Martor Anti-poluare Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    si mie mi sa intamplat o data sa mi se aprinda becul acela in bord.
    La mine stiu sigur din ce a fost, am scos mufa de la sonda landa amonde si am pornit motorul cu ea scoasa pt ca crapase,am mers cam 10 km si sa aprins si martorul in bord am schimbat mufa am bagato la loc am pornit masina,nu sa stins,am zis ce dracu are,am luat borna de la baterie crezand ca se stinge nimic.
    Atunci am sunat un prieten care lucreaza la redac si mia zis ca e normal sa se intample o data ce mufa a fost scoasa si iam zis ca de ce nu se stinge iar el mia zis ca o sa stea aprins asa vreo 2 zile pana ajunge informatia la computerul de bord si chiar asa a fost dupa o zi si ceva sa stins si de atunci nu am mai avut probleme nici o data

    Comment


    • #47
      poti da ajutor cu pozitia (eventual) poza la mufa aia si eventual si la cea aval ca sa le scot, curat, repun si eu? ms

      nu mai da quote cand raspunzi la ultimul post si nu scrie mirc!
      Last edited by Seba; 17 March 2009, 13:17.

      Comment


      • #48
        am si eu aceasta problema, am facut plinul la petrom acum doua zile, cu benzina de 95
        cum am plecat de acolo s-a aprins imediat acel martor si e aprins si acum
        sa fie de la benzina?
        masina trage la fel ca inainte (1.6)

        Comment


        • #49
          In cele mai multe cazuri de la benzina este. Dar tot e bine sa te duci la service sa vezi ce s-a intamplat.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #50
            Cu aceasta problema ma confrunt si eu.Acum un an mi sa aprins prima data.Am mers in service a bagato pe tester si mia spus caci nu are nimic si ca problema e din cauza benzinei proaste.Dupa o perioada sa stins dar in ultima perioada se aprinde din ce in ce mai des si problema care ma pus pe ganduri e ca acum 5 zile iam facut inspectia si cand am ajuns la gaze mia zis ca scoate foarte multe gaze ca si cum nici nasi avea catalizator.Astia de la ITP mia zis ca poate fi de la benzina proasta gazele sau un injector nu lucreaza cum trebuie.Benzina pun numai de la PETROM.Masina e din 2005 Martie si am 62000km.

            Comment


            • #51
              Incearca la alt service
              ECUFix
              Please don't visit my homepage!

              Comment


              • #52
                Mers pe drum forestier, lovit masinuta pe dedesupt, martor antipoluare aprins: sonda lambda varza. Am mai mers asa vreo 3000 km pana am gasit mai ieftin una bucata sonda lambda identica( in Vitan, fara bon fiscal, doar ca nu avea ambalajul de renault), pentru ca in service( am intrebat la mai multe prin Bucuresti) era in jur de 600 ron.Bine ca a scapat catalizatorul.

                Comment


                • #53
                  Si la mine s-a intimplat sa se aprinda martorul antipoluare o singura data,cind goneam cu 140- 150 km/H pentru citeva secunde,dupa care am redus viteza considerabil ,am tras pe dreapta am oprit motorul si apoi l-am pornit din nou ,totul e ok acum

                  Comment


                  • #54
                    salutare,si eu am o problema cu martorul luminos antipoluare,ieri in timpul mersului a inceput sa clipeasca acel martor antipoluare.am un 1.4 mpi de 1 an si 3 luni si folosesc numai top premium 99 petrom...am sunat la service si mi au zis sa nu ma sperii ,ca i de la benzina si m au programat luni la o verificare...o sa va spun ce o sa mi zica..ce benzina sa i bag?care ziceti ca este mai buna?...nu mai vreau benzina proasta!

                    Comment


                    • #55
                      salut! Si eu am patit la fel si tot de 99+ pun si eu.Dupa ce s-a aprins am incetinit si am oprit si apoi s-a stins.Eu am tot 1,4 mpi de 4 ani si o singura data mi s-a intimplat,dar cica nu ar fi nimik grav.E buna asta de 99 chiar daca e mai scumpa.Numai bine !

                      Comment


                      • #56
                        Si eu am patit asta : azi dimineata cand am pornit-o a clipit martorul ,am oprit si am repornit si n-a mai clipit ,o sa vad daca mai clipeste cand vine nevasta-mea cu ea acasa ( face naveta ) ,cred ca e de la bujii ,are cam 50000 si cred ca tre schimbate !

                        Comment


                        • #57
                          Pai la 50k cred si eu ca ar cam trebui schimbate...
                          altii le-au schimbat de 2-3 ori in intervalul asta.
                          Oricum daca le schimbi singur, ai grija ca or sa fie
                          stranse de zici ca sunt sudate in chiuloasa si nu cred ca rezista o cheie d'aia flexibila de o gasesti pe la buticuri...incearca cu o "tiganesca" sau cu o tubulara lunga si ceva pe post de manivela.
                          Keyboard error or no keyboard present.
                          Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                          Comment


                          • #58
                            Bujiile, daca motorul functioneaza in parametrii, se schimba la 60.000 mai nou. Sunt aceleasi bujii care inainte se schimbau la 30.000.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #59
                              NU iti face probleme.E din cauza benzinei:gunoaie, apa.Eu am patit de 2 ori cu benzina de la Rompetrol si am fost nevoit sa merg la tester.De atunci folosesc numai efix si de 3 ani nu mai am probleme.Probleme sa-ti faci doar daca martorul ramane permanent aprins.Atunci trebuie sa mergi la tester.

                              Comment


                              • #60
                                Si eu am patit la fel din cauza benzinei de la Rompetrol...palpaiala martor catalizator. Din fericire si-a revenit dupa 20 de secunde...nici ca mai bag vre-o data de la Patriciu.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google