca e cam periculos de joaca cu asemenea chesti..am citit ca ar putea fi si probleme la injectoare, catalizator..etc. Ce sfat imi dati si mie?
                              Last edited by floriche; 25 February 2010, 01:26.

                              Comment


                              • #75
                                martor anti-poluare

                                Am tot citit pe aici si nu sunt lamurit. Logan 1.4. Acum vreo luna a ramas aprins martorul antipolure la prima pornire dimineata. Zic eu sa-i mai dau o cheie, si sa stins. Totul OK cateva zile in care a fost folosita masina zilnic. Acum vreo 2 saptamani a stat vreo 5 zile in parcare. Dimineata a pornit la 3 cheie si a ramas aprins martorul, opresc motorul, pornesc din nou, totul ok. Ziua urmatoare tester la Dacia. Omuletul de acolo zice: eroare la una din bujii si ca ar fi bine sa le schim. Are 40.000 Km. Am schimbat bujiile, nici o problema o saptamana. Vineri seara parcat in fata blocului, a stat pana azi, luni dimineata. Azi, nu a vrut sa poneasca nici cum la cheie, invarte dar nu porneste. Am pornit tractata dar martorul a ramas pornit si motorul nu mergea rotund. Am oprit motorul, am pornit din nou la cheie, totul ok toata ziua, pornita - oprita de vreo 8 ori. Acum intrebare: ce sa fie? ce sa fie?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google